Wat je even kwijt wil #41

Is het niet vertaald van het Engels? Wat lelijk zeg

1 like

Ooh! Ik dacht dat ze dat register niet mochten delen, aangezien wij dat dus persoonlijk aan mensen moeten vragen of we gegevens mogen noteren voor mogelijk contact onderzoek van de ggd.
Van de gezondheidsvragen wist ik idd.
Nouja fijn dat dat iig gedeeld wordt :).

1 like

Hahah die reactie van Han beschrijft wel mijn idee hierbij. Snap er helemaal niks van :’)

1 like

Haha jemig wat een stomme reacties van oatly :roll_eyes:

Dat is ook een lastige situatie inderdaad! Werken met vrijwilligers is ook weer heel anders dan met personeel. Het klinkt in ieder geval wel als een tof concept!
De meeste kappers/pedicures e.d. werken inderdaad al met reserveringen, maar ik denk dat het voor hen simpelweg niet verplicht is omdat de overheid de keuzes omtrent de regels baseert op cijfers. Kennelijk komen er te weinig besmettingen voor bij dat type contactberoepen dat een aanvullende maatregel niet nodig is en heeft de horeca er wel meer, waardoor het bij ons wel nodig is.

2 likes

Ik zag net een rivierkreeft en hij deed z’n scharen omhoog. Echt een grappig gezicht.
Ik had geen idee dat die zo groot waren, ik dacht eerst dat het een vogel was.

13 likes

omg er zijn allemaal losgeslagen meeuwen hier in de lucht. Zijn allemaal hysterisch aan het gillen. GA WEG ER IS HIER GEEN STRAND

7 likes

Ohja daar heb je wel een punt waar de besmettingen vandaan komen.
En ja ik werk echt bij het leukste concept dat er is :heart_eyes:, ik ben echt gek op m’n werk.

1 like

Volgens mij staat in het systeem of mijn vakantie aanvraag is goedgekeurd maar ik durf niet te kijken. En anders moet ik de persoon die erover gaat erom vragen maar ik ben bang voor een nee.

Komt hij uit een EU-land?

Deze! Hij blijft wel een beetje nattig van binnen, maar dat vind ik zelf niet erg

1 like

Ik ‘moet’ (meer wil) een planning bedenken voor mijn nieuwe manuscript. Wat wanneer ongeveer gebeurt om te voorkomen dat er veel doelloze scenes in zitten. Maar ik schrijf dus nooit zo, ik begin gewoon en zie dan wel wat er gebeurt. Alleen dat wil ik dit keer dus voorkomen. Zeker omdat ik ook vaak strand als ik gewoon maar wat doe.
Maar het is echt verdraaid lastig om nu al te bedenken wat er gebeurt :open_mouth:

Ik zoek het DM drogist topic maar ik kan hem niet vinden. @Vaiana jij had die aangemaakt toch?

Voor mijn slaperige hoofd las het alsof de meeuwen dat laatste aan het gillen waren. :sweat_smile:

Doen ze waarschijnlijk ook.

Ik heb net het eerste deel van mijn herkansing afgeraffeld omdat ik opeens heeeeel erg nodig naar de wc moest en dat mag natuurlijk niet meer tijdens het tentamen. Nu heb ik en buikpijn en waarschijnlijk een groot deel verpest. :ok_hand:

Schijtziek word ik er van. Letterlijk.

1 like

hahaha ja dat zou ook kunnen ja. ‘WTF ER IS HIER GEEN PATAT OF KIBBELING, ALLEEN MAAR VUILNISZAKKEN!’

4 likes

Maar is hij dan wel inburgeringsplichtig? Heb ook wat dingen uitgezocht voor mijn vriend maar het is idd zo onduidelijk allemaal.

Mijn like is een herkenningslike. Vervelend hè :pensive: Zo kut dat je niet bij elk tentamen gewoon tussendoor naar de wc mag (bij mij verschilde het per vak).

1 like

Misschien vliegende mieren?

Ik heb een mini en volgens mij is dat daar niet zo

1 like