Wat je even kwijt wil #41

Ik zoek het DM drogist topic maar ik kan hem niet vinden. @Vaiana jij had die aangemaakt toch?

Voor mijn slaperige hoofd las het alsof de meeuwen dat laatste aan het gillen waren. :sweat_smile:

Doen ze waarschijnlijk ook.

Ik heb net het eerste deel van mijn herkansing afgeraffeld omdat ik opeens heeeeel erg nodig naar de wc moest en dat mag natuurlijk niet meer tijdens het tentamen. Nu heb ik en buikpijn en waarschijnlijk een groot deel verpest. :ok_hand:

Schijtziek word ik er van. Letterlijk.

1 like

hahaha ja dat zou ook kunnen ja. ‘WTF ER IS HIER GEEN PATAT OF KIBBELING, ALLEEN MAAR VUILNISZAKKEN!’

4 likes

Maar is hij dan wel inburgeringsplichtig? Heb ook wat dingen uitgezocht voor mijn vriend maar het is idd zo onduidelijk allemaal.

Mijn like is een herkenningslike. Vervelend hĂš :pensive: Zo kut dat je niet bij elk tentamen gewoon tussendoor naar de wc mag (bij mij verschilde het per vak).

1 like

Misschien vliegende mieren?

Ik heb een mini en volgens mij is dat daar niet zo

1 like

Pff ja heel irritant, ik heb trouwens wel een pauze van een kwartiertje tussendoor maar die mag je niet zelf indelen. Het eerste deel duurt 2.5 uur en tja als je dan net zoals ik na een half uur opeens heel nodig moet heb je dus gewoon pech :frowning: Nu heb ik dik een uur pauze

1 like

Uuurg mag meeuwen echt niet meer. Laatst toen ik met een vriendin op het strand was hebben ze onze hele tas opengemaakt en alles eruit getrokken op zoek naar ons eten. Kwamen we terug van de zee lag all mijn kleding verspreid in het zand.

3 likes

Succes, is super leuk maar echt heel zwaar. Ben zelf zo slap ik kwam niet eens uit het water om op de plank te klimmen.

1 like

Guppie update: er is er vanochtend een overleden :sob: en een ander doet heel raar dus hmm. Volgens mij is de overleden vis gisteren bevallen ook want ik zag 2 babyminiguppies maar nu nog maar 1. Blijkt dat guppen de babygups opeten. Top.

Ah wat stom! Ik begrijp dat het allemaal lastig is ivm fraude, maar ik wou dat er meer rekening gehouden werd met dit soort situaties
 Je kunt nu eenmaal niet altijd wachten met naar de wc gaan :pensive:

1 like

Heb daar eigenlijk nooit last van. Maak ‘m na gebruik ook meteen goed schoon, maar neem aan dat je dat ook wel doet. Ben er na 5 jaar nog steeds enorm blij mee.

Nog nooit last van gehad maar mijne is nog vrij nieuw

Ik ben opgegroeid in een lage SES omgeving maar daarna ben ik gaan studeren en heb ik nu een baan op niveau met prima salaris. Ik vind het soms echt moeilijk om te bepalen “wat” ik nu ben, ik behoor niet meer tot de SES groep maar ik voel me vaak zo out of place op borrels en eigenlijk ook gewoon op werk. Ik had verwacht dat het anders zou zijn omdat tegenwoordig studeren niet meer exclusief voor de elite is maar in de realiteit kom ik in mijn professionele leven weinig van “mijn” mensen tegen.

7 likes

Maar weet je uit welk milieu iedereen die je tegenkomt komt dan? Wel vervelend, zo’n onbestemd gevoel. Ik heb dat op werk ook vaak, maar meer omdat ik me socially awkward voel rondom collega’s (nog steeds na 4 jaar).

Die oriëntatie blabla kan je uitstel voor vragen als je minstens x tijd in het afgelopen jaar heb gewerkt!

Via welke manier gaan jullie het doen? Want doordat jullie getrouwd zijn is het misschien makkelijker/sneller, maar dat ligt eraan hoe lang hij hier woont en hoe lang jullie samen zijn.

Ik kwam net deze advertentie tegen in een nieuwsbrief :crazy_face:

5 likes

Het gezin en de wijk waarin ik ben opgegroeid en daardoor ook veel van mijn vrienden van toen.
Of wat bedoel je? Ik zei lage SES omgeving.

1 like