Wat je even kwijt wil #41

Ik heb een broek aan die ik nooit aan heb, eigenlijk alleen leuk met Birkenstocks (niet met schoenen door de lengte) maar vandaag kan t wel en ik voel mezelf wel hoor :smirk:

3 likes

Voor wie nog een nachtje wegwil in Nederland, Fletcher heeft weer een week waarin je vouchers voor €14,95 pp kan halen, geldig tm mei 2021. Nospon haha, kreeg t net in mn mail. Oh en het is legit, koop elk jaar met deze actie wat vouchers.

Linkkk

10 likes

Ik moet mijn haar wassen maar vind dat altijd zoveel werk. Vooral het drogen erna.

Droogshampoo heb ik al gedaan dus het is nu echt tijd.

1 like

Hebben jullie dat wel eens dat je iemand tegen komt op een totale rare weirdo manier en het dan gewoon klikt? En dan geen date materiaal hoor, maar gewoon als vriendinnen. Ik had dat gisteren en het is zo maf. Nu denk ik steeds had ik nou er iets over moeten zeggen? Of is het gewoon cool dat je dat soort dingen hebt en that’s it.

5 likes

Zag op de Instagram van Miljuschka dat ze een walnotenboom heeft in haar tuin,en nu wil ik dat ook.Maar ik heb niet eens een tuin #huilon

1 like

Ik ben thuis aan het werk maar er is een internetstoring. :+1:t3:

Leuk! Gelijk eentje gekocht, en zie dat er ook leuke hotels tussen staan! Ga ik bewaren voor november ofzo dat je iets leuks hebt om naar uit te kijken.

1 like

Ah nee wat kut, kiespijn is zo vreselijk. Hopelijk kan de tandarts wat voor je doen

Jaa precies! Ga in november m’n moeder en m’n vriend maar eens verrassen met een spontane hotelovernachting. Nu al zin in.

2 likes

Akon?

Kan je de foto niet op reverse image search op google zoeken?

Dat is wel een nare situatie, of tenminste dat denk ik. Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is. Heb je nog actie ondernomen vannacht? En hoe is het nu?

Oooh hij komt me heeel bekend voor! Volgens mij luisterde ik 1 nummer van hem heel veel vroeger

Aaah ik kom er niet op! Pff ik ga even heel diep nadenken

1 like

@joe aah ik kom er echt niet op! Ik hoop dat iemand anders het weet, want dit is irritant haha

Dit weer is zoooo heerlijk! Ik ga zometeen een lekkere lange wandeling maken :two_hearts:

3 likes

Ik moet zo hard lachen om deze foto.

Geweldig hoe Maxima eruit ziet, en Willem Alexander er als een aangespoelde zeeleeuw bij ligt om haar uit het water te helpen.

118 likes

Man man man wat een avond/nacht weer

Spill the tea

9 likes

Ik lig nog heerlijk lui in mijn bed. Ik denk sinds 10 uur al zo echt opstaan douchen, aankleden en koffie. Maar ik lig er nog. Ik ga zo echt opstaan