Wat je even kwijt wil #41

Gelukkig, dat is de andere die ik gekocht heb. Denk dat de orzo wel prima is als je er gewoon geen fucking appel doorheen doet jezus christus

3 likes

Ik ben vandaag naar de tandarts geweest met zeurende pijn in de rechterhelft van mijn gebit/gezicht. Het is echt een vreselijk vervelende pijn maar niet kloppend en ook geen scheuten. Gewoon continue alsof ik acht blauwe plekken heb rondom m’n kaak.
Ze heeft 5 minuten met een haakje geprikt, gezegd dat m’n tandvlees onrustig (wat ik weet - ik was in juni nog op controle) is en me weer weggestuurd. Ik gaf zelf ook aan dat het waarschijnlijk geen zenuwontsteking is, want die pijn ken ik en die voelt anders. Maar niet eens een foto gemaakt … Niet eens een advies m.b.t. pijnstillers.
Ik heb gewoon de hele nacht wakker gelegen en vandaag al zes ibu geslikt maar het is echt constant aanwezig.
Maandag begin ik met een nieuwe baan.
Weet echt niet wat ik moet doen, dit hou ik geen dagen vol :sob::sob::sob:. Ik ben nu al kapot moe en chagrijnig van deze chronische kutpijn. Niet te negeren.

Iemand huis-tuin-keuken middeltjes of andere tips :tired_face:?

Op een kruidnagel bijten en morgen sowieso weer naar een tandarts gaan. Of de huisarts als het meer in je gezicht lijkt te zitten. Weet niet of dat in het weekend een (makkelijke) optie is, maar niet kunnen slapen van de pijn lijkt me een goede indicatie om door te “zeuren” .
Sterkte, pijn is zo slopend

1 like

Ik vond deze dus echt heel lekker :sweat_smile:

Een griepvaccin wordt op eisen gemaakt. Woat

Waar heb je dit gekocht?

Ik heb een baby nodig die op mij in slaap valt. Dat is de zenmodus die ik nu wil.

7 likes

@Dazed jij hebt volgens mij in dit topic een tijdje geleden gezegd welk Mexicaans restaurant je in den haag echt goed vond, wat was ook alweer de naam?

SOS
Hoe kom ik zo snel mogelijk van een zuigzoen af? :sweat_smile:

2 likes

Ik heb vroeger alle uitbreidingssets van de Sims 2 gekocht en zou die best weer willen installeren, maar ik heb inmiddels geen laptop met een CD-ingang meer :sob: :sob:

1 like

Als je er geld aan uit wilt geven kan je een externe cd speler kopen, werkt met usb poorten.

Ja, ik zat er over na te denken om dat te doen of om het maar gewoon te downloaden

1 like

Ik heb vandaag mijn 20 wekenecho gehad en alles was goed :partying_face: Ik was hier wekenlang zo zenuwachtig voor, achteraf dus compleet onnodig. Hopelijk lukt het nu om een beetje te relaxen.

48 likes

Queru!

2 likes

Gadver ik at net een vegaburger van de bbq maar dat ding smaakte echt naar de lampenolie waarmee ze de bbq hadden aangestoken bahh

3 likes

Wie ging er om 18:00 een dutje doen voor een uurtje en word nu pas wakker? 💁
Denk dat ik mezelf maar omdraai en verder ga slapen.

3 likes

Heb je een leuke date? :d

1 like

Oh en afhankelijk van de kleur van de zuigzoen een colour corrector aanbrengen!

2 likes

Oei ik ga nu even een half uur slapen, maar hoop niet dat ik over 3 uur pas weer wakker word

Hahaha, zoiets, een vriend van me, with benefits? Vind dit alleen niet echt een benefit.

3 likes