Wat je even kwijt wil #41

Ik wacht al 2 uur tot het stopt met regenen zodat ik naar de supermarkt kan :unamused:

Ooh bah het stinkt weer naar kattenpis in de hal. Volgens mij plast de kat vaker op de deurmat de laatste tijd. Die geur is echt niet fijn :tired_face:

Succes! Ik heb een Uber besteld want mijn haar zit echt helemaal on fleek. Enorme kater ook, 3 uur geslapen en nu weer onderweg naar een bbq

6 likes

Ik ben daarnet dus eindelijk naar de opticien geweest. Wat ik al dacht een bril nodig… Omdat ik nog geen bril heb enzo wil ik geen lenzen, eerst maar eens kijken naar een bril hoe dat zit. Dus 100.000 brillen gepast en de beste uitgekozen. Maar mijn god wat een verschrikking. Op die snapchat filters enzo staat het allemaal wel leuk dus ik dacht in het echt ook wel, nou mooi niet. Volgende week kan ik hem op halen en dan wordt het keihard janken en gewoon maar wennen. pff.

1 like

Haha zitten we VT Wonen te kijken, zegt mijn vriend: “Ja, is gewoon niet mijn smaak…”

Stilte.

“Maar zij veel plezier ermee.”

67 likes

Je kan hem zelf verwijderen als volger!

1 like

Het glas van mijn dure RayBan lag eruit toen ik hem uit de koker haalde. :expressionless: Beetje jammer weer. Gelukkig had de opticien het met 2 minuten weer gemaakt. Hopelijk blijft ie er nu in.

Ah echt superkut zeg!! :heart::heart::heart:

1 like

Oeps. Ik heb een zak chips gekocht en die is gewoon al bijna leeg. Wat een onzin.

2 likes

Echt stom dat er altijd zo weinig in zit

4 likes

Ja jezus. Gelukkig heb ik er nog een.

9 likes

zo’n verdrietig gevoel. mijn moeder appt net dat ze een mooie jurk had gevonden voor een bruiloft van een familielid. had ze het naar die vrouw gestuurd van: goh wat zeg jij, leuk? had die vrouw gestuurd ‘hoe duur is die?’ dus mijn moeder noemde het bedrag (was in de sale) en toen zei die vrouw ‘ga je een jurk van 25 euro dragen op mijn bruiloft? oke’

wow zo fucking naar voor mijn moeder. die hebben al niet veel te besteden, zo’n bruiloft is iets waar ze gwn fucking geld voor opzij moeten leggen en dan zegt zo’n fucking bitch zoiets fuckings achterlijks en neerbuigend. waarom vraag je zoiets ook? ? ben er helemaal misselijk van. heb mijn moeder aangeboden om mee te betalen maar uit principe zou ik willen dat ze er niet eens meer naar toe gaat of dat ze lekker in die jurk gaat (ik ga zelf niet eens, verre familie)

19 likes

Jezus wat een kutopmerking, als iemand zoiets tegen mij zou zeggen dan ging ik gewoon niet meer eens heen. De groeten hoor.

36 likes

Het is alleen al onnodig om te vragen hoeveel de jurk kost. Vind het echt heel rot voor je moeder, zo’n opmerking verdient ze niet.

39 likes

Wtf??

2 likes

Dat windje is lekker maar de fuck nog steeds zo warm en aan het zweten. Ik ben met het OV om zweten te vermijden. Nou ik heb weer een zweetkop hoor.

Nou fuck die bitch hoor, met haar ‘hoe duur is die’. Hoop dat je moeder (als ze nog wil gaan) lekker gaat shinen in haar jurk!

22 likes

Ohhhh ik haat mensen echt. Wat bezielt je om zo lullig te doen. Toch al mega leuk dat je moeder moeite doet voor een leuke jurk. Stik lekker in je bruidstaart. Ik hoop ook dat je moeder niet meer gaat. Niet het geld waard.

23 likes

Vorig jaar is de overbuurman overleden, al op leeftijd, nu hebben we sindsdien regelmatig contact met de overbuurvrouw en in de coronatijd hebben we regelmatig gevraagd of we wat konden doen voor haar en een bloemetje gebracht etc. Appte (haha) ze net dat er een pakketje was. Dus mijn vriend ging het ophalen, heeft ze gebak voor ons gekocht als dank voor onze steun

78 likes

Mijn lieve hondje wordt komende week ingeslapen :cry: Is ook wel echt nodig, hij weet het allemaal niet meer zo goed, loopt rond als een soort Bambi op het ijs aangezien hij soms ineens in een soort split uitglijdt. Hij is ook al bijna 16, maar vind het echt kut):

Wil eigenlijk druiven gaan kopen zodat ik hem die nog een paar kan geven. Ondanks dat ie volgens mij zo dement is als de pest, wordt ie nog steeds helemaal lijp als ie alleen al een druif ziet

6 likes