Weet iemand hier of een betaling via een Credit Card (master card bij ING) wordt doorgezet als je de verkeerde naam hebt ingevuld?
Dit beschouw ik als een compliment
Het is ook superkut. Beterschap!
Omg mijn vriend gaat met mij naar een kerstmarkt dit jaar, oh wow dit had ik nooit verwacht haha. Nu alleen nog bedenken waar we heen gaan want ik moet het uitzoeken (want mijn idee) maar ben nog nooit bij een kerstmarkt geweest. Ik heb gelukkig nog even de tijd om te zoeken, het moet namelijk wel met de trein bereikbaar zijn. Zo leuk dit.
Ik ben weer bijna jarig en ik heb daar zoooooo geen zin in Op de een of andere manier ben ik altijd teleurgesteld op mn verjaardag
Aken, Valkenburg, Maastricht zijn leuke opties!
Oberhausen ook, maar ik weet niet hoe bereikbaar deze is met de trein.
Ik wil grieks eten maar die lul bezorgd vandaag niet⊠moet ik het halen Gamoto
Aken is heel erg leuk en goed te doen
Welke dag ben je jarig?
Ik moet 3 uur naast mijn vriend in de auto zitten maar vind dat eigenlijk helemaal niet chillđ Hij is altijd te veel met andere dingen bezig dan met auto rijdenâŠ
zondag haha maar pas over 2 maanden hoor hahaha
Ohhh ik dacht komende week ofzo hahah
Moeten ze wel doorgaan dit jaar! Denk dat Corona dan nog niet de wereld uit is en die markten worden echt hutjemutje druk bezocht.
Hahahah nee, oke bijna bijna dan
Aighttt ik heb morgen een auto nodig, maar de dude waar ik de aanvraag via S.nappcar bij heb gedaan, heeft nog niet gereageerd. Hopelijk doet hij dat snel met bevestiging, anders moet ik voor Greenwheels gaan en die borg vind ik zo duur voor een keertje even een auto âŠ
Oh hier heb je best wel een goed punt ja, daar had ik nog niet eens zo over nagedacht eerlijk gezegd.
En de rest bedankt voor de tips!
@Marquez @Norma @Oprah @S.onrisa
Ik kon vanochtend terecht bij de weekenddienst en natuurlijk zat er een ontsteking (die kon ik inmiddels exact aanwijzen). Wortelkanaalbehandeling gestart. Morgen mijn eigen tandarts bellen om een afspraak te maken voor deel twee. Al tweehonderd euro cash af moeten rekenen en deel twee is net zo duur, al dan niet duurder.
Ben wel echt not amused dat ik vrijdag bij mân eigen tandarts binnen vijf minuten weer buiten stond met âonrustig tandvleesâ, waardoor ik twee extra dagen helemaal kapot ben gegaan van de pijn en waardoor ik dus onnodig nog 50 euro extra kwijt ben (dat consult & de weekendkosten).
Maar voor nu: geirriteerde kies natuurlijk, maar geen ondraaglijke pijn meer in mân kaak/hele gezicht. Echt een opluchting. Die verdovingsspuit was de lekkerste spuit die ik ooit heb gehad :D. En morgen dus âgewoonâ aanwezig op mijn eerste werkdag.
Mega balen! Ik ben ook ooit weggestuurd met âniks aan de handâ en bleek ook een dubbele wortelkanaalbehandeling nodig. Snap echt niet hoe ze dat over het hoofd kunnen zien??
Heel veel succes morgen, you can do it!
Ik er helemaal heen gefietst is ieh dicht. Ik was ff vergeten dat google vaak liegt.
Echt oberhausen stad of is dat dan bij centro? Want ben deze week in de âstadâ oberhausen geweest en dat vond ik net zo dood als kerkrade ofzo