Wat je even kwijt wil #41

Ik ga eigenlijk heel slecht op ‘vakantie hebben’. Ik wil er zoveel mogelijk uithalen wat me eigenlijk gewoon stress geeft. Het is nu donderdag en ik heb letterlijk alleen maar een dagje gewinkeld en een keer wezen uiteten wat tegenviel. Maar daarnaast wil ik pas ook zoveel mogelijk chillen en uitrusten want dat thuis werken is me best zwaar gevallen.

Vooral nu we thuis blijven heb ik ook echt geen vakantie gevoel.

Dit is waarom ik geen vakantie heb aangevraagd dit jaar. Maar heb nu heel erg fomo op iedereen die wel op vakantie is gegaan. Terwijl ik precies hetzelfde als jij hebt, ik snap je gevoel helemaal.

Ja ik moet wel, want mag maar X aantal dagen meenemen. Gelukkig heb ik volgende week wel 2 leuke dingen op de planning, maar vind het maar lastig.

Morgen gaan we onze slaapkamer schilderen en schapje ophangen, kan ik dan weer wel echt naar uitkijken :joy:

@Trenchcoat, in vind dat je echt zo’n zwoele radiostem hebt haha (compliment dus!)
Ik weet helaas ook niet welk nummer jullie bedoelen :sweat_smile:

I know. Jammer genoeg zitten er zo veel regels aan wat er op een label moet staan dat kleine zowat niet kan. Dan maar knippen

1 like

Oh net was er onweer ten zuiden en ten westen van onze woonplaats en vanaf ons balkon konden we supermooi aan 2 kanten bliksem zien, echt als losse buien. Heb even lekker staan te kijken :zap:

1 like

Hier ook echt megaveel bliksem maar zonder donder, ook aan allebei de kanten van het huis staan kijken!

2 likes

Eerste sociale ding in weken tijd gehad en ben bekaf. :sob:

1 like

M’n ouders (risicogroep) hebben liever niet dat ik op bezoek kom op het moment, wat ik snap maar erg jammer vind. Maar een tijd terug heeft m’n moeder haar collectie Harry Potter boeken aan me uitgeleend en die ben ik nu aan het lezen. Soms als ik ergens een vouwtje of vlekje in/op de pagina’s zie voel ik me ineens ff verbonden met m’n moeder ofzo? :joy: voel me heeeeel kumbaya nu sorry. Ga wel slapen

48 likes

Uiteraard!!

1 like

Jaa, hier hoorden we inderdaad ook helemaal geen donder (behalve toen het eventjes dichterbij hier was), ook best bijzonder!

Ik woon naast een restaurant en heb geaccepteerd dat het in de weekenden en zomermaanden lawaaiiger is, maar nu zitten de eigenaren met een groep vrienden oid op het terras al een uur te zingen??? (En het gebeurt uberhaupt regelmatig dat ze met een club mensen tot laat luidruchtig buiten zitten te chillen). Hallo het is een doordeweekse dag dus iedereen in de straat moet gewoon vroeg op. Vind het echt niet normaal. Maar ja ben te pussy om er wat van te zeggen natuurlijk :persevere:

2 likes

Ik ga mezelf een drinkverbod geven voordat ik naar bed ga. Heb het afgelopen 1,5 uur zeker 5 keer moeten plassen :face_with_raised_eyebrow:

Dan maar met dorst in bed liggen.

Yonas - Feel the love?

Ik heb gisteravond tussen m’n tanden “gestookt”, en ik heb vannacht plots zo’n last gehad van de hele rechterkant van m’n gebit. Vreselijke tandpijn. Hier heb ik toch he le maal geen zin in jongens :persevere:. Hopelijk komt het van het harde stoken of het doorkomen van m’n verstandskiezen en heb ik niet weer ontstekingen en wortelkanaalbehandelingen en what so ever nodig.

Amper geslapen dus :sleeping:.

Ik ben echt blij als het half 5 is en het weekend kan beginnen. Even geen werk, morgen word de vloer gelegd en dan kijk ik eindelijk terug in mijn kamer met mijn bureau en alles. Tussen tijd dat ze bezig zijn ga ik sporten en daarna naar het koffie tentje (ik mocht me er niet mee bemoeien) Zondag er op uit met een vriendin van mij. Eerst naar een rommelmarkt en dan even naar de stad. Echt heel veel zin in.

2 likes

Hahahahahaha dit filmpje :joy: ik ga stuk :joy: TONEH

1 like

Mijn vriend heeft deze week vakantie terwijl ik gewoon moet werken. Nu wordt ik iedere nacht om drie uur wakker als hij eindelijk met veel lawaai naar bed gaat en kan ik niet meer slapen. Kan ik vandaag eindelijk uitslapen heeft hij de wekker om half 8 gezet :weary:.

2 likes

De stukadoor is hier al sinds half 8 om een beschadigd muurtje in de hal te fiksen. Hoezo zo vroeg en ik moet poepen maar dat muurtje zit naast de wc :sob: hopelijk is hij snel klaar.

Mijn vriend maakte gisteravond een kwetsende opmerking en hoewel we het gisteravond en vanochtend erover gehad hebben en hij zijn excuses heeft aangeboden, zit het me tóch niet lekker. Vanavond maar even een avondje chillen met studiegenoten, misschien helpt dat om er overheen te komen.