M’n bananenbrood wat ik gisteren gebakken heb is echt lekker en nu wil ik eigenlijk dat hele brood opeten. Maar dan kun je me straks wegrollen, plus dat het heel vullend is door de havermout die erin zit, dus ik zou het uberhaupt niet eens opkrijgen
Pfff we moeten haar vast niet massaal opzoeken omdat ze mensenrechtenadvocaat of enorm goede dierenarts is ofzo? Dat zou er nog een leuke wending aan kunnen geven, maar dat zal wel niet
het kan heel fijn zijn om hiervoor een advocaat in de arm te nemen. Zij hebben vaak een soort ‘pakketprijs’ om je door zo’n aanvraag heen te helpen. Is in eerste instantie lijkt het nogal een investering maar het scheelt echt veel pijn en moeite. Mocht je hier meer over willen weten, kan je pm’en als je wil (heb wat ervaring op dit gebied) (geen sarcastische smiley)
Ja wat een verhaal he, die actrice speelt ook echt goed!
Ik dacht de hele tijd aan wie doet ze me nou denken?!!! maar ze lijkt gewoon heel veel op Piper Chapman van orange is the new black
O wow ja inderdaad!
Ja ik vind het drukkend gewoon, ik kan het niet de hele tijd kijken
Iedere avond als ik mijn haar bestuif met talkpoeder mis ik lemongrab
Ja lemongrab en monstertruck.
En nog steeds doei van lang geleden
Kom terug
Niet oke
Zo’n lijntje is denk ik gewoon meerdere - of _ na elkaar
———————
Of
Ik heb net 3 outfits gekocht voor een hond die ik niet heb? Het is wel een mooie Frans geïnspireerde garderobe iig
Net een bestelling geplaatst @ Zara… betaling met iDeal, loopt de website vast nadat ik betaald heb met de melding “wij kunnen uw bestelling momenteel niet verwerken”.
Maar het is wel van mijn rekening afgeschreven. Ik probeer nu de omschrijving van codes te ontleden voor een ordernummer. Heeft iemand recent een bestelling geplaatst en kan het beginnen met 18 en dan 11 cijfers lang?
Meestal krijg je dan later een mailtje met de bevestiging. Denk wel dat dat goedkomt.
Ahhh het blijkt dat mijn 93 jarige buurvrouw niet meer in haar appartement woont en het huis word nu ook aangeboden op de woningsite. Ben nu wel echt benieuwd wie mijn nieuwe buren worden en of het geen aso mensen gaan zijn want i looove mijn rust.
Leek wel alsof de bel net ging.
Bangerd als ik ben wacht eerst 5 min voordat ik uit het raam kijk. Hond blafte ook volgens mij.
Ik zag niks maar durf ook niet naar beneden.
Hek was ook netjes dicht.
Of ik droomde half maar was niet iets met een bel in mijn droom.
Je had gelijk, het is goed gekomen. Ik heb me enorm welkom gevoeld op mijn eerste werkdag, echt heel fijn. Ondanks dat ik nieuw was, voelde ik me helemaal niet zo. Wel enorm overprikkeld van alle info, maar hoort erbij.
Oh dat zou mij ook zo heerlijk lijken he, maar helaas haha
Ik slaap sinds het afgekoeld is een heel stuk slechter dan met die grafhitte? Whyyyyy???
Zo moe Om 0230 waren eindelijk alle muggen dood. Ugh zij in de winter ook hier door.
Het is ook lastig inderdaad, maar er zit natuurlijk wel echt een verschil tussen een winkel en een horecagelegenheid. Over het algemeen ga je alleen, of soms met z’n tweeën naar een kledingwinkel. Je hebt geen contact met andere klanten en je loopt gewoon een rondje. Zoals @Oizys al zegt zit je in de horeca vaak een stuk langer en je gaat er vaker met iemand heen dan alleen. Als je samen aan een tafeltje zit heb je geen anderhalve meter afstand (dat hoeft ook niet van de overheid). En op mijn eigen werk merk ik heel goed dat zodra er drank in het spel is, mensen zich minder aan de regels houden. Daar heb je in een kledingwinkel allemaal geen last van. Dus ik kan me wel voorstellen dat de kans op besmetting in de horeca groter is dan in een kledingwinkel. Het is even lastig, maar ik begrijp wel dat het noteren van gegevens in de horeca belangrijk is voor het onderzoek van de ggd.
Misschien kun je een briefje met een pen meenemen naar het tafeltje als je een bestelling op komt nemen. Dan vraag je jouw gasten het in te vullen en kun je het meenemen als je met de drankjes komt. Als je ze van tevoren perforeert kun je ze in een map doen en op datum sorteren.
En @Luzarl Jullie weten dat er in de rand van je ipad magneetjes zitten waar je dit dopje aan kan plakken?
@TroyBolton Ik zou de site van de IND als basis nemen. Als je er niet uitkomt kan je ook eens de gemeente bellen. Die doen de naturalisaties en kunnen je op weg helpen.
Basis is 5 jaar in Nederland en diploma inburgeringsexamen. En dan heb je nog wat uitzonderingen daarop ivm persoonlijke situaties
@TroyBolton ik zou idd ook uit gaan van de IND en anders daar een afspraak maken als dat kan zodat ze alles uit kunnen leggen? Wat je nodig hebt en hoe het werk etc?