Wat je even kwijt wil #41

Sterkte :heart:

1 like

:frown: knuffel! Op afstand uiteraard.

1 like

Ugh ja ik ook, ik ben ook veel te warm gekleed geloof ik maar toen ik net thuis kwam na het fietsen liepen de zweetdruppels over m’n hoofd. Zo vies.

@Enthusiasm wat een kut opmerking zeg. Sowieso al heel raar om te vragen hoe duur een jurk is (wat maakt het uit?) en dat ze dan nog durft te zeggen dat het te goedkoop is… Zeker als ze weet dat je moeder niet veel te besteden heeft.

2 likes

Ik heb gelukkig wel een rok en topje aan. Maar het liefst loop ik er laatste weken naakt bij.

En trouwens die jurk, sowieso gek om te vragen hoe duur hij was, maar stel dat hij 75% korting had. En eerst €100 was. Was het dan wel goed geweest? Wat een fucking onzin @Enthusiasm ik hoop dat je moeder het van zich af kan zetten.

2 likes

Wat een kutwijf zeg. Hopelijk draagt je moeder die jurk gewoon en gaat ze er fantastisch in uitzien!

1 like

Ehm sinds wanneer is het weer in de mode om een korte broek of lange broek met korte pijpen te dragen waar je dan als man dikke sportsokken hoogopgetrokken onder draagt met gympen? Echt why :face_with_monocle:

Al een jaar of anderhalf misschien. Zie het hier heel vaak iig!

2 likes

Oh echt? Het valt mij nu pas op. Dan is het toch iets minder erg :see_no_evil: Of woon je meer in de randstad?

1 like

thanks voor jullie reacties! merk echt dat ik het niet los kan laten. van mijn moeder mag ik haar geen bericht sturen (wat ik echt wilde doen eigenlijk).

het verdrietigste vind ik nog dat mijn moeder dus op zoek is gegaan naar iets betaalbaars maar wel heel feestelijks. ik zie haar gewoon al op zoek gaan. ze had deze middag er voor gepland. de moeite om dat überhaupt te doen. en dat ze dit ‘pareltje’ had gevonden en mij een foto doorstuurde met ‘kijk eens wat mooi, voor de bruiloft van **’ :pensive: en dat ze dan zo’n vieze vuile sneer van die vrouw krijgt.

maar ik moet het nu echt loslaten, zit hele tijd met een brok in mijn keel om hoe zielig ik mijn moeder vind maar dat moet ik niet doen. en ben nu zelfs in een discussie met mijn moeder verzeild geraakt waarin ik dus zeg dat ik echt vind dat ze niet meer moet gaan en dat ik haar echt ff wil aanspreken.

20 likes

Ja, randstad idd! En kom (kwam) ook vaak op technofeestjes, daar hebben jongens (en meiden) ook vaak wel een bepaald stijltje hoor haha.

1 like

Aha oké nu dan is het misschien toch waar dat het noorden wat meer achter loopt want ik zie het echt ineens overal. Eigen stijl is BTW wel cool hoor! Maar sommige trends snap ik nier denk ik dan, haha.

Net als dat nu elke winkel volhangt met soortgelijke kleding als dat ik droeg op de middelbare. Dat is nog maar tien jaar geleden. Kan ik nog niet aan hoor.

1 like

Oh wat naar. Van zoiets zou ik ook dagen met een baksteen in mn maag rondlopen. Who cares wat in godsnaam die jurk heeft gekost? Je moeder maakt tijd voor het vinden van een outfit en maakt ook nog eens tijd om te komen opdagen. Dat zou ik veel kostbaarder vinden dan die jurk. Wil je moeder wel nog gaan?

2 likes

Ja ziet er niet uit hè

1 like

Ik vind de mode van nu echt afschuwelijk ughhhhhhh ik haat bijna alles dat in de winkels hangt

4 likes

Die vrouw verdient het niet dat je moeder zo’n goede fatsoensnormen heeft. Ik hoop dat ze met opgehevwn hoofd staat te shinen op die bruiloft! (En ala cadeau een drol in een doosje meeneemt)

2 likes

Wie hier heeft Puma rs-x sneakers? Vallen ze groot of klein?

Ik ben met dezelfde klachten geweest 2 weken geleden, ik bleek een kaakholte ontsteking te hebben!

Ah zo zielig voor je moeder. Wat bezielt die vrouw?! Ugh ik zou daar ook een heel naar gevoel van krijgen. Hopelijk gaat ze niet meer.

1 like

ik heb ze, vallen klein! wou dat ik een halve maat groter had

1 like

Wow, sommige mensen. Als ik haar was, zou ik niet eens meer gaan.

@anon44204370 Sterkte. Altijd naar zoiets :frowning:

2 likes