Wat je even kwijt wil #41

Oh god m’n tante, die ik echt super lief vind en laatst vroeg of ze af en toe wat ‘grappige’ dingen via Whatsapp mocht sturen naar mij en waarop ik zei ja natuurlijk. Stuurt nu zo’n stom plaatje dat je nooit op een weegschaal moet gaan staan hihaho. Ugh ik weet niet eens hoe ik daar op moet reageren. Dat is zo niet m’n humor, überhaupt geen humor maargoed.

Ik heb trouwens echt gelachen om deze plant. Die heeft er gewoon geen zin in. Superdoei.

35 likes

Weg

Dit is voor het eerst dat ik van iemand hoor die hetzelfde type heeft als ik, blond en bril Oké echt type gaat misschien wel heel ver, maar vind het altijd erg aantrekkelijk

1 like

Eerste nacht met de puppy overleefd gelukkig :sleeping:

19 likes

Weer slecht geslapen, het was opeens warm en benauwd en werd half stikkend wakker en durfde bijna niet meer te slapen. Tweede keer deze week.
Is het al 17.00?

Voor je vermoeidheid ging je :slight_smile: ? denk dat het voornamelijk bloedprikken dan word. Vitamines etc. Komt goed!

Gisteren wass ik al wat spullen in een doos aan het doen aangezien ik van het weekend weeer naar boven verkas met bureau en hobby spul. toen zag vriend wat van dat bubbel plastic en die zei; weetje wat je moet doen? Je borduur werkjes gaan verkopen op Etsy. of ergens anders. en dat was precies mijn gedachte ook. Blijft in mijn hoofd spoken. ben alleen bang dat er geen interesse voor is :joy:

3 likes

Maar dat kan echt niet hoor! Heb je een HR afdeling waarbij je terecht kunt?

1 like

Ik moet zo voor t eerst m’n auto wegbrengen voor APK en ik ben zenuwachtig hahaha ‘waar moet ik de auto parkeren’, 'moet ik het boekje meegeven of in de auto laten liggen, ‘moet ik dingen vragen???’ mja komt vast goed. Ga me klaarmaken en rijden

Jawelll! Ik wil een borduurwerkje van jou!

1 like

dat voelt als een eer <3 :smiley:

1 like

Ik kan echt ff niet bedenken wat ik moet eten vanavond

Bleh mijn broertje voelt zich heel beroerd en heel benauwd. Gisteren heeft hij zich laten testen. Hij woont nog bij mijn ouders dus ik hoop echt dat het geen corona is, ook voor mijn ouders

nawh ja! Hoop in ieder geval dat ze je wel kunnen helpen :smiley: komt vast goed!

1 like

Ik heb mn gewicht aangepast in de app van mijn smartwatch en nu verbrand ik ineens aanzienlijk minder kcal met bijvoorbeeld lopen. Vind ik zo irritant, het is echt de helft ofzo. Zo vind ik het bijna niet meer de moeite waard.

1 like

Jaaa ik dus ook. Met een beetje baard vind ik nog leuker hahaha :sweat_smile:

Ik heb net gesport en nu enorm zin in ribbel union chips :unamused:

5 likes

waarom?

Het is toch logisch, je hebt minder gewicht om mee te nemen, dus je verbrand daardoor ook minder.

1 like

Ja dat snap ik. Maar ik vind het geen motivatie als ik 66 kcal met 2500 stappen verbrand. En ja ik weet ook dat het toch allemaal niet echt klopt maar ik heb succeservaringen nodig.

2 likes

Huh, ik had laatst een poster besteld maar het duurde super lang voordat hij binnen kwam dus had gisteren gemaild en kreeg toen terug dat het pakketje wss kwijt is geraakt. Of ik opnieuw dezelfde poster wilde. Gezegd dat ik dat wel wilde, ze zou er dan als excuus een extra poster bij doen. Kreeg ik vanmorgen een mail dat het pakketje hebben klaar gemaakt voor verzending. Gaat nu net ineens de bel, krijg ik twee posters binnen die ik niet besteld heb :sweat_smile:. Ook nog eens het verkeerde formaat. Ben benieuwd of ik nu alsnog wel ook het goede pakketje ga krijgen…