Ik zal voor je duimen! Komt vast goed
Ben vanmiddag voor het eerst sinds corona weer met het ov geweest. Moest ook voor allebei mân treinen rennen, echt superwarm als je dan puffend in de trein zit met zoân mondkapje op
Ik zit aan de wijn. Gister ook al. Normaal drink ik 5 keer per jaar een wijntje. En ik kan er ook gewoon echt voor geen meter tegen. Hi ha ho
Zelfs nog even last-minute voedingsadvies gegeven vlak voor die opnames .
Basicly best friends dus.
En wie de fuck is verantwoordelijk voor het verspakket orzo met basilicumsaus van de ah. Olijven, groene appel en basilicum!? Met aubergine, uit en paprika. En een zakje bouillonpoeder als smaakmaker!? Waar slaat dit op.
Hier al eens in het Zwanger&kind gedeelte over gepost maar daar past het helemaal niet.
Mijn opa ligt op sterven (kanker) dus we zijn met de familie aan het waken, hebben een heel schema. Ik ben er de hele middag geweest en ik ben echt volledig gesloopt. Wat is dit teringtyfuszwaar. Oma is zo in de war en heeft steeds opnieuw enorm veel verdriet omdat haar man, met wie ze 70 jaar samen is, dood gaat.
Opa slaapt vooral veel, wordt af en toe wakker en is dan wel aanspreekbaar maar ook verward. Hij vroeg me net âhoe lang hij nog zo moetâ. Hij wil zo graag dood en dit laatste stukje van het traject is slopend.
Edit: hij is vandaag ook jarig, 90 geworden. ZĂł bitterzoet.
Ik voel me de laatste tijd weer zo neerslachtig dat ik nergens meer zin in heb en ook koken kost mij te veel energie/moeite momenteel. Nu moet ik eigenlijk wel koken maar als ik daar al aan denk kan ik wel in janken uit barsten. Echt waarom ben ik zo?
Ai wat een narigheid, veel sterkte!
Ach zo herkenbaar dit. Die periode is slopend. Ik kijk er achteraf wel echt met een fijn gevoel op terug. Veel sterkte gewenst.
Voor jezelf alleen koken kan ook vermoeiend en stom zijn. Is het een optie dat je op iets betere dagen misschien voor een aantal dagen kookt? Zodat je alleen een portie eten uit de vriezer op hoeft te warmen op slechtere dagen?
Ah wat naar je hebt zoân lieve leuke opa. Wel mooi dat jullie het als familie zo samen doen, heel mooi. Heel veel sterkte de komende tijd
Ik kook meestal met mijn vriend samen en dat gaat wel goed. Ik heb dan ook maaltijden voor de dagen als hij er niet is maar deze week ben ik bij hem geweest dus niks in huis. Ook geen boodschappen gedaan.
Ik was laatst in de tuin bij mn ouders en ik had het album van Khruangbin aangezet en âone to rememberâ was op en mn pa zei âJa ik vind het toch zo moeilijk om dit te onthoudenâ ik dacht dat hij een grap maakte maar hij bedoelde dat hij ook graag op spotify Khruangbin wilde opzoeken hahahaha
I know!
Met een dronken Nicolette, zooooo slecht man.
En ik zag de halve cast van GTST ook voorbij komen.
Niveau daalde met de minuut
Ik heb vakantieeee Helemaal klaar mee. Nu lig ik lekker in mân onderbroek bier te drinken in de hangmat en ik denk niet dat ik heel veel meer dan dit ga doen de komende 3 weken.
Als je op schouwen woont mag je hier wat bakjes komen halen
Deze is zo fantastisch, komt echt ijskoude lucht uit en op de hoogste stand sta je echt in een koude windtunnel. Helemaal geen airco nodig zo.
Die andere orzo is ook geen aanrader. Alles was prima tot ik de kruiden erbij deed. Het rook ineens naar die vieze macaroni die mijn moeder altijd maakte. Er zullen wel speciale macaronikruiden zijn die allemaal zo ruiken. Echt zonde want de rest was wel lekker, volgende keer eigen kruiden gebruiken.
Sowieso welke pakketten zijn aanraders? Ik heb er nu een paar gehad maar ik vind de meeste zo smaakloos. Maar ik vind het wel handig om niet te hoeven nadenken.
Ik vond de Thaise groene curry prima. Niet wereldschokkend, maar de kruidenmix was lekker en verder zijn T gewoon groenten en kokosmelk.
Waarom moest ik perse pittige noodlesoep eten? Heb helemaal een warme kop nu en moet zo weg. Is 5 minuten lopen maar overweeg echt met de auto te gaan want airco.