Wat je even kwijt wil #41

Ik heb het net ook moeten Googelen,
Sociaal economische status

1 like

Ja klopt, woning is blijkbaar ook al helemaal leeg en ik heb er niéts van meegekregen! Haha

Weet niet of ze naar een tehuis is of overleden… heb haar dochter niet gesproken

Nooo… net m’n autosleutels in een put laten vallen. :cry:

Ja ik bedoelde ook via naturalisatie, als jullie al 3 jaar samenwonen kan het dus! Inburgeringsexamen is wel echt heel dom en vooral gericht op moslims. Oké ze doen alsof het niet zo is maar dat is wel duidelijk. Maar het is vooral veel oefenexamens doen. En als hij goed Nederlands spreekt is dat deel ook geen probleem.

@Cajun-moon mijn grootste nachtmerrie :scream:

:fearful: en nu? Heb je hem eruit kunnen krijgen?

Nee helaas niet, heb de gemeente maar gebeld.

Hoop dat je relaxte buren terugkrijgt!
Lijkt me echt vervelend als je ineens van die hele luidruchtige mensen krijgt

Dit is ook echt mijn grootste angst! Haha ik ben echt zo op mijn rust gesteld en ik zou echt gek worden als ik continu andermans lawaai aan moet horen.

Er komt hier sinds een week elke keer als ik het raam of de tuindeur openzet een wesp naar binnen. Het lijkt dezelfde wesp te zijn omdat hij steeds direct naar dezelfde plek in de keuken vliegt. Ik ben niet heel bang voor wespen maar ik ben wel een keer gestoken dus ik ren gelijk de keuken uit als dat beest er weer is. Waarom komt ‘ie steeds terug?

Hij vloog net ook door naar de woonkamer waar ik zat te wachten tot hij weg was. Ik sta nu dus op de gang met de deur dicht :rolleyes:

Ik heb zooooveel zin om bij Loetje te eten weer

2 likes

Oh dit hadden we ook in ons vorige appartement, toen bleek dat ze eitjes in een gat van onze boekenkast had gelegd :thumbsup: Dat hadden we pas door toen het al friemelende larven waren, echt gezellig. Dus misschien even dat plekje in je keuken checken

1 like

Ben ook zo blij dat wij aan de ene kant buren hebben zonder kinderen en de andere kant volwassen kinderen.
Soms maken ze herrie met muziek maar dat is hooguit een half uurtje. Doen we zelf ook overigens.

1 like

omg dit is echt mijn nachtmerrie :nauseated_face:

2 likes

Wat zijn maden toch vreselijk vies en naar. Heb er gelukkig geen fobie meer voor maar ik vond er net weer een paar onder een vuilniszak die er 1 dag heeft gelegen. Zo’n nadeel van warm weer. Vieze krioelende teringbeesten. Ik heb al 3 keer gevraagd of m’n vriend de vuilniszakken wegbrengt. Die container staat nu verder weg en ik krijg dan zo’n lamme arm en verzuring. Breng het weeeg!! Walgelijk.

Ja, dat ga ik ook hebben, ben ik bang. Heb ik nu ook, maar nu herschrijf ik hem gewoon compleet nog een keer. En wil het nu anders aanpakken. Ik probeer in elk geval nu om de 7 punts structuur voor verhalen in te vullen.

@Cajun-moon O, mijn sleutels in een put laten vallen is echt een nachtmerrie van me. :open_mouth:

Haha ja het was echt erg, mijn vriend was walgend met een tandenstoker die larven uit dat gat aan het purren en op een blaadje papier aan het leggen (we wilde ze buiten zetten?? Echt een goed idee haha) maar toen vloog die moederwesp ineens binnen en ging razendsnel richting zijn hoofd. In plaats van hem rustig te waarschuwen begon ik uiteraard te krijsen waardoor hij van schrik al die larven door de kamer gooide :slightly_smiling_face: Het was een mooie dag

30 likes

Wat een maffe ochtend. Het internet op mijn werk lag anderhalf uur plat, intussen had ik drie spoedklussen op mijn bordje en bleef de telefoon maar rinkelen. En tot overmaat van ramp ging ook het brandalarm nog af. Ik ga even tot vanavond een dutje doen.

Bij ons bovenaan de straat was een waterleiding gesprongen vrijdag en ze zijn sinds maandag bezig met reparatie waardoor onze straat doodloopt. Er staan echt meerdere borden die aangeven dat er een omleiding is, dat de straat doodloopt etc. en toch rijden belachelijk veel auto’s door, die dan fijn moeten draaien en terug moeten. Vooral die koppige vrachtwagens zijn erg. Die kunnen bovenaan niet draaien en moeten dat hele stuk achteruit rijden. Ik lach ze maar allemaal uit :woman_shrugging:

2 likes

Net zoals voor veel andere mensen, zijn veel dingen waardoor ik oplaad, momenteel lastiger om te doen/niet mogelijk i.v.m. de beperkende maatregelen. Ik zou heel graag weer eens een dagje welness willen, maar ik weet niet of het voldoende ‘corona-proof’ is. Ik zou er geen problemen mee hebben om bv alleen van de horeca, zwembaden en rustruimtes gebruik te maken (en dus niet van de sauna’s/andere faciliteiten).

Is er iemand hier die onlangs naar een sauna is geweest en zijn/haar ervaringen wil delen?

Of is er iemand die een idee heeft voor een vergelijkbare activiteit? Ik zoek vooral een plek om tot rust te komen, wat te lezen en te eten.