Wat je even kwijt wil #41

Overgegeven, drank, drugs, seks met een maatje van mij en vanochtend om 8 uur was ik nog patronen voor lachgas aan het regelen. Tijd om eens te douchen denk ik zo :joy: en iets meer slaap zou fijn zijn. Groetjes feestcommissie

26 likes

Als ik 1x een avond 100x minder wild dan die van jou meemaak moet ik een week bij komen en zie ik er minimaal 24 uur uit als een zombie. Echt, ik ben niet jaloers op jouw feestjes, maar wel op jouw herstelvermogen!!!

38 likes

Oh dit overweeg ik ook steeds vaker! Als iemand mij even op gang helpt, lijkt me heel chill. Hoe moet ik zelf in vredesnaam from scratch beginnen heb echt nul clue wat ik doe

Mijn vriend noemde me net schatje patatje en daarna realiseerde ik me dat we vanavond patat eten en toen had ik een klein geluksmomentje

36 likes

Ahahahha ik vind dat zo niet bij jouw uiterlijk passen. Zo classy en coco chanello. Cool :joy::joy:

4 likes

Ga ik vanavond Harry Potter kijken of A star is born? Hmm lastige keuzes…

Ja snap dat je bang bent dat ze dan weten dat het bij jou vandaan komt! Je zou misschien Veilig Thuis kunnen bellen voor advies? Heb er niet heel veel verstand van, maar volgens mij is dat nog vrij laagdrempelig.

Ik wou al een tijdje een eigen autotje, maar was er telkens te gierig voor. Komt mijn vriend net aangereden met een auto als verassing. Zoooo blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

54 likes

Halloooo, 30% korting! Ik heb er ook de la neige sleeping mask genomen

27 likes

Ik heb zoooveel zin om echt uitgebreid schoon te maken, en vooral heel veel zooi op te ruimen. (En het is ook echt nodig). Maar ik heb ook heel veel zin om op de bank te liggen, dus dat zijn we maar aan het doen. Irritant

3 likes

Begin met één miniscuul klusje en dan zit je waarschijnlijk goed in de cleaning vibe!

Ja nog heel even bijkomen van de pindarotsjes die ik net op heb en dan ga ik ervoor :+1:t2:. Ben nu meteen meer geïnspireerd door jouw interieurveranderingen gisteren :grimacing:

1 like

Wachten op de wegenwacht is wel echt mijn favoriete manier om m’n laatste vakantiedag te spenderen… beter komen ze snel

Opeens na weken weer dichten schoenen aan. Voelt echt een beetje vreemd.

Hurrrlakke week in Zeeland gehad en precies bij thuiskomst pas ongesteld worden, love my lichaam opeens heel erg. #timing #bleedinglove

28 likes

Vandaag voor het eerst mijn papegaaitje naar de dierenarts gebracht aangezien die eindelijk weer open zijn voor check-ups, en ik moest hem buiten overgeven en buiten de praktijk wachten nouuuu ik vond het echt verschrikkelijk dat ik niet mee mocht. :fearful:

Ik dacht echt dat hij super bang zou zijn of de dierenarts zou bijten of op een andere manier zijn ongenoegen zou uiten maar een half uur later kreeg ik een blije vogel terug en kennelijk luisterde hij goed en sprong hij als een soort model-papegaaitje op hun vinger. Alleen maar complimenten over hoe gezond en lief hij is etc.

Heb me echt druk gemaakt om niks, dat beestje vond het minder erg dan ik hahaha.

40 likes

Misschien moet je haar trakteren op een yoni steam met een lekker kruidenmelange

Ik trakteer mevrouw dagelijks, daarom behandelt ze mij ook zo goed denk ik.

3 likes

Ik lig sinds tijden weer eens onder een kleedje op de bank en i love ittt :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik lig nog steeds in bed :heart_eyes:

3 likes