Wat je even kwijt wil #41

Hahaha :sweat_smile::sweat_smile:, ik dacht misschien kan ik helpen :woman_shrugging:

5 likes

Frogtape is echt een van de beste tape die ik ooit heb gebruikt voor schilderen

Ik ben niet zo goed in ietwat prijzige ding kopen gewoon voor de leuk/heb. Maar ik had al jaren iets in gedachten en ik dacht net van jee doe het gewoon. Dus nu toch gekocht. (Het is een boek van €100).
#treatyoself

14 likes

Wat een kutdag. We zijn in ons nieuwe huis aan het ‘klussen’, er zijn werklui om beneden in de woonkamer en hal de houten vloer te schuren en te oliën, mijn man is met van alles bezig maar ik loop als een kip zonder kop (zonder klus eigenlijk) rond omdat ik niets kan bedenken om te doen. Voel me super huilerig en naar de hele tijd, ook omdat ik vanmiddag een belangrijke ziekenhuis afspraak met een spannende uitslag heb waar ik me zorgen over maak (en ben super hormonaal volgens mij door de omstandigheden waarvoor ik die afspraak heb). En daarvoor moeten we 45 min heen en 45 min terug rijden en ik zie er tegenop om auto te rijden. Gatver, het is echt ff allemaal kut en ik kan het niet relativeren ofzo. Sorry voor dit gezeik.
Edit: en ik kan niet even terug naar ons ‘oude’ huis want dat is ook 45 min rijden.

1 like

Goed zo! Welk boek is het? :grin:

Het ligt niet aan het materiaal, aan ons geduld of het missen ervan. Ook nog eens kei benauwd en warm :joy:

1 like

Ik heb echt een mooie ooglook gemaakt, maarja straks na 15 minuten fietsen liggen de glitters vast op mijn kin

5 likes

Ahhh😠 Firefox op mijn mobiel is geüpdatet en nou is het kut en het staat allemaal anders en ik kan mijn favorieten niet vinden. Geen zin in!!!

1 like

Haha das lief. Nee ik heb er amper in gezeten dus ik vind dat gewoon zonde, ongeacht al die andere dingen. En ze was heel aardig! Ik had ook niks kunnen zeggen maar dat vond ik niet zo netjes aangezien er wel echt een grote plas op haar dakterras ligt nu.

Vandaag is mn eerste vakantiedag en ik ben lui en moet schoonmaken, maar dat doe ik morgen wel als het regent. Nu ga ik lekker weer naar het strandje om daar lui te zijn.

1 like

Het is bij mij een constante herhaling van insturen, wachten, langer wachten, afwijzing, insturen, kort wachten en afwijzing, insturen, wachten wachten …

1 like

ah dit vind ik echt mooi!

1 like

Ja het probleem is een beetje dat het outsourcing is, dus geen idee of ik bij onze hr moet zijn of die van t bedrijf waarvoor we werken. Maar komende week ben ik weer op kantoor dus dan ga ik hem wel even aanspreken

1 like

Misschien kun je een podcast inschakelen, krijgen we een Nederlandse versie hiervan:

7 likes

Bij huurhuizen begin ik altijd best hoog, tweede ofzo, en ik eindig steevast tussen de 4 en de 6 als de termijn sluit. Behalve 1 waarbij ik van 2 naar 1 ga en weer terug (en niemand weet hoe het kan).

En ik zit dus echt op een poststuk te wachten en het komt maar niet. :pensive: Ben waarschijnlijk ook gewoon te ongeduldig (en het kan zo weer opgestuurd worden mocht 't kwijt zijn), maar toch is het vervelend, haha.

Zit in de stilte coupé en zijn twee kleine kinderren achter me komen zitten. Zelf kies ik niet specifiek voor de stilte coupé maar vind wel interesant dat de vader helemaal niks zecht. Ze slaan elkaar op de rug en een liet net een goede scheet, ook lekker tegen de stoel stoten en tafeltje in en uit klappen.
Vind het wel grappig die rare gesprekken tussen ze maarja snap ook dat het niet de bedoeling is van een stilte coupé.

De kinderen irriteren me niet maar dat de vader echt niks doet irriteerd me dan wel, doet me denken aan de ouders die vroeger op mijn werk niks zijden als dat kind alles pakt en achter bij de kassa kroop.

Nou, ik heb de kleur wel eerst getest en de rollers goed schoon en pluisvrij gemaakt van te voren :nerd_face:

1 like

Pfff mijn vriend zegt dat hij meiden met van die flared pants (vooral de zwarte broeken) echt vindt lijken op deze paarden
afbeelding

And now i can’t unsee :japanese_goblin:

101 likes

Ik hoop eigenlijk dat ze de sportscholen weer gaan sluiten. Niemand houdt zich aan de maatregelen en voorschriften, zo irritant.

Ja precies dit.

1 like

Haha ik kan hem begrijpen, deel deze mening :joy:

1 like