Wat je even kwijt wil #41

Ik heb 2 veel te dure brillen besteld en ik moet kiezen.
Maar je raad het al, vind ze beide geweldig. :drooling_face:

1 like

Ik vond blue wellness in Leiden (boven het station) een paar weken voldoende rustig. Zeker in het zwembad en rustruimtes was het praktisch leeg en in het restaurant hebben ze tafels afgezet zodat je afstand kunt houden. In de sauna’s zelf zat ik vaak alleen of met één ander. Het enige punt waarvan ik het moeilijk in te schatten vind of het voldeed zijn de gangen. Er is een bepaalde looprichting met pijlen aangegeven maar ik vond dat niet zo duidelijk, het viel me in de loop van de dag pas op. De gangen zijn niet heel smal maar als je iemand passeert zal er denk ik een meter, misschien net anderhalf tussen zitten. Vergelijkbaar met hoe mensen op straat passeren.

1 like

Soms denk ik huh wat heb ik weinig bij te lezen op 't forum, en dan kom ik erachter dat ik een bepaald topic (zoals nu met stel je persoonlijke vraag) nog niet gelezen heb sinds er een nieuwe is. Kom maar door met al die polletjesss

5 likes

Mijn lunch, heb er zo’n zin in.

wel een beetje jammer dat hier enkele weken geleden brand was waardoor mensen in hun badjassie buiten voor het station moesten gaan staan😂

2 likes

Hahaha, ja dit was precies een week nadat ik was gegaan! Ik ga er vanuit dat er nu extra goed naar gekeken is :grimacing:

1 like

Kijken meer ‘doe alsof je thuis bent’? (NPO) Vind het echt heel leuk, al ben ik nog niet eens klaar met aflevering 1 ! De deelnemers zijn zo verschillend maar wel echt respectvol, heel mooi

Ik heb over 25 min een belangrijke zakelijke zoom meeting en ik zit al helemaal gespannen klaar :see_no_evil: terwijl er nog tijd zat is om even te ontspannen

ik heb een uur in rotterdam waar ga ik eten halen

@Papegaaiduiker ben je lekker aan het bijlezen meit

14 likes

Hahaha je hoeft geen sorry te zeggen, heb er geen last van

1 like

Takumi (west-kruiskade) is wat mij het eerste te binnenschiet (waarschijnlijk ook om je username) maar zo lekker, heb er nu gelijk ook zin in

2 likes

Jack Bean bij Centraal in de buurt!

1 like

Ik wil een dutje doen want heb nu drie dagen gewerkt en dat zijn er drie teveel maar die kut bouwvakkers zijn er natuurlijk nog en hebben nu de leuke gewoonte opgepikt om vanaf verschillende verdiepingen naar elkaar te schreeuwen.

Schreeuw terug dat ze hun kop moeten houden

Ugh ik ben zojuist naar de opticien gegaan voor het eerst in jaren weer (shame on me) en nu blijkt dat ik -7 en -7.5 heb in lenzen :sob: . Ik wist dat ik door het leven ging als mol (heb nu lenzen -6) maar dit is wel ff een reality check.

1 like

Ik ben gister ook geweest en ging met 1 oog ook weer achteruit naar -8. Houdt het ooit op :weary:

Ja dat horen ze niet omdat ze zo’n herrie maken hahah maar in m’n slaapkamer heb ik er gelukkig het minst last van

1 like

De vriendin van mn huisgenoot is hier en ze moeten twee weken samen in quarra dus ze is hier ook twee weken en ze heeft nog niet eens hoi gezegd of me aangekeken?

Ken je die scariest tiktok ? Hola niñoooo zeg dat tegen haar

4 likes