Heeft iemand een tip voor een goede bureaustoel (helemaal verstelbaar enzo) die niet meteen €300 is?
De tandarts van een vriendin van mij was op vakantie, maar ze had ontzettende kiespijn dus werd via zo’n algemeen nummer doorverwezen door een dienstdoende tandarts. Ze kreeg alleen te horen dat ze contant moest betalen. Dus ik zeg al tegen haar ik zou maar even googlen want dat klinkt best shady. Blijkt dus dat het een of andere tandarts is die op de zwarte lijst staat en allemaal vrouwen heeft aangerand. Ze heeft natuurlijk meteen afgezegd. Mijn goede daad voor vandaag weer gedaan😂
Hoe kan ze verwezen worden naar een tandarts op de zwarte lijst?
Ja geen idee. Ze heeft meteen dat nummer teruggebeld en die zeiden dat ze van niks wisten. Die tandarts had volgens zo’n krantenartikel ook alleen een voorwaardelijke straf gekregen van twee jaar dus in principe mocht hij dus nog tandarts zijn. Zou er zelf alleen niet heen willen. Maar we vonden het inderdaad heel vreemd dat zo’n man dat nog gewoon mag doen.
Nou. Inderdaad raar dat ie nog tandarts mag zijn. Zou er niet heen willen.
We moeten eigenlijk een lijst hebben met de top 10 slechtste Nederlandse films van de afgelopen 10 jaar.
Volgens mij kan @Briseis daarbij helpen.
Die ik al een tijdje niet gezien heb trouwens what happened
The bitch dead
Jk
Mijn witte handdoek werd eens een keer roze. Aangezien het maar een handdoek was heb ik er verder niet naar omgekeken. Maar na 1 of 2 wasbeurten was ie weer helemaal wit. Geen idee of dat ook bij een rok werkt
Ja ik vrees bijna van wel. Ik voel me echt een beetje akelig erdoor. Weet ook niet zo goed wat ik ertegen moet doen.
Die was ook wel echt tergend slecht
Hahahahahaha ja die GING maar door en GING maar door
Hoe heet die ene met Nicolette van Dam en Nienke Plas? Dat ze in Suriname zijn?
Die heb ik laatst gekeken
Had een voorbode kunnen zijn voor April May June
Edit: fuck de liefde
Renesse is ook bar slecht
ik heb echt al dagen een super pijnlijke aft in mijn mond en ik word echt helemaal gek ervan
Kut. Mail van werk dat ze oproepkrachten niet meer gaan inplannen ivm kosten en naderend eind van de now. Dus gister waarschijnlijk mijn laatste dienst gehad. Dat afscheid kwam iets eerder dan verwacht
Hahaha oké die moet ik nog kijken
Heb wel huisvrouwen bestaan niet 2 gekeken maar die vond ik best leuk want Jelka zat erin
Lekkere knul en ook de enige niet-houterige
Oh echt! Bij mij is de sportschool juist de enige plek waarbij ik het gevoel heb dat het echt lukt om afstand te houden - in tegenstelling tot de supermarkt/op straat/op kantoor
Wel belachelijk veel zweten zonder airco.