Wat je even kwijt wil #41

Oh lol, ik was zó dronken vannacht :joy:

8 likes

Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Zo hallo ik heb 11 uur geslapen, dat is echt lang geleden

1 like

Ik mocht twee supermarkten niet in, want ik had geen muntje voor het karretje en geen geld om te wisselen en ze hadden geen plastic muntje. Irritant.

Kon je ook niet €0,50 pinnen bij de balie?

Nee, ze hadden geen balie en mocht bij de kassa niet pinnen. Ben gewoon weggegaan en naar de AH gegaan.

1 like

Ik heb al sinds gisteren hoofdpijn/migraine. Om gek van te worden. Kan na verhuizing mn medicijnen niet vinden natuurlijk. Daaaag weekend. :weary:

Ik krijg meldingen van post van mijn oude adres maar dan zonder foto. Hoe frustrerend.

Wie zocht er laatst genderneutrale muisjes voor op beschuit? Ik kwam deze tegen

Wel Rotterdamse muisjes haha, maar kunnen natuurlijk ook prima als genderneutraal.

7 likes

Deze post was de aanleiding dat ze gender neutrale muisjes ging zoeken :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik heb vandaag zo geen zin in mijn werk. En ik wil dat poststuk waar ik het eerder over had, maar zit er vandaag weer niet bij, volgens de app. :cry:

Yes ik ben goed :joy:, ik moet een tas gaan inpakken voor een nacht en om 11.30 gaan we.

49 likes

Zo leuk! Geniet ervan!

1 like

Ik heb vannacht twee vallende sterren gezien

21 likes

Oh wat ontzettend lief, ben er helemaal vrolijk van

1 like

Zometeen bootje varen door Leiden.
Mochten jullie iemand happy in een boot zien, its me

4 likes

Ahh lief :butterfly:
Tijdens het scrollen kwam ik ineens dit tegen :joy:

9 likes

3 uur geslapen maar val niet meer in slaap :roll_eyes:

Weet iemand als je een Uber neemt je een mondkapje op moet doen?

Ik vraag het altijd aan de chauffeur wanneer ik instap, meestal hoeft het niet

1 like

Hmm oké! Ik ben die van mij vannacht op een of andere manier verloren en moet vandaag weer naar Uut centraal toe (eigenlijk geen zin om naar centraal te fietsen met harde wind :joy:)