rip
@Papegaaiduiker @FISSA jullie zijn echt oude posts van mij aan liken voelt bijna creepy haha
Ik gil echt om die onzin die die facebook gekkies sturen naar bol. Omdat zij niks meer wat met zwarte piet te maken heeft willen verkopen.
pas je op dat je geen RSI krijgt
Ja het is grappig en triest tegelijk. Ik snap het ook echt niet, ook al ben je voor zwarte piet (kan ik me niet voorstellen maar ok), wat boeit het?? Dat het je zo hoog kan zitten dat een webshop geen spullen met zwarte piet meer gaat verkopen, boehoe.
Ik snap de Gerda grappen niet bij bol. Of gaat het over het type Gerda
Ik vroeg me af of er ook genderneutrale muisjes zijn, want ik vind het echt stom dat het altijd blauw of roze is. Dus ik googlen, kom ik dit tegen:
https://www.kraamzorgzeeland.nl/nieuws/1-aprilgrap-genderneutrale-muisjes-de-provinciale-kraamzorg
Dit is toch een grap uit de jaren '20? Lekker genderneutraal opvoeden belachelijk maken. Ben er echt chagrijnig door.
En de enige niet blauwe of roze muisjes die ik kon vinden waren die van Rotterdam (waar @Bunnyslippers net een instapost van heeft gemaakt), maar daar woon ik niet. Zo stom, maak gewoon een doosje wit.
Ik zit voor het eerst sinds een tijd in de auto en ik wilde net m’n hand uitsteken toen ik rechtsaf wilde slaan??? Hello brain where r u
Ik ben twee weken terug naar de sauna geweest. Was echt heel goed geregeld. Max aantal mensen per sauna of zwembad. Alles op het terras staat ver uit elkaar. Bedjes etc ook.
En iedereen spreekt elkaar ook aan als het teveel is. Maar dat komt zelden voor.
Jaa idd als je het nu nog goed wilt praten ben je gewoon een pure racist.
Of gewoon allebei op een beschuit
Ik wil gewoon een mix van beide kleuren of een gouden variant.
Doe maar gewoon goud.
Is toch weer een andere smaakbeleving, en vooral met dat droge beschuit een echt stikgevaar haha.
Ik wil ook niet allebei want ik vind het ook nog eens stomme kleuren.
Wat is er zo moeilijk aan een mondkapje dragen in de trein? Waarom zijn er altijd mensen die denken dat een mondkapje half dragen oké is. Heel frustrerend dit.
Ik dacht…bestel een te dure maaltijd op thuisbezorgd.
Ik klik 18.15 uur aan als levertijd. Betaald en alles, krijg ik een bericht met een verwachte levertijd van 19.00 uur. Oke, fijn.
Dan maak 18.15 uur geen optie!!!
Ik wilde zeggen anders gestampte muisjes? Dat is wel wit, maar misschien ook wel te droog en je mist de crunch. Anders zou ik gewoon meerdere pakjes kopen en dan de witte eruit halen? Wel een werkje, maar het is vast ontspannend om te doen als je tv kijkt ofzo ondertussen.
(zo heb ik eens een hele zak M&M’s op kleur gesorteerd. En een zak skittles)
Het is moeilijk om een mondkapje te dragen als je net een smintje hebt genomen haha.
Ik zit hier met traan ogen
Die heeft ze toch al gezien en getagd hahah
Echt hoor, ik word soms zooo moe van mijn impulsiviteit… hoezo heb ik ineens 6 dozen ijsjes gekocht?!
heftig