Ja misschien heb ik eventueel sporadisch wat marktplaats advertenties doorgestuurd en ja zeker. Als je planten in leven kunt houden op top level moet een hond ook wel lukken
Ik vrees dat er in de kruipruimte onder een rat ligt te vergaan. Een paar weken terug is een verdelger langs geweest en heeft gif gegooid. Ik ga morgen bellen, want dit is echt nasty.
Ik denk dat je je wenkies maar even goed moet bijhouden dan want mijn doggo snapt lopen aan de riem nog niet maar als ie groter is is dat wel een leuk idee
Oh mijn god ik kan wel janken.
Ik kwam thuis en mn deur was open en die heb ik vanochtend dichtgedaan. Mn huisgenoten zeggen dat ie om 14:00 vanmiddag ineens open was. Ik kan wel janken, ik ben de hele dag niet thuis geweest. Er was ook iets geks met mn gordijnen. Ik weet letterlijk niet wat ik moet, ik ben zo bang
Ah bahh. Hebben je huisgenoten misschien bezoek gehad?
Raam open laten staan en dan door tocht open? Of door een kat?
Hebben ze echt niks gezien of gehoord?
Hebben je huisgenoten niet zitten snuffelen in je kamer en willen ze dat niet zeggen? Of zijn ze niet zo?
Ik denk het niet, en dan doe je de deur wel terug dicht toch? @Lichtknopje ik hoop dat dat het is, ik slaap in ieder geval kut voorlopig
Er komen 5 volwassenen(inclusief mijzelf) en 3 kinderen eten. Wat zal ik maken?
Ik dacht aan een soort van borreltafel met soep, stokbrood en smeersels, quiche enzo. Iemand nog ideeen? Het is mijn verjaardag dus geen zin om uren nog in de keuken te zijn.
Wat naar. Heb je geen slot?
Jawel, maar ik woon hier pas net en ben het vanochtend gewoon vergeten op slot te doenā¦
Ja dat lijkt mij wel inderdaad⦠maar misschien vergeten. Doe rustig aan er is vast niks aan de hand geweest.
Ah vervelend. Maar je huisgenoten zijn in quarantaine toch? Dus er kunnen iig geen vreemden in huis geweest zijn oid.
Hoop dat je nog kunt slapen!
Nee precies, ze zeggen jaa de kat kan het niet geweest zijn maar 1 van mn huisgenoten en zn vriendin zijn de hele dag thuis, als het een mens was hadden ze echt wel wat gezien. Ik hou het maar op tocht en katā¦
Net 160 km naar huis gereden, had uiteindelijk nog benzine over voor 4 km
Living on the edge again!!1!
Een vriendin en ik werden net aangesproken in de stad door een man die wisselgeld wilde hebben. Hij sprak iemand voor ons al aan maar diegene negeerde hem gewoon? Hij moest ā¬6,20 hebben in munten. Hij had alleen een briefje van 20. Dus ik ging wat munten bij elkaar sprokkelen en wilde er dus 20 euro van maken om te wisselen. Maar bij de ā¬6,50 zei die āis goed zo, jullie mogen de rest houden als bedankje want nu kan ik iig een treinkaartje kopenā en hij rende richting het station (je kunt alleen met pin of muntgeld in die automaten?)
Wejo goede daad werd ff beloond
Oh man ik ben echt blij met mezelf. Ik heb nu nog vakantie maar moet vanaf maandag weer werken. Was eigenlijk van plan om verspreid over zaterdag en zondag mn huis schoon te maken en allerlei dingen uit te zoeken en op te ruimen. Alles wat ik al 2 weken uitstel dus. Maar ik was het zat en heb mezelf vanavond ff een paar uur flink aan het werk gezet en nu lig ik zelf brandschoon op de bank in een heerlijk opgeruimd en schoon huis en ga ik me zo verplaatsen naar mijn schone, naar wasverzachter ruikende bed. En dit weekend kan ik nog ff lekker genieten van t niksen want mn to do lijst is gewoon leeg. Echt chill dit.
Ahh lekker! Nog even goed genieten van het aankomende weekend dan
Hoe heet deze serie?
Thanks komt mijn NPO plus abonnement eens van pas.