Als je niet tegen afwijzing kan is solliciteren echt slecht voor je gemoedstoestand.
Dat is zeker waar!
Jawel! Ik zou zo wat kopen!
Ik heb ja gezegd tegen wat extra uur werken vandaag, ik ben nog niet eens op de helft en heb nu al spijtttttt dat ik ja heb gezegd.
Denk maar gewoon aan het geld, maar pff is het al 20.30?
Ik ging hierdoor ff in mn mail kijken. En heb eindelijk een afwijzing van een mail die ik eind juli al had verstuurd…
Ik zou in beweging moeten komen. maar daar heb ik geen zin in.
Als 1e koper zeg ik ook: gaan met die banaan:)
Lil Jon- Live the Night?
Ik vind het Heel cute dat ik de afgelopen dag al twee mensen een account heb zien aanmaken alleen maar om iemand hier te helpen een liedje te raden.
We gaan vandaag onze slaapkamer schilderen, er is pas 13x gevloekt en de tape is al door de kamer gevlogen.
Het gaat om één klein wandje, stelletje imbecielen zijn we.
Hahaha , ik dacht misschien kan ik helpen
Frogtape is echt een van de beste tape die ik ooit heb gebruikt voor schilderen
Ik ben niet zo goed in ietwat prijzige ding kopen gewoon voor de leuk/heb. Maar ik had al jaren iets in gedachten en ik dacht net van jee doe het gewoon. Dus nu toch gekocht. (Het is een boek van €100).
#treatyoself
Wat een kutdag. We zijn in ons nieuwe huis aan het ‘klussen’, er zijn werklui om beneden in de woonkamer en hal de houten vloer te schuren en te oliën, mijn man is met van alles bezig maar ik loop als een kip zonder kop (zonder klus eigenlijk) rond omdat ik niets kan bedenken om te doen. Voel me super huilerig en naar de hele tijd, ook omdat ik vanmiddag een belangrijke ziekenhuis afspraak met een spannende uitslag heb waar ik me zorgen over maak (en ben super hormonaal volgens mij door de omstandigheden waarvoor ik die afspraak heb). En daarvoor moeten we 45 min heen en 45 min terug rijden en ik zie er tegenop om auto te rijden. Gatver, het is echt ff allemaal kut en ik kan het niet relativeren ofzo. Sorry voor dit gezeik.
Edit: en ik kan niet even terug naar ons ‘oude’ huis want dat is ook 45 min rijden.
Goed zo! Welk boek is het?
Het ligt niet aan het materiaal, aan ons geduld of het missen ervan. Ook nog eens kei benauwd en warm
Ik heb echt een mooie ooglook gemaakt, maarja straks na 15 minuten fietsen liggen de glitters vast op mijn kin
Ahhh😠 Firefox op mijn mobiel is geüpdatet en nou is het kut en het staat allemaal anders en ik kan mijn favorieten niet vinden. Geen zin in!!!
Het is bij mij een constante herhaling van insturen, wachten, langer wachten, afwijzing, insturen, kort wachten en afwijzing, insturen, wachten wachten …
ah dit vind ik echt mooi!