Yay lekker overwerken vanavond…
Wat moet ik met die uren als ik ze niet eens kan compenseren -.-
Op zich hebben ze wel gegronde reden waarom ze het mogen verzamelen volgens AVG maar ze moeten het wel tijdig vernietigen als het niet meer gebruikt wordt.
Inzicht geven waarom ze het verzamelen, en alleen daarvoor gebruiken, wanneer verwijderd wordt en je zou van andere klanten niet mogen zien/erbij kunnen. Ook hoe jij je recht kan uitoefenen voor verwijderen.
Dus na 2 weken (incubatietijd corona) zouden ze het moeten vernietigen en ergens veilig opslaan.
Ik vond dit vorige week echt kut, nummer opschrijven op een lijst die gewoon ergens op een tafel lag. Mijn gezelschap schreef mijn naam en nummer op maar had ook zoiets van had je mij niet een schuilnaam kunnen geven. Ik vind het echt niet chill dat Jan en Alleman mij nu kunnen bellen en mijn voor en achternaam hebben.
Het is vooral ook echt administratief toch heel kut? Al die losse papiertjes?
Hoe moeilijk is het om op iedere tafel een QR-code naar een google form te plakken. Heb je alles gelijk digitaal en kan je personeel ook niet misbruik ervan maken, want weten zij veel welk formulier bij welke tafel hoort, als ze er überhaupt al bij kunnen.
Waarom is iedereen op mijn Instagram op vakantie in Italië? Ik wil oooook.
Ja precies dit dus (ook @Lichtknopje), ergens anders waar ik was lag er ook gewoon een blaadje waar iedereen dan z’n gegevens op invulde. Stel dat iemand met slechte bedoelingen daar snel een foto van maakt of zo. Ik begrijp helemaal waarom het nodig is hoor, en ik kan me voorstellen dat de hele situatie al lastig genoeg is voor de horeca. Maar echt verantwoord is het niet.
Ik word misselijk van mijn kleffe bericht over mijn vriend die ik net heb gepost op FB. Maar ik ben ook nog steeds zo verliefd en gek op hem.
Heh gads. Het regende en er viel iemand vlak voor mn neus uit met zn hoofd op de rand van de trap. Overal bloed enzo. Vind het vooral sneu dat ze uit duitsland kwamen en nu heel hun dag verpest is.
Ah wat sneu, ging het voor de rest wel goed met hem?
Vorige week kreeg ik drie keer een volgverzoek op insta van een oud-klasgenoot van de basisschool. Tot drie keer toe afgewezen want ik heb geen enkele behoefte om nog contact te onderhouden met mensen van toen. Mede doordat ik veel gepest ben maar ook omdat ik geen enkele binding heb met mensen uit die periode. Maar ik snapte niet waarom ze zo vaak een volgverzoek bleef sturen.
Word ik net in het dorp van mijn ouders aangesproken door een van de ouders van toen. Of ik ook naar de reünie kom die door die oud-klasgenoot wordt georganiseerd. Begreep meteen waarom ik steeds die verzoeken kreeg . Meteen even vriendelijk bedankt.
Laatst hoorde ik dat een andere oud-klasgenoot wel zin had in een reünie om zich te verkneukelen om mensen die het minder getroffen hadden dan zijzelf. In die 20-25 jaar is er blijkbaar niets veranderd. Sneu.
Jaa het was bij het stadshuis dus we hebben snel een ehbo iemand geroepen. En er stond toevallig ook een vrouw die dokter was.
Ik las te snel en dacht dat er stond dat je het vooral sneu vond dat ze uit Duitsland kwamen.
Maar wel echt sneu en eng om zo op je gezicht te gaan.
Dat mag niet zo los voor iedereen in te zien. Denk dat melding bij AP alleen geen zin heeft.
Maar inderdaad een QR code of desnoods een ringblad schriftje dat je per bladzijde omdraait en bij het personeel laat scheelt al zoveel.
Je hebt ook veel software ervoor maar snap dat horeca dat niet zo snel aanschaft.
Ik voel me zo gelukkig de laatste dagen dat ik echt wel kan janken van blijdschap.
Jij was sowieso geen fan van NLP toch? Er zijn best wat mensen in mijn omgeving (cliënten) die hiermee bezig zijn maar ik begrijp nog steeds niet wat het nou is
Binnen 2 sec in slaap vallen lijkt me overigens wel een heerlijke skill
ik ga zo mijn nagels laten doen maar ik vind het altijd een beetje awkward ofzo met praten dan, nog erger dan de kapper omdat je nu recht tegenover elkaar zit. Echt first world problem I know
Het puntje van mn apple pen is er af en een nieuwe set van 4 puntjes is weer 25 euro. Kut apple
@Santeria like dit niet!!!
De buren zijn op het dak bezig om te kijken waar de lekkage gisteren vandaan kwam. Mijn vriend en ik stonden buiten even met ze te kletsen. Net stonden we in de keuken en toen zei mijn vriend dat hij echt niet goed overweg kan met de buurvrouw. Vlak daarna horen we de buren duidelijk praten via de afzuigkap. Hoop echt dat ze niks gehoord hebben. Mijn vriend zei vervolgens vrij hard dat hij blij was met zulke lieve buren die dit soort klusjes gewoon doen hahah
Ja of dat koppelstukje om hem uberhaupt op te laden