Wat je even kwijt wil #41

12 likes

Mag ik ook de nieuwe doggo als jij ineens sterft haha

Hahahaha

1 like

Can you feel it van the Jackson’s en dan een remix?

Ja die dacht ik ook!

Ja wat @Trenchcoat zingt is sowieso hier het melodietje van ja

Hele avond aan 't klagen dat 't weer zo warm is in huis, wat ga ik doen
 strijken :upside_down_face: :hot_face: :slightly_smiling_face:

2 likes

The time (dirty bit) van de black eyed peas? Daar heb je zin stuk dat fergie zoiets zingt.

Mesmerized van faith adams?

Ik ga eigenlijk heel slecht op ‘vakantie hebben’. Ik wil er zoveel mogelijk uithalen wat me eigenlijk gewoon stress geeft. Het is nu donderdag en ik heb letterlijk alleen maar een dagje gewinkeld en een keer wezen uiteten wat tegenviel. Maar daarnaast wil ik pas ook zoveel mogelijk chillen en uitrusten want dat thuis werken is me best zwaar gevallen.

Vooral nu we thuis blijven heb ik ook echt geen vakantie gevoel.

Dit is waarom ik geen vakantie heb aangevraagd dit jaar. Maar heb nu heel erg fomo op iedereen die wel op vakantie is gegaan. Terwijl ik precies hetzelfde als jij hebt, ik snap je gevoel helemaal.

Ja ik moet wel, want mag maar X aantal dagen meenemen. Gelukkig heb ik volgende week wel 2 leuke dingen op de planning, maar vind het maar lastig.

Morgen gaan we onze slaapkamer schilderen en schapje ophangen, kan ik dan weer wel echt naar uitkijken :joy:

@Trenchcoat, in vind dat je echt zo’n zwoele radiostem hebt haha (compliment dus!)
Ik weet helaas ook niet welk nummer jullie bedoelen :sweat_smile:

I know. Jammer genoeg zitten er zo veel regels aan wat er op een label moet staan dat kleine zowat niet kan. Dan maar knippen

1 like

Oh net was er onweer ten zuiden en ten westen van onze woonplaats en vanaf ons balkon konden we supermooi aan 2 kanten bliksem zien, echt als losse buien. Heb even lekker staan te kijken :zap:

1 like

Hier ook echt megaveel bliksem maar zonder donder, ook aan allebei de kanten van het huis staan kijken!

2 likes

Eerste sociale ding in weken tijd gehad en ben bekaf. :sob:

1 like

M’n ouders (risicogroep) hebben liever niet dat ik op bezoek kom op het moment, wat ik snap maar erg jammer vind. Maar een tijd terug heeft m’n moeder haar collectie Harry Potter boeken aan me uitgeleend en die ben ik nu aan het lezen. Soms als ik ergens een vouwtje of vlekje in/op de pagina’s zie voel ik me ineens ff verbonden met m’n moeder ofzo? :joy: voel me heeeeel kumbaya nu sorry. Ga wel slapen

48 likes

Uiteraard!!

1 like

Jaa, hier hoorden we inderdaad ook helemaal geen donder (behalve toen het eventjes dichterbij hier was), ook best bijzonder!