Wat je even kwijt wil #41

Ik ben aan het bijlezen dus ik weer niet of je advies al hebt gehad. Maar blijven masseren! Het is een blauwe plek en hoe sneller de afvalstoffen afgevoerd worden, hoe sneller hij weg is. Sterkte! Op deze manier ging hij bij mij het snelste weg in ieder geval.

1 like

Net eindelijk A Star is Born gekeken en drie keer flink gejankt

3 likes

Ik heb zo’n onderbuik gevoel dat er morgen iets gaat gebeuren. Niets slechts, maar meer dat mijn man een verassing voor mij heeft of iets.

keep you posted :v:

13 likes

Wat een vage nachtmerrie waardoor ik wakker werd.
Gelukkig ligt mijn vriend naast me

Fr

1 like

Half wakker?

Heb mezelf omgedraaid en toen was ik om 06:00 wakker :joy:
Schijnbaar had ik het even nodig. nu de sportschool maar wat een uur eerder geboekt :joy:

Vandaag eindelijk de vloeeeer <3

1 like

Oh lol, ik was zó dronken vannacht :joy:

8 likes

Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Zo hallo ik heb 11 uur geslapen, dat is echt lang geleden

1 like

Ik mocht twee supermarkten niet in, want ik had geen muntje voor het karretje en geen geld om te wisselen en ze hadden geen plastic muntje. Irritant.

Kon je ook niet €0,50 pinnen bij de balie?

Nee, ze hadden geen balie en mocht bij de kassa niet pinnen. Ben gewoon weggegaan en naar de AH gegaan.

1 like

Ik heb al sinds gisteren hoofdpijn/migraine. Om gek van te worden. Kan na verhuizing mn medicijnen niet vinden natuurlijk. Daaaag weekend. :weary:

Ik krijg meldingen van post van mijn oude adres maar dan zonder foto. Hoe frustrerend.

Wie zocht er laatst genderneutrale muisjes voor op beschuit? Ik kwam deze tegen

Wel Rotterdamse muisjes haha, maar kunnen natuurlijk ook prima als genderneutraal.

7 likes

Deze post was de aanleiding dat ze gender neutrale muisjes ging zoeken :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik heb vandaag zo geen zin in mijn werk. En ik wil dat poststuk waar ik het eerder over had, maar zit er vandaag weer niet bij, volgens de app. :cry:

Yes ik ben goed :joy:, ik moet een tas gaan inpakken voor een nacht en om 11.30 gaan we.

49 likes

Zo leuk! Geniet ervan!

1 like