Wat je even kwijt wil #41

@Karl_Lagerfeld wow hoe snel ging jij van een hond willen naar een hond hebben? :o Isie lief? Wat vinden je katten ervan? (en je huisbaas hahah, je mocht toch geen huisdieren hebben)

Wilde al wel eerder een account aanmaken, geen idee wat mij tegenhield om het niet eerder te doen eigenlijkšŸ˜…
Maar jammer dat deze het ook niet is!

2 likes

Ach ja, denk maar zo: nu kun je eindelijk polls invullen in het Stel je persoonlijke vraag topic :woman_shrugging:t4:

3 likes

Mijn vriend had dat als verrassing voor mij geregeld! Maar opzich wilde ik wel al langer een hond; dacht alleen een deense dog te willen maar een chihuahua past toch beter bij me denk ik.

4 likes

En ja mn huisbaas :joy::joy::flushed::flushed::flushed: die heeft nog nooit iets gezegd over mijn katten terwijl ik wel denk dat hij ze gezien heeft. Dus ja ik zie wel, zal wel even spannend worden als hij voor het eerst op het terrein is.

2 likes

Sgat, wie probeer je voor de gek te houden. We kennen allemaal dat roze Nike verhaal :rofl:

Mag ik de hond als @Soy.peor ongeschikt blijkt te zijn :heart:

8 likes

Ja misschien heb ik eventueel sporadisch wat marktplaats advertenties doorgestuurd :shushing_face: en ja zeker. Als je planten in leven kunt houden op top level moet een hond ook wel lukken

4 likes

Ik vrees dat er in de kruipruimte onder een rat ligt te vergaan. Een paar weken terug is een verdelger langs geweest en heeft gif gegooid. Ik ga morgen bellen, want dit is echt nasty.

1 like

Nu heb ik weer dit nummer in mijn hoofd

Deze iig , is dit m

Ik denk dat je je wenkies maar even goed moet bijhouden dan want mijn doggo snapt lopen aan de riem nog niet :joy: maar als ie groter is is dat wel een leuk idee

1 like

Oh mijn god ik kan wel janken.
Ik kwam thuis en mn deur was open en die heb ik vanochtend dichtgedaan. Mn huisgenoten zeggen dat ie om 14:00 vanmiddag ineens open was. Ik kan wel janken, ik ben de hele dag niet thuis geweest. Er was ook iets geks met mn gordijnen. Ik weet letterlijk niet wat ik moet, ik ben zo bang

Ah bahh. Hebben je huisgenoten misschien bezoek gehad?
Raam open laten staan en dan door tocht open? Of door een kat?

Hebben ze echt niks gezien of gehoord?

Hebben je huisgenoten niet zitten snuffelen in je kamer en willen ze dat niet zeggen? Of zijn ze niet zo?

Ik denk het niet, en dan doe je de deur wel terug dicht toch? @Lichtknopje ik hoop dat dat het is, ik slaap in ieder geval kut voorlopig

Er komen 5 volwassenen(inclusief mijzelf) en 3 kinderen eten. Wat zal ik maken?

Ik dacht aan een soort van borreltafel met soep, stokbrood en smeersels, quiche enzo. Iemand nog ideeen? Het is mijn verjaardag dus geen zin om uren nog in de keuken te zijn.

Wat naar. Heb je geen slot?

Jawel, maar ik woon hier pas net en ben het vanochtend gewoon vergeten op slot te doen…

Ja dat lijkt mij wel inderdaad… maar misschien vergeten. Doe rustig aan :kissing_heart: er is vast niks aan de hand geweest.

1 like

Ah vervelend. Maar je huisgenoten zijn in quarantaine toch? Dus er kunnen iig geen vreemden in huis geweest zijn oid.

Hoop dat je nog kunt slapen!

1 like

Nee precies, ze zeggen jaa de kat kan het niet geweest zijn maar 1 van mn huisgenoten en zn vriendin zijn de hele dag thuis, als het een mens was hadden ze echt wel wat gezien. Ik hou het maar op tocht en kat…