@Papegaaiduiker ben je lekker aan het bijlezen meit
Hahaha je hoeft geen sorry te zeggen, heb er geen last van
Takumi (west-kruiskade) is wat mij het eerste te binnenschiet (waarschijnlijk ook om je username) maar zo lekker, heb er nu gelijk ook zin in
Jack Bean bij Centraal in de buurt!
Ik wil een dutje doen want heb nu drie dagen gewerkt en dat zijn er drie teveel maar die kut bouwvakkers zijn er natuurlijk nog en hebben nu de leuke gewoonte opgepikt om vanaf verschillende verdiepingen naar elkaar te schreeuwen.
Schreeuw terug dat ze hun kop moeten houden
Ugh ik ben zojuist naar de opticien gegaan voor het eerst in jaren weer (shame on me) en nu blijkt dat ik -7 en -7.5 heb in lenzen . Ik wist dat ik door het leven ging als mol (heb nu lenzen -6) maar dit is wel ff een reality check.
Ik ben gister ook geweest en ging met 1 oog ook weer achteruit naar -8. Houdt het ooit op
Ja dat horen ze niet omdat ze zoān herrie maken hahah maar in mān slaapkamer heb ik er gelukkig het minst last van
De vriendin van mn huisgenoot is hier en ze moeten twee weken samen in quarra dus ze is hier ook twee weken en ze heeft nog niet eens hoi gezegd of me aangekeken?
Ken je die scariest tiktok ? Hola niƱoooo zeg dat tegen haar
Nee
Maar gelukkig heb ik mijn mama als voorbeeld die op haar 55e staar kreeg, waardoor haar lens is vervangen. Zij heeft nog nooit zo scherp gezien . Dat is vast ook mijn toekomst.
@Papegaaiduiker Zo ben je ff een jaar aan topics aan het bijlezen
Edit: ik was niet de eerste die het opviel blijkbaar.
Random wel Nu voel ik wel weer helemaal die ergernis van vorig jaar. Ik had gewoon een gratis wasmachine kunnen hebben!!
Haha ik had een notificatie en ja hoor. Jij was het
Haha is dit serieus een ding of verzin je deze afkorting net zelf?
influenced, zit er nu
geen tijd meer voor helaasš maar nu moet ik wel zsm weer daarheen haha, zo lekker
Zometeen met mijn lief konijntje naar de dierenarts. Gewoon routinecontrole maar vind het zo zielig om haar in het reismandje te doen. Ik ben benieuwd of ze de hand van de dierenarts zometeen weer gaat likken
Hahah achjoh, lekker doen wat jij wilt toch