Wat je even kwijt wil #41

Pff ja heel irritant, ik heb trouwens wel een pauze van een kwartiertje tussendoor maar die mag je niet zelf indelen. Het eerste deel duurt 2.5 uur en tja als je dan net zoals ik na een half uur opeens heel nodig moet heb je dus gewoon pech :frowning: Nu heb ik dik een uur pauze

1 like

Uuurg mag meeuwen echt niet meer. Laatst toen ik met een vriendin op het strand was hebben ze onze hele tas opengemaakt en alles eruit getrokken op zoek naar ons eten. Kwamen we terug van de zee lag all mijn kleding verspreid in het zand.

3 likes

Succes, is super leuk maar echt heel zwaar. Ben zelf zo slap ik kwam niet eens uit het water om op de plank te klimmen.

1 like

Guppie update: er is er vanochtend een overleden :sob: en een ander doet heel raar dus hmm. Volgens mij is de overleden vis gisteren bevallen ook want ik zag 2 babyminiguppies maar nu nog maar 1. Blijkt dat guppen de babygups opeten. Top.

Ah wat stom! Ik begrijp dat het allemaal lastig is ivm fraude, maar ik wou dat er meer rekening gehouden werd met dit soort situaties… Je kunt nu eenmaal niet altijd wachten met naar de wc gaan :pensive:

1 like

Nog nooit last van gehad maar mijne is nog vrij nieuw

Ik ben opgegroeid in een lage SES omgeving maar daarna ben ik gaan studeren en heb ik nu een baan op niveau met prima salaris. Ik vind het soms echt moeilijk om te bepalen ā€œwatā€ ik nu ben, ik behoor niet meer tot de SES groep maar ik voel me vaak zo out of place op borrels en eigenlijk ook gewoon op werk. Ik had verwacht dat het anders zou zijn omdat tegenwoordig studeren niet meer exclusief voor de elite is maar in de realiteit kom ik in mijn professionele leven weinig van ā€œmijnā€ mensen tegen.

7 likes

Maar weet je uit welk milieu iedereen die je tegenkomt komt dan? Wel vervelend, zo’n onbestemd gevoel. Ik heb dat op werk ook vaak, maar meer omdat ik me socially awkward voel rondom collega’s (nog steeds na 4 jaar).

Die oriƫntatie blabla kan je uitstel voor vragen als je minstens x tijd in het afgelopen jaar heb gewerkt!

Via welke manier gaan jullie het doen? Want doordat jullie getrouwd zijn is het misschien makkelijker/sneller, maar dat ligt eraan hoe lang hij hier woont en hoe lang jullie samen zijn.

Ik kwam net deze advertentie tegen in een nieuwsbrief :crazy_face:

5 likes

Het gezin en de wijk waarin ik ben opgegroeid en daardoor ook veel van mijn vrienden van toen.
Of wat bedoel je? Ik zei lage SES omgeving.

1 like

Ik heb het net ook moeten Googelen,
Sociaal economische status

1 like

Ja klopt, woning is blijkbaar ook al helemaal leeg en ik heb er niƩts van meegekregen! Haha

Weet niet of ze naar een tehuis is of overleden… heb haar dochter niet gesproken

Nooo… net m’n autosleutels in een put laten vallen. :cry:

Ja ik bedoelde ook via naturalisatie, als jullie al 3 jaar samenwonen kan het dus! Inburgeringsexamen is wel echt heel dom en vooral gericht op moslims. OkƩ ze doen alsof het niet zo is maar dat is wel duidelijk. Maar het is vooral veel oefenexamens doen. En als hij goed Nederlands spreekt is dat deel ook geen probleem.

@Cajun-moon mijn grootste nachtmerrie :scream:

:fearful: en nu? Heb je hem eruit kunnen krijgen?

Nee helaas niet, heb de gemeente maar gebeld.

Hoop dat je relaxte buren terugkrijgt!
Lijkt me echt vervelend als je ineens van die hele luidruchtige mensen krijgt

Dit is ook echt mijn grootste angst! Haha ik ben echt zo op mijn rust gesteld en ik zou echt gek worden als ik continu andermans lawaai aan moet horen.

Er komt hier sinds een week elke keer als ik het raam of de tuindeur openzet een wesp naar binnen. Het lijkt dezelfde wesp te zijn omdat hij steeds direct naar dezelfde plek in de keuken vliegt. Ik ben niet heel bang voor wespen maar ik ben wel een keer gestoken dus ik ren gelijk de keuken uit als dat beest er weer is. Waarom komt ā€˜ie steeds terug?