Wat je even kwijt wil #41

Haha ja en ik vind ‘huisgenootje’ sowieso ook raar. Ik weet dat het echt heel veel gebruikt wordt en dat de meeste mensen het (waarschijnlijk) gedachteloos gebruiken, maar bij ‘huisgenootje’ denk ik eerder aan een hondje ofzo dan aan een volwassen mens :no_mouth:

3 likes

Soms word ik wel eens lang aan gekeken door meiden en dan denk ik. " Oh god is dit een forummer… Moet ik hoi zeggen… "

19 likes

:eyes::eyes::eyes:

Nee grapje. Ik heb pas twee forummers ongeneerd aangestaard zonder dat ze het wisten en jij was het niet.

2 likes

Menschen IK HEB WEEKEND holladiejeeeee

15 likes

Overigens he, ik zag tandenshit in een ander topic. Ik kwam er vorige week dus achter dat een volwassen gebit incl verstandskiezen 32 stuks zijn. En ik heb maar 24 tanden?! Zelfs mijn fakking oma van 90 heeft er nog 20. Ik was echt in shock? (Heb er 4 überhaupt nooit gehad, dat dan weer wel)

1 like

Ik wilde al boos typen dat het maandag is en we nog de hele week moeten, maar het is al dinsdag?!!? DIt is echt volledig langs me heen gegaan.

2 likes

Sorry :see_no_evil:

1 like

Omg ik wil ook weer naar eiburgh snacks! Altijd een hele ervaring met die reusachtige honden, chagrijnige medewerkers en die (ook chagrijnige) oude belg die 24/7 aardappels aan het snijden is op een klein krukje :sparkling_heart:

Ja durfde niet om je handtekening te vragen, maar heb stiekem wel foto’s van je gemaakt

1 like

Gefeliciteeeerd :partying_face: :two_hearts: En veel plezier!

1 like

Bumble gedownload, word er meteen lamlendig van. Tikkende klok: X heeft nog 18 uur de tijd om te reageren 17,16,15 ga zo door het werkt op m’n zenuwen doees normaal man.

1 like

Heb je dan ook geen verstandskiezen? Dan klopt het wel. Ik heb er ook maar 24, ik kan me niet voorstellen dat mijn mond groot genoeg zou zijn voor 32.

Ik was mijn fiets vergeten op slot te zetten maar hij stond er nog!!! In hartje rotterdam
Zo veel geluk

26 likes

ik zou er ook zeker geen 32 kwijt kunnen! Maar 28 had wel gekund hahaha. Er zijn 2 verstandskiezen getrokken, 1 heb ik niet en 1 zit zo diep in de kaak dat die er nooit uit komt. En ik mis 2 kleine kiezen, dus om ellende te voorkomen zijn de melkkiezen getrokken waar geen vervangers voor waren en ook de daarmee corresponderende volwassen kiezen bovenin (ik had ze in de onderkaak niet en bovenin wel, maarja dat werkt ook niet)

1 like

Nog meer mensen die naar aanleiding van deze berichten hun tanden geteld hebben?

16 likes

Ooh wat fijn ( in utrecht btw?) we wisten verder niet of alles goed was gekomen.

1 like

Ja ik, ik heb er 28, want heb geen verstandskiezen die zijn doorgekomen

Haha ja, zat net met mijn vinger achterin mijn mond

1 like

Voor iedereen die ook even het aantal tanden wil delen (heb je niet voor niets geteld):

1 like

Ik heb hier een keer gedoe mee gehad. Ik dacht alles komt wel in de berichtenbox, maar dat is dus niet zo. Zo’n beetje alles komt in je berichtenbox behalve incasso’s, die zijn dan weer alleen met post.