Wat je even kwijt wil #41

Net 160 km naar huis gereden, had uiteindelijk nog benzine over voor 4 km
Living on the edge again!!1!

17 likes

Een vriendin en ik werden net aangesproken in de stad door een man die wisselgeld wilde hebben. Hij sprak iemand voor ons al aan maar diegene negeerde hem gewoon? Hij moest €6,20 hebben in munten. Hij had alleen een briefje van 20. Dus ik ging wat munten bij elkaar sprokkelen en wilde er dus 20 euro van maken om te wisselen. Maar bij de €6,50 zei die “is goed zo, jullie mogen de rest houden als bedankje want nu kan ik iig een treinkaartje kopen” en hij rende richting het station (je kunt alleen met pin of muntgeld in die automaten?)

Wejo goede daad werd ff beloond
:thumbsup:

41 likes

Oh man ik ben echt blij met mezelf. Ik heb nu nog vakantie maar moet vanaf maandag weer werken. Was eigenlijk van plan om verspreid over zaterdag en zondag mn huis schoon te maken en allerlei dingen uit te zoeken en op te ruimen. Alles wat ik al 2 weken uitstel dus. Maar ik was het zat en heb mezelf vanavond ff een paar uur flink aan het werk gezet en nu lig ik zelf brandschoon op de bank in een heerlijk opgeruimd en schoon huis en ga ik me zo verplaatsen naar mijn schone, naar wasverzachter ruikende bed. En dit weekend kan ik nog ff lekker genieten van t niksen want mn to do lijst is gewoon leeg. Echt chill dit.

26 likes

Ahh lekker! Nog even goed genieten van het aankomende weekend dan :blush:

1 like

Hoe heet deze serie?

Thanks :smiley: komt mijn NPO plus abonnement eens van pas.

1 like

Ik ben aan het bijlezen dus ik weer niet of je advies al hebt gehad. Maar blijven masseren! Het is een blauwe plek en hoe sneller de afvalstoffen afgevoerd worden, hoe sneller hij weg is. Sterkte! Op deze manier ging hij bij mij het snelste weg in ieder geval.

1 like

Net eindelijk A Star is Born gekeken en drie keer flink gejankt

3 likes

Ik heb zo’n onderbuik gevoel dat er morgen iets gaat gebeuren. Niets slechts, maar meer dat mijn man een verassing voor mij heeft of iets.

keep you posted :v:

13 likes

Wat een vage nachtmerrie waardoor ik wakker werd.
Gelukkig ligt mijn vriend naast me

Fr

1 like

Half wakker?

Heb mezelf omgedraaid en toen was ik om 06:00 wakker :joy:
Schijnbaar had ik het even nodig. nu de sportschool maar wat een uur eerder geboekt :joy:

Vandaag eindelijk de vloeeeer <3

1 like

Oh lol, ik was zó dronken vannacht :joy:

8 likes

Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Zo hallo ik heb 11 uur geslapen, dat is echt lang geleden

1 like

Ik mocht twee supermarkten niet in, want ik had geen muntje voor het karretje en geen geld om te wisselen en ze hadden geen plastic muntje. Irritant.

Kon je ook niet €0,50 pinnen bij de balie?

Nee, ze hadden geen balie en mocht bij de kassa niet pinnen. Ben gewoon weggegaan en naar de AH gegaan.

1 like

Ik heb al sinds gisteren hoofdpijn/migraine. Om gek van te worden. Kan na verhuizing mn medicijnen niet vinden natuurlijk. Daaaag weekend. :weary: