Wat je even kwijt wil #41

Ja het probleem is een beetje dat het outsourcing is, dus geen idee of ik bij onze hr moet zijn of die van t bedrijf waarvoor we werken. Maar komende week ben ik weer op kantoor dus dan ga ik hem wel even aanspreken

1 like

Misschien kun je een podcast inschakelen, krijgen we een Nederlandse versie hiervan:

7 likes

Bij huurhuizen begin ik altijd best hoog, tweede ofzo, en ik eindig steevast tussen de 4 en de 6 als de termijn sluit. Behalve 1 waarbij ik van 2 naar 1 ga en weer terug (en niemand weet hoe het kan).

En ik zit dus echt op een poststuk te wachten en het komt maar niet. :pensive: Ben waarschijnlijk ook gewoon te ongeduldig (en het kan zo weer opgestuurd worden mocht 't kwijt zijn), maar toch is het vervelend, haha.

Zit in de stilte coupé en zijn twee kleine kinderren achter me komen zitten. Zelf kies ik niet specifiek voor de stilte coupé maar vind wel interesant dat de vader helemaal niks zecht. Ze slaan elkaar op de rug en een liet net een goede scheet, ook lekker tegen de stoel stoten en tafeltje in en uit klappen.
Vind het wel grappig die rare gesprekken tussen ze maarja snap ook dat het niet de bedoeling is van een stilte coupé.

De kinderen irriteren me niet maar dat de vader echt niks doet irriteerd me dan wel, doet me denken aan de ouders die vroeger op mijn werk niks zijden als dat kind alles pakt en achter bij de kassa kroop.

Nou, ik heb de kleur wel eerst getest en de rollers goed schoon en pluisvrij gemaakt van te voren :nerd_face:

1 like

Pfff mijn vriend zegt dat hij meiden met van die flared pants (vooral de zwarte broeken) echt vindt lijken op deze paarden
afbeelding

And now i can’t unsee :japanese_goblin:

101 likes

Ik hoop eigenlijk dat ze de sportscholen weer gaan sluiten. Niemand houdt zich aan de maatregelen en voorschriften, zo irritant.

Ja precies dit.

1 like

Haha ik kan hem begrijpen, deel deze mening :joy:

1 like

Omg mijn tokkie bovenbuurvrouw gaat verhuizen zondag (woningruil met haar oom). Ik zei tegen haar ik ben zo blij voor je maar eigenlijk bedoelde ik vooral ik ben blij voor mezelf. :see_no_evil: Wat een rust hier straks. :heart:

36 likes

het is hier 35 graden en ik moet zo werken en ik heb geen zinnnnnn. blegh

Vanaf dertig takel je weer af, langzaam ga je weer terug naar je peuter tijd.

Btw gefeliciteerd

8 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Toen ik zag dat je gepost had hoopte ik op nog een puppyfoto ):

Lekker dan, met m’n goeie gedrag abrikozen amandel muffins gebakken. Best goed gelukt, denk ik want ze moeten nog afkoelen. Maar niemand in de buurt om mee af te spreken en dus uit te delen. Sad :slightly_frowning_face:

2 likes

Toevallig dat ik dit lees want at net ijs en mijn hele shirt zit onder.

1 like

Ik heb zo’n dag dat ik om 16 u een afspraak heb (tandarts :sob: kiespijn :sob:) en daardoor de hele dag niks heb gedaan.
Alleen maar gedacht: ik moet om 16 u daar zijn & een soort van gewacht. Ik had zo productief kunnen zijn maar blijkbaar is dat voor mij onmogelijk als ik een afspraak midden op de dag heb.

10 likes

Heeel herkenbaar! Echt zwaar irritant.

Gewoon lekker zelf opeten dan!! :heart_eyes:

2 likes

Ik ben een internationale student naar zn huis aan t begeleiden met twee andere meiden en we kunnen zn huis maar niet vinden :joy:

6 likes