Wat je even kwijt wil #41

Je hebt een date toch? Neem ze mee :stuck_out_tongue:

Omg ja, super slim idee dit! Thanks

2 likes

Hahah daar zou ik mezelf bij een (eerste) date dus echt veel te ongemakkelijk bij voelen. Vriezer it is.

3 likes

Ben jaloers, mijne is nu een week weg, en zie ik pas over 1,5 week weer. Het langst dat we elkaar niet gezien hebben sinds we lekaar kennen is drie dagen :grimacing: Ik ben nu ook ineens zo’n cheesy type geworden dat 's avonds voor het slapen een uur met haar partner belt, en ik houd niet eens van bellen :roll_eyes:
Herken wel het lekker eigen plan trekken, maar alleen deze week was wel genoeg geweest… Gelukkig ga ik zelf zondag ook weg, heb ik iig wat meer afleiding.

1 like

Ik alleen als ik ging picknicken hoor. En dan zou ik ook twijfelen want ik wil zo’n eerste date gewoon casual overkomen en niet alsof ik heel veel moeite heb gedaan. En als je iets zelfgemaakt meebrengt gaat hij misschien denken dat je dat speciaal voor hem hebt gemaakt. Nee, zelf opeten zou ik ook doen :stuck_out_tongue: (of in de vriezer bewaren haha).
Heb je geen leuke buren anders? Wij delen in onze flat wel eens wat!

Ohh ja wij hebben ook paar keer ge(video)beld maar dat is hem toch niet helemaal. Ging ook meteen denken van moet je dan uren elkaar de oren van de kop kunnen lullen en is dit een teken dat het niet goed zit blabla. Maar ik houd gewoon niet van bellen :sweat_smile: Half uurtje vind ik wel de max eigenlijk. Je eigen kop hele tijd in beeld zien werkt ook niet echt mee. (Cheesyheid kwam wel in de appjes en voicememos haha ik kan ook echt van mezelf walgen als we als afscheid 28 keer een kus gaan geven en dan toch ook nog een knuffel. Net pubers)
Het wende met mijn ex wel heel erg! Misschien ervaar je toch nog wat voordelen volgende week :stuck_out_tongue:
(Ben je al met hem naar NL geweest trouwens en heeft ie je familie ontmoet?).

1 like

Succes! Enne herkenbaar, ik moet over 20 minuten bij de fysio zijn,denk je dat ik iets heb gedaan de hele dag? :expressionless:

1 like

Toch meenemen, inpakken in doorzichtig folie en dan een kaartje eraan. Met er sowieso op; geheim ingrediƫnt: liefde :heart_eyes: dan is die date sowieso van korte duur haha.

Heb hier eigenlijk 0 contact met m’n buren, dus helaas. Bestemming wordt dan toch maar mezelf. In etappes haha.

2 likes

Nou de muur is geschilderd hoor. Ben wel meteen genezen voor de woonkamer, we sparen wel even tot een schilder het kan doen. #vierlinkerhanden

1 like

Ik heb net de film April, May & June gezien.
Jezus wat een slechte film, die Nederlandse films zijn echt ruk

1 like

Wij bellen tot nu toe zonder video, vind ik ook wel fijn, want ik zit dan idd altijd meer naar mezelf te kijken hoe raar ik er nu weer uitzie (vind mezelf best leuk, normaal op bewegend beeld ook, maar bij videobellen is het altijd drama). Maar dit weekend toch wel ergens met video, wil hem gewoon weer even zien :grimacing:

Nog niet naar NL geweest nee, ik ga nu zelf wel, maar hij kan helaas niet mee. Hij heeft al wel mijn ouders (en omaatje :smiling_face_with_three_hearts:) gezien toen ze mij videobelden op mijn verjaardag, maar is natuurlijk wel anders dan in het echt. Hopelijk ktijgen we het over niet al te lang voor elkaar om een tripje samen naar NL te doen :crossed_fingers:t3:

1 like

Investeer in een verfspuit! Hebben wij gedaan met verbouwen en gaat zo snel en ziet er veel beter uit

Ja ik ging hem ook even videobellen om zijn hoofd te zien haha. Toch wel fijn die techniek :sweat_smile:
Wel leuk dat hij ze ā€œliveā€ heeft gezien! Mijn vriend heeft mijn vader gezien (niet als grote ontmoeting/voorstellen maar het kwam nu eenmaal zo uit) en dat weet zijn moeder en nu vraagt ze blijkbaar ook van ja ik kan haar toch ook wel ontmoeten blabla. Mijn vader is alleen heel anders dan zijn moeder (mijn pa heeft geen directe verwachtingen dat we gaan trouwen ofzo) dus ik wil er nog ff mee wachten :sweat_smile:

1 like

Oh maar we zijn 8 maanden geleden al verhuisd en ā€˜klaar’ met verbouwen :face_with_hand_over_mouth: we wilde de slaapkamer alleen een kleurtje geven. Ofja kleur, heel licht zand haha!

Hahahahaha ik heb dit ook zitten kijken eergisteren wat een verschrikking

Edit: en gisteravond heb ik onze jongens in Miami gekeken voor de ultimate cringe experience

Verder gaat het wel met me

2 likes

Oh haha omdat je ook woonkamer zei, nee dan lekker laten

Jaaa daar wil ik (vriend wilde al niet en nu al helemaal niet meer) dezelfde zandkleur. Zitten hier al hele tijd, maar alles is nog wit.

Nachtmerrie van vele hier haha!

1 like

Ik ben ongesteld en heb daardoor hoofdpijn en buikpijn en moet zo nog gezellig met mijn familie gaan grillen :roll_eyes: het liefst was ik gewoon lekker thuis gebleven want dit soort dingen voelen altijd zó geforceerd bij ons thuis

Holy shit ik heb echt een vliegenplaag. Ik had gisteren alle vliegen doodgesprayt en opgestofzuigd en nu zijn er weer evenveel vliegen. Ik word er helemaal akelig van, want die ruimte is zo goed als leeg, dus ik weet ook niet waar ze vandaan komen.

Zo die Onze jongens in Miami was me een potje slecht. Die houterige en middelmatig uitziende Jim Bakkum en dat wishful thinking in de plot telkens, schei uit. En dan de dialogen…

Edit: heb me wel vermaakt door hoe ultiem slecht het was

5 likes