Wat je even kwijt wil #41

Omg mijn tokkie bovenbuurvrouw gaat verhuizen zondag (woningruil met haar oom). Ik zei tegen haar ik ben zo blij voor je maar eigenlijk bedoelde ik vooral ik ben blij voor mezelf. :see_no_evil: Wat een rust hier straks. :heart:

36 likes

Pff ik lig op een strandje, ben wat verder weg gaan liggen zodat het wat rustiger is, komt er een man bij me in de buurt zitten. Vraagt ie eerst of ik op z’n spullen wil letten, ja ok prima. Maar ik wil zelf ook zwemmen. Nu is ie uit het water en zit ie hardop muziek te luisteren?? Ik kom hier voor m’n rust ja.

1 like

het is hier 35 graden en ik moet zo werken en ik heb geen zinnnnnn. blegh

Vanaf dertig takel je weer af, langzaam ga je weer terug naar je peuter tijd.

Btw gefeliciteerd

8 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Toen ik zag dat je gepost had hoopte ik op nog een puppyfoto ):

Lekker dan, met m’n goeie gedrag abrikozen amandel muffins gebakken. Best goed gelukt, denk ik want ze moeten nog afkoelen. Maar niemand in de buurt om mee af te spreken en dus uit te delen. Sad :slightly_frowning_face:

2 likes

Toevallig dat ik dit lees want at net ijs en mijn hele shirt zit onder.

1 like

Ik heb zo’n dag dat ik om 16 u een afspraak heb (tandarts :sob: kiespijn :sob:) en daardoor de hele dag niks heb gedaan.
Alleen maar gedacht: ik moet om 16 u daar zijn & een soort van gewacht. Ik had zo productief kunnen zijn maar blijkbaar is dat voor mij onmogelijk als ik een afspraak midden op de dag heb.

10 likes

Heeel herkenbaar! Echt zwaar irritant.

Gewoon lekker zelf opeten dan!! :heart_eyes:

2 likes

Ik ben een internationale student naar zn huis aan t begeleiden met twee andere meiden en we kunnen zn huis maar niet vinden :joy:

6 likes

Oeh klinkt goed, heb je een recept?

1 like

O, dit heb ik ook! Maar ook als ik een pakketje verwacht ofzo.

2 likes

Ik ga vanavond eten bij 't Zusje en heb gewoon nu al trek :heart_eyes:

8 likes

Zeker, is heel easy ook!

Recept voor 12 muffins
  • 250 gr zelfrijzend bakmeel
  • 1 theelepel bakpoeder
  • 250 ml slagroom
  • 2 eieren
  • 120 gr suiker
  • 125 gr abrikozen (gedroogd of vers)
  • 50 gr amandelen / schaafsel

Oven op 190 graden voorverwarmen, slagroom in een kom en daar de suiker aan toevoegen en kloppen. Daarna de eieren erdoor en ook kort kloppen. Bakmeel er doorheen zeven en spatelen + je bakpoeder en als laatst de abrikozen stukjes en amandelen erdoorheen. Muffinvormpjes vullen, twintig tot vijfentwintig minuten in de oven en klaaaar!

@Filia normaal geen probleem, maar zijn er 12 haha! Toch net iets te veel voor mij alleen

3 likes

Klinkt lekker! Kan je ze invriezen?

Ah nice, ik ga het morgen proberen!

1 like

Ik zie morgen mijn bf eindelijk weerrrr.
Was eigenlijk ook wel even lekker, een week mijn eigen plan kunnen trekken zonder na te denken wanneer ik ga sporten als wij ook afspreken etc. Had wel verwacht beter (want vroeger) te slapen maar blijkbaar heeft hij daar niet zoveel mee te maken want ging alsnog elke avond later naar bed dan ik wilde.
Ik heb hem wel gemist. Dit is nu 1,5 week en alleen tussen date 3 en 4 zat het langste (4 dagen :sweat_smile:).
(Een vriendin die een weekendrelatie heeft zegt dat ze soms na 1 of 2 weken wel ff weer aan haar vriend moet wennen en waarschuwde me soort van :joy: nu ben ik met mijn ex elke keer maanden elkaar niet zien gewend dus het zal wel meevallen maar ben alsnog wel benieuwd).

4 likes

Het is weer zover. Ik ga weer eten bij de tatta die me met kerst te weinig voerde ( en als toetje met een raketje kwam) en laatst met 7 stukjes sushi pp kwam. Zij wou wel koken dus ze vroeg ons wat we wouden eten. Ik heb (uit ervaring) mega weinig vertrouwen in haar kook kunsten. Dus wij zeiden jaa doe maar tappas ofzo gewoon wat kleine hapjes. Ze heeft nu nog steeds geen idee wat ze moet doen.
Echt HOE kan je zo zijn. Ben bang dat ik morgen 3 olijven krijg en thats it.

Ik ga zo maar ff kippenvleugeltjes halen en marineren want ik haat honger hebben.

18 likes