Wat je even kwijt wil #41

Dat mag niet zo los voor iedereen in te zien. Denk dat melding bij AP alleen geen zin heeft.
Maar inderdaad een QR code of desnoods een ringblad schriftje dat je per bladzijde omdraait en bij het personeel laat scheelt al zoveel.
Je hebt ook veel software ervoor maar snap dat horeca dat niet zo snel aanschaft.

Ik voel me zo gelukkig de laatste dagen dat ik echt wel kan janken van blijdschap.

24 likes

Jij was sowieso geen fan van NLP toch? Er zijn best wat mensen in mijn omgeving (cliënten) die hiermee bezig zijn maar ik begrijp nog steeds niet wat het nou is

Binnen 2 sec in slaap vallen lijkt me overigens wel een heerlijke skill :+1:t2:

1 like

ik ga zo mijn nagels laten doen maar ik vind het altijd een beetje awkward ofzo met praten dan, nog erger dan de kapper omdat je nu recht tegenover elkaar zit. Echt first world problem I know

2 likes

Het puntje van mn apple pen is er af en een nieuwe set van 4 puntjes is weer 25 euro. Kut apple

@Santeria like dit niet!!!

1 like

De buren zijn op het dak bezig om te kijken waar de lekkage gisteren vandaan kwam. Mijn vriend en ik stonden buiten even met ze te kletsen. Net stonden we in de keuken en toen zei mijn vriend dat hij echt niet goed overweg kan met de buurvrouw. Vlak daarna horen we de buren duidelijk praten via de afzuigkap. Hoop echt dat ze niks gehoord hebben. Mijn vriend zei vervolgens vrij hard dat hij blij was met zulke lieve buren die dit soort klusjes gewoon doen hahah

14 likes

Lekker relevant?? Hou het gewoon bij “Er komt een kamer vrij” lol

33 likes

Ja of dat koppelstukje om hem uberhaupt op te laden

1 like

Haha ja en ik vind ‘huisgenootje’ sowieso ook raar. Ik weet dat het echt heel veel gebruikt wordt en dat de meeste mensen het (waarschijnlijk) gedachteloos gebruiken, maar bij ‘huisgenootje’ denk ik eerder aan een hondje ofzo dan aan een volwassen mens :no_mouth:

3 likes

Soms word ik wel eens lang aan gekeken door meiden en dan denk ik. " Oh god is dit een forummer… Moet ik hoi zeggen… "

19 likes

:eyes::eyes::eyes:

Nee grapje. Ik heb pas twee forummers ongeneerd aangestaard zonder dat ze het wisten en jij was het niet.

2 likes

Menschen IK HEB WEEKEND holladiejeeeee

15 likes

Overigens he, ik zag tandenshit in een ander topic. Ik kwam er vorige week dus achter dat een volwassen gebit incl verstandskiezen 32 stuks zijn. En ik heb maar 24 tanden?! Zelfs mijn fakking oma van 90 heeft er nog 20. Ik was echt in shock? (Heb er 4 überhaupt nooit gehad, dat dan weer wel)

1 like

Ik wilde al boos typen dat het maandag is en we nog de hele week moeten, maar het is al dinsdag?!!? DIt is echt volledig langs me heen gegaan.

2 likes

Sorry :see_no_evil:

1 like

Omg ik wil ook weer naar eiburgh snacks! Altijd een hele ervaring met die reusachtige honden, chagrijnige medewerkers en die (ook chagrijnige) oude belg die 24/7 aardappels aan het snijden is op een klein krukje :sparkling_heart:

Ja durfde niet om je handtekening te vragen, maar heb stiekem wel foto’s van je gemaakt

1 like

Gefeliciteeeerd :partying_face: :two_hearts: En veel plezier!

1 like

Bumble gedownload, word er meteen lamlendig van. Tikkende klok: X heeft nog 18 uur de tijd om te reageren 17,16,15 ga zo door het werkt op m’n zenuwen doees normaal man.

1 like

Heb je dan ook geen verstandskiezen? Dan klopt het wel. Ik heb er ook maar 24, ik kan me niet voorstellen dat mijn mond groot genoeg zou zijn voor 32.