Wat je even kwijt wil #41

Ik was mijn fiets vergeten op slot te zetten maar hij stond er nog!!! In hartje rotterdam
Zo veel geluk

26 likes

ik zou er ook zeker geen 32 kwijt kunnen! Maar 28 had wel gekund hahaha. Er zijn 2 verstandskiezen getrokken, 1 heb ik niet en 1 zit zo diep in de kaak dat die er nooit uit komt. En ik mis 2 kleine kiezen, dus om ellende te voorkomen zijn de melkkiezen getrokken waar geen vervangers voor waren en ook de daarmee corresponderende volwassen kiezen bovenin (ik had ze in de onderkaak niet en bovenin wel, maarja dat werkt ook niet)

1 like

Nog meer mensen die naar aanleiding van deze berichten hun tanden geteld hebben?

16 likes

Ooh wat fijn ( in utrecht btw?) we wisten verder niet of alles goed was gekomen.

1 like

Ja ik, ik heb er 28, want heb geen verstandskiezen die zijn doorgekomen

Haha ja, zat net met mijn vinger achterin mijn mond

1 like

Voor iedereen die ook even het aantal tanden wil delen (heb je niet voor niets geteld):

1 like

Ik heb hier een keer gedoe mee gehad. Ik dacht alles komt wel in de berichtenbox, maar dat is dus niet zo. Zo’n beetje alles komt in je berichtenbox behalve incasso’s, die zijn dan weer alleen met post.

Wow, dan heb je echt geluk! Super fijn

1 like

Ugh ik heb echt zo’n hekel aan bellen hĂ©, ik ga ook altijd super snel praten aan de telefoon waardoor ik mezelf vaak moet herhalen omdat mensen het niet kunnen volgen :cry:

1 like

Ik werk dus de helft van de week in de daghoreca en we hebben het er vaak over dat we het zo jammer vinden dat blijven hangen voor een drankje bij ons niet zo’n ding is omdat iedereen gewoon naar huis wil om te eten om half 7. Nu hebben we bedacht dat we deze week met z’n allen gaan eten (niet iedereen kan natuurlijk maar wel met veel mensen). Net ging het er nog even over in de groepsapp, appt de baas dat we geld uit de kassa mogen pakken en dat zij trakteren, zo lief :heart:

42 likes

Dit heet trollen met mijn gevoelens, vind de app nu al niet meer leuk.

De buurkat loopt net bij mij naar buiten en nu hoor ik de andere buren erover praten. Ik voel me een beetje bekeken nu.

Aaaah nou super goed dus dat je het hebt gedaan! Ben trots op je. :heart: Wanneer hoor je meer?

Ik heb vandaag ook gesolliciteerd (intern) voor een functie waarvan ik weet dat ik eigenlijk niet genoeg ervaring heb (is echt een MT functie) maar het was echt een goed gesprek en ik heb in ieder geval m’n ambitie en wat ik ambieer laten. :sunglasses:

5 likes

Hoezo voel je je er niet echt goed bij? Succes met uitzoeken!

Het zou zo leuk zijn als ze dit najaar gewoon hele oude seizoenen van De Mol gaan uitzenden :heart_eyes: Vooral de seizoenen met onbekende, in plaats van alle C-BN’ers.

3 likes

Ik heb gisteren Christine gezien en wat een rare film is dat zeg

Hahaha godverdomme tante sjaan

2 likes

Na m’n planten ben ik nu blijkbaar ook begonnen tegen m’n zuurdesemstarter te praten. Hij zit nog in de beginfase en had er de afgelopen dagen ineens niet zoveel zin meer in, maar toen ik vanavond thuis kwam was hij dubbel zo groot als vanochtend en toen riep ik zonder er over na te denken (vrij hard ook nog) ‘jaaaa there we goooo’ :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Two days in en ik ben het werkende leven al weer zat hoor. Ik zit nu al in een sleur.

5 likes