Wat je even kwijt wil #41

Nee :sob:

Maar gelukkig heb ik mijn mama als voorbeeld die op haar 55e staar kreeg, waardoor haar lens is vervangen. Zij heeft nog nooit zo scherp gezien :joy: . Dat is vast ook mijn toekomst.

1 like

@Papegaaiduiker Zo ben je ff een jaar aan topics aan het bijlezen :rofl:
Edit: ik was niet de eerste die het opviel blijkbaar.
Random wel :sweat_smile: Nu voel ik wel weer helemaal die ergernis van vorig jaar. Ik had gewoon een gratis wasmachine kunnen hebben!!

1 like

Haha ik had een notificatie en ja hoor. Jij was het :rofl:

2 likes

Haha is dit serieus een ding of verzin je deze afkorting net zelf? :joy:

9 likes

@Papegaaiduiker ik ben nu beledigd dat ik nog geen notificaties heb gehad.

12 likes

influenced, zit er nu

geen tijd meer voor helaas💔 maar nu moet ik wel zsm weer daarheen haha, zo lekker

1 like

Zometeen met mijn lief konijntje naar de dierenarts. Gewoon routinecontrole maar vind het zo zielig om haar in het reismandje te doen. Ik ben benieuwd of ze de hand van de dierenarts zometeen weer gaat likken :woozy_face:

Hahah achjoh, lekker doen wat jij wilt toch :blush:

1 like

rip

3 likes

@Papegaaiduiker @FISSA jullie zijn echt oude posts van mij aan liken :joy: voelt bijna creepy haha

2 likes

Ik gil echt om die onzin die die facebook gekkies sturen naar bol. Omdat zij niks meer wat met zwarte piet te maken heeft willen verkopen.

4 likes

pas je op dat je geen RSI krijgt

2 likes

Ja het is grappig en triest tegelijk. Ik snap het ook echt niet, ook al ben je voor zwarte piet (kan ik me niet voorstellen maar ok), wat boeit het?? Dat het je zo hoog kan zitten dat een webshop geen spullen met zwarte piet meer gaat verkopen, boehoe.

3 likes

Ik snap de Gerda grappen niet bij bol. Of gaat het over het type Gerda

Ik vroeg me af of er ook genderneutrale muisjes zijn, want ik vind het echt stom dat het altijd blauw of roze is. Dus ik googlen, kom ik dit tegen:
https://www.kraamzorgzeeland.nl/nieuws/1-aprilgrap-genderneutrale-muisjes-de-provinciale-kraamzorg
Dit is toch een grap uit de jaren '20? Lekker genderneutraal opvoeden belachelijk maken. Ben er echt chagrijnig door.
En de enige niet blauwe of roze muisjes die ik kon vinden waren die van Rotterdam (waar @Bunnyslippers net een instapost van heeft gemaakt), maar daar woon ik niet. Zo stom, maak gewoon een doosje wit.

6 likes

Ik zit voor het eerst sinds een tijd in de auto en ik wilde net m’n hand uitsteken toen ik rechtsaf wilde slaan??? Hello brain where r u

12 likes

Ik ben twee weken terug naar de sauna geweest. Was echt heel goed geregeld. Max aantal mensen per sauna of zwembad. Alles op het terras staat ver uit elkaar. Bedjes etc ook.
En iedereen spreekt elkaar ook aan als het teveel is. Maar dat komt zelden voor.

1 like

Jaa idd als je het nu nog goed wilt praten ben je gewoon een pure racist.

1 like

Of gewoon allebei op een beschuit

1 like