Wat je even kwijt wil #41

Ik wil gewoon een mix van beide kleuren of een gouden variant.
Doe maar gewoon goud.

3 likes

Is toch weer een andere smaakbeleving, en vooral met dat droge beschuit een echt stikgevaar haha.
Ik wil ook niet allebei want ik vind het ook nog eens stomme kleuren.

1 like

Wat is er zo moeilijk aan een mondkapje dragen in de trein? Waarom zijn er altijd mensen die denken dat een mondkapje half dragen oké is. Heel frustrerend dit.

Ik dacht…bestel een te dure maaltijd op thuisbezorgd.
Ik klik 18.15 uur aan als levertijd. Betaald en alles, krijg ik een bericht met een verwachte levertijd van 19.00 uur. Oke, fijn. :unamused:

Dan maak 18.15 uur geen optie!!!

Ik wilde zeggen anders gestampte muisjes? Dat is wel wit, maar misschien ook wel te droog en je mist de crunch. Anders zou ik gewoon meerdere pakjes kopen en dan de witte eruit halen? Wel een werkje, maar het is vast ontspannend om te doen als je tv kijkt ofzo ondertussen.

(zo heb ik eens een hele zak M&M’s op kleur gesorteerd. En een zak skittles)

2 likes

Het is moeilijk om een mondkapje te dragen als je net een smintje hebt genomen haha.
Ik zit hier met traan ogen :joy:

Die heeft ze toch al gezien en getagd hahah

1 like

Echt hoor, ik word soms zooo moe van mijn impulsiviteit… hoezo heb ik ineens 6 dozen ijsjes gekocht?! :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

heftig

2 likes

Kan je ergens zien welke topics je genegeerd hebt? :joy:

Is er oooit korting bij Vedder & Vedder ? Alles wat ik mooi vind is zo duur :sneezing_face:

pfffffffffffffff. Er zijn werkzaamheden op mijn traject dus er rijden bussen in plaats van treinen. Vanochtend ging dat weer goed. Nu kwam ik dus op het station aan en zag dat er opeens weer treinen zouden rijden. Dat is natuurlijk mooi als dat eerder kan, maar dat kon dus niet. en al het vervangend vervoer was al gecanceld. Nu heb ik er 1 uur en 15 minuten over gedaan om thuis te komen, voor een rit met de trein van 15 minuten en een vervangend vervoer snelbus van 30 minuten. Echt :rage: :face_with_symbols_over_mouth: (Tuurlijk voor treinen zooi zelf ook niet leuk maar ga niet eerder rijden dan dat je er test rits op hebt zitten.)

1 like

Ja bij voorkeuren > categorieën

1 like

All over piercings

1 like

M’n pa en ik kijken echt bijna elke avond samen de slimste mens, vinden we allebei leuk en is nu echt ons nieuwe dingetje geworden haha. Zometeen met Monica Geuze, dat wordt wat denk ik lol

8 likes

Hahaha ik kon net met de trein heen. Maar moet straks met de bus terug. Ook een uur (wss langer) ipv een kwartier.
Durf te wedden dat het weer met een buschaffeur is die de weg niet weet…

ah ja op dat traject vanaf 19:00 bussen! Ns/arriva had het voor dit traject echt goed geregeld. dus dit is gewoon balen. Vind dit altijd zo zonde van de tijd.

1 like

Mijn rookmelder ging aan en ik kreeg m niet uit. Nou zijn we doof :frowning:

Awh mijn oma was vanmiddag bij ons op bezoek en ik kreeg zomaar ineens geld van haar, onder het nom van: kun je (bezine) van tanken. Zo vet lief!!! :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Mijn ex deed dat ook een keer, sloeg hij zo met zn hand keihard tegen de autoruit :smile: (en werd hij boos dat ik daar om moest lachen)

1 like