Wat je even kwijt wil #41

Ik heb een baby nodig die op mij in slaap valt. Dat is de zenmodus die ik nu wil.

7 likes

@Dazed jij hebt volgens mij in dit topic een tijdje geleden gezegd welk Mexicaans restaurant je in den haag echt goed vond, wat was ook alweer de naam?

SOS
Hoe kom ik zo snel mogelijk van een zuigzoen af? :sweat_smile:

2 likes

Ik heb vroeger alle uitbreidingssets van de Sims 2 gekocht en zou die best weer willen installeren, maar ik heb inmiddels geen laptop met een CD-ingang meer :sob: :sob:

1 like

Als je er geld aan uit wilt geven kan je een externe cd speler kopen, werkt met usb poorten.

Ja, ik zat er over na te denken om dat te doen of om het maar gewoon te downloaden

1 like

Ik heb vandaag mijn 20 wekenecho gehad en alles was goed :partying_face: Ik was hier wekenlang zo zenuwachtig voor, achteraf dus compleet onnodig. Hopelijk lukt het nu om een beetje te relaxen.

48 likes

Queru!

2 likes

Gadver ik at net een vegaburger van de bbq maar dat ding smaakte echt naar de lampenolie waarmee ze de bbq hadden aangestoken bahh

3 likes

Wie ging er om 18:00 een dutje doen voor een uurtje en word nu pas wakker? 💁
Denk dat ik mezelf maar omdraai en verder ga slapen.

3 likes

Heb je een leuke date? :d

1 like

Oh en afhankelijk van de kleur van de zuigzoen een colour corrector aanbrengen!

2 likes

Oei ik ga nu even een half uur slapen, maar hoop niet dat ik over 3 uur pas weer wakker word

Hahaha, zoiets, een vriend van me, with benefits? Vind dit alleen niet echt een benefit.

3 likes

Ik wil net als @Banananana nu een baby op mijn schoot.
Ik vond net foto’s van met mijn oppasbaby en damn ik wil dat nu. Lekker zo’n bollie op schoot.

Ik wil de puppy van @Karl_Lagerfeld op schoot.

1 like

Ik heb drie broeken van Monki. Kimomo, alledrie dezelfde maat. Ik ben nu ruim elf kg kwijt en ik pas een van de drie nog steeds niet, een zit ongeveer ok maar net niet en de derde is veel te groot. Drie x dezelfde maat, andere kleur :exploding_head:

3 likes

Ik heb dat ook wel eens gehad met broeken van Only, zo irritant is dat.
Hoezo zeg je dat het maat X is terwijl het toch maat Y is?

Oh wow, wat stom!

Ik heb een lamp met een afstandsbediening. Super handig. Totdat je de afstandbediening kwijt raakt.