Wat je even kwijt wil #41

Kan je ergens zien welke topics je genegeerd hebt? :joy:

Is er oooit korting bij Vedder & Vedder ? Alles wat ik mooi vind is zo duur :sneezing_face:

pfffffffffffffff. Er zijn werkzaamheden op mijn traject dus er rijden bussen in plaats van treinen. Vanochtend ging dat weer goed. Nu kwam ik dus op het station aan en zag dat er opeens weer treinen zouden rijden. Dat is natuurlijk mooi als dat eerder kan, maar dat kon dus niet. en al het vervangend vervoer was al gecanceld. Nu heb ik er 1 uur en 15 minuten over gedaan om thuis te komen, voor een rit met de trein van 15 minuten en een vervangend vervoer snelbus van 30 minuten. Echt :rage: :face_with_symbols_over_mouth: (Tuurlijk voor treinen zooi zelf ook niet leuk maar ga niet eerder rijden dan dat je er test rits op hebt zitten.)

1 like

Ja bij voorkeuren > categorieën

1 like

All over piercings

1 like

M’n pa en ik kijken echt bijna elke avond samen de slimste mens, vinden we allebei leuk en is nu echt ons nieuwe dingetje geworden haha. Zometeen met Monica Geuze, dat wordt wat denk ik lol

8 likes

Hahaha ik kon net met de trein heen. Maar moet straks met de bus terug. Ook een uur (wss langer) ipv een kwartier.
Durf te wedden dat het weer met een buschaffeur is die de weg niet weet…

ah ja op dat traject vanaf 19:00 bussen! Ns/arriva had het voor dit traject echt goed geregeld. dus dit is gewoon balen. Vind dit altijd zo zonde van de tijd.

1 like

Mijn rookmelder ging aan en ik kreeg m niet uit. Nou zijn we doof :frowning:

Awh mijn oma was vanmiddag bij ons op bezoek en ik kreeg zomaar ineens geld van haar, onder het nom van: kun je (bezine) van tanken. Zo vet lief!!! :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Mijn ex deed dat ook een keer, sloeg hij zo met zn hand keihard tegen de autoruit :smile: (en werd hij boos dat ik daar om moest lachen)

1 like

Bedankt! Keek er straal overheen :sweat_smile:

1 like

Ik kijk ook iedere avond (en schreeuw mee naar de tv), ben heel benieuwd naar Monica. Sowieso al respect dat ze mee doet, ik zou echt niet durven haha!

Heeft wel echt twee hele sterkte tegenstanders.

1 like

Haha same, ik net: GRONDWET ACHTTIEN ACHTENVEERTIGGG

Oh die vind ik ook heel leuk alleen facking dikke korte vingers xd Ik wil graag alle kettingen maar ja beetje prijzig.

Ik heb eindelijk een kleine vriezer ipv alleen een crappy mini vriesvakje waarin ijs smolt. Dusss meteen vegan magnum almond gehaald en geniet er nu van eentje :star_struck:

7 likes

Ik heb dit ontdekt en kan niet stoppen met kijken. Ze doen nml heel seizoen 1

Ook leuk dat dr man dus ook heeft meegewerkt aan de serie en dus ook lekker kan meepraten.
11 likes

Ik vind die van Rotterdam op zich multifunctioneel, groen wit is best neutraal dus zou die ook zo gebruiken voor niet Rotterdammers.

Vond het iig zo tof dat ik ze zonder babyplannen ook heb gekocht haha. Wel vrij duur, 4,25 voor een doosje. Gelukkig kan je door Corona toch amper bezoek ontvangen.

2 likes

Ja dat is zo gek haha, soms herinnert Timmy zich meer dan zij.
Leuk! Heb het al bijna af dus kan snel weer nieuwe afleveringen gebruiken. Ik heb alles vroeger zo vaak gezien omdat alles 1000x werd herhaald, maar superleuk om het nu terug te zien omdat ik veel vergeten was maar toch weer heel goed kan herinneren als ik het begin van een scène zie.

1 like

Ik ben mijn gellak eraf aan het pulken en ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch doe ik het why