Ik heb gisteren bieries gedronken met wat mensen van tegenover en stond net aan de deur met nieuw bier als bedankje, maar er deed niemand open en nu voel ik me meteen stom
Ik snap die dubbele standaarden ook niet helemaal (al ben je over het algemeen wel langer op een terras dan in een kledingzaak). Als horeca-ondernemer wordt het je ook als je het allemaal wel goed probeert te doen, lastig gemaakt. Ik werk zelf ook op een āpubliekeā plek, en merk ook wel weer wat meer agressie en weerstand bij mensen als ik ze aanspreek alsjeblieft afstand te houden. Lijkt me heel lastig om betaalbare passende oplossingen te bedenken en ook om vriendelijk te blijven continu, dus heel veel respect voor jou dat je het zo aanpakt!
Mezelf. Respect voor jou!
Ik zit seizoen 2 van Dirty John te kijken, gaat over de Betty Broderick case en vind het gewoon zo hartverscheurend verhaal. Hoe heftig zij in de steek wordt gelaten en gemanipuleerd door haar man, ik zou dan ook psycho worden.
Ik ga morgen lekker hardcore winkelen met mn zus in Duitsland, echt zin in
Omg ik loop een week achter maar die jongen rechts zit er dus nog steeds in? Zoān irritant hoofd.
Hahaha hij werd in een artikel omschreven als elitaire snotneus en die vond ik zo raak. Maar ik waardeerde m wel, slimme gozer!
Haha echt? Ik weet niet, hij kijkt zo irritant en vooral als hij aan het nadenken is doet hij raar met zijn ogen. Maar misschien ontdooi ik wel na een week naar hem kijken.
@GroenTakje wel een juiste benaming ja, haha.
Ik ga uit pure ellende āSims op vakantieā spelen
Nu ben ik jaloers op mijn sim die wel op vakantie gaat
Edit: zouden ze ooit een Sims Covid-editie maken? Dat je wel aan je sociale tax moet komen/de kost (als ZZPāer voor de echte moeilijkheidsgraad) moet verdienen/boodschappen doen maar dan op afstand?? Gat in de markt.
Yes het is zo afgekoeld in huis dat ik effectief een broek aan wil ipv hele dagen in mijn onderbroek rondloop.
Mān bananenbrood wat ik gisteren gebakken heb is echt lekker en nu wil ik eigenlijk dat hele brood opeten. Maar dan kun je me straks wegrollen, plus dat het heel vullend is door de havermout die erin zit, dus ik zou het uberhaupt niet eens opkrijgen
Pfff we moeten haar vast niet massaal opzoeken omdat ze mensenrechtenadvocaat of enorm goede dierenarts is ofzo? Dat zou er nog een leuke wending aan kunnen geven, maar dat zal wel niet
het kan heel fijn zijn om hiervoor een advocaat in de arm te nemen. Zij hebben vaak een soort āpakketprijsā om je door zoān aanvraag heen te helpen. Is in eerste instantie lijkt het nogal een investering maar het scheelt echt veel pijn en moeite. Mocht je hier meer over willen weten, kan je pmāen als je wil (heb wat ervaring op dit gebied) (geen sarcastische smiley)
Ja wat een verhaal he, die actrice speelt ook echt goed!
Ik dacht de hele tijd aan wie doet ze me nou denken?!!! maar ze lijkt gewoon heel veel op Piper Chapman van orange is the new black
O wow ja inderdaad!
Ja ik vind het drukkend gewoon, ik kan het niet de hele tijd kijken
Iedere avond als ik mijn haar bestuif met talkpoeder mis ik lemongrab
Ja lemongrab en monstertruck.
En nog steeds doei van lang geleden
Kom terug
Niet oke