Ik krijg meldingen van post van mijn oude adres maar dan zonder foto. Hoe frustrerend.
Wie zocht er laatst genderneutrale muisjes voor op beschuit? Ik kwam deze tegen
Wel Rotterdamse muisjes haha, maar kunnen natuurlijk ook prima als genderneutraal.
Deze post was de aanleiding dat ze gender neutrale muisjes ging zoeken
Ik heb vandaag zo geen zin in mijn werk. En ik wil dat poststuk waar ik het eerder over had, maar zit er vandaag weer niet bij, volgens de app.
Yes ik ben goed , ik moet een tas gaan inpakken voor een nacht en om 11.30 gaan we.
Zo leuk! Geniet ervan!
Ik heb vannacht twee vallende sterren gezien
Oh wat ontzettend lief, ben er helemaal vrolijk van
Zometeen bootje varen door Leiden.
Mochten jullie iemand happy in een boot zien, its me
3 uur geslapen maar val niet meer in slaap
Weet iemand als je een Uber neemt je een mondkapje op moet doen?
Ik vraag het altijd aan de chauffeur wanneer ik instap, meestal hoeft het niet
Hmm oké! Ik ben die van mij vannacht op een of andere manier verloren en moet vandaag weer naar Uut centraal toe (eigenlijk geen zin om naar centraal te fietsen met harde wind )
Vaak hebben ze zo’n wegwerpmondkapje dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! Haha same here, heb echt 0 zin om te fietsen zo
Ik ga zo naar de hema en beter hebben ze al pepernoten. Heb er vorig jaar veel te weinig gegeten omdat ik keto deed maar dit is mijn jaar
Oh shit hahaha dat hd ik even gemist
Haha geen idee of het werkt maar masseren helpt mij altijd wel
Bij mijn Hema lagen ze er al!
Aangezien de reizencategorie een stille dood heeft gestorven:
Ik wil in september/oktober een weekendje weg naar een chill hotel. Wil voornamelijk een bad en lekker eten. Omgeving hoeft niet heel spetterend te zijn. Waar vind ik een goede deal? Liever niet in in de uithoeken van het land.
Ik ben genaaid door een aannemer waardoor ik een half dakkapel heb.
En nu met de regen regent het dus in/lekt het. De afgelopen periode raakte het me niet zo (struisvogel) maar vanaf vandaag ben ik echt nerveus erdoor.