Wat je even kwijt wil #41

Waar kan ik wat grotere mooie bloempotten kopen? Mijn calathea heeft dringend een grotere nodig maar alle bloempotten die wat groter zijn die ik online zie zijn in Leen Bakker stijl, ookal kijk ik niet bij de Leen Bakker, of ze kosten honderdmiljoenmiljard.

Ah, wat verdrietig :slightly_frowning_face:

1 like

HAhaha jezus ik heb net een kwartier in de rij gestaan met nog 7 andere mensen om een kantoorwinkel in te kunnen omdat er maar een paar mensen tegelijk binnen mochten en 4 extreem clueless jonge internationale studenten uitgebreid hun back 2 school pakket bij elkaar aan het shoppen waren. Die winkel is ook een postkantoor, ik hoefde maar één brief te posten en de andere mensen in de rij stonden ook allemaal met een pakket of formulier in hun handen. En die meisjes maar twijfelen over de beste kleur pastel highlighter terwijl ze af en toe verwonderd naar buiten naar de rij keken :cry:

23 likes

heb je een kringloop in de buurt? daar heb je altijd zooo veel keus voor een prikkie

Misschien heb je geluk bij een kringloopwinkel?

Damn ik heb nog bijna geen moment kunnen zitten vandaag, ben echt van hot naar her gerend en net ook nog helemaal natgeregend. En over een half uur komt er alweer een vriendin maar ok dat is wel leuk.

Wauw dit is echt gemeen. Snappen deze mensen het echt niet?

Maar goed… lastige situatie wel. Heeft ze niet al een leuke jurk in de kast hangen? Maar wel beter als ze niet gaat

Ik snap geen Fuck van reels en voel me ernstig bejaard daar door.

2 likes

Eb @Keaton ik ben al een paar keer bij de 3 kringloopwinkels hier in de buurt geweest maar volgens mij hebben meerdere mensen hetzelfde idee. Heb er wel nog wat kleinere potten gevonden

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik heb iets via vinted verkocht en koper zegt dat de schoenen te klein zijn dus wil ze niet. Onderop staat 5.5, dat is 38.5 in EU. Blijkbaar staat erop het label in de schoen 38 EU. Heb doorgestuurd naar vinted want ik vind eigenlijk niet dat ik iets fout gedaan heb, er staat gewoon. 5.5 op. Maar ze zullen wel besluiten dat ze retour moeten.

@Gelatelli thanks! Dan kies ik maat 40

Bluh ze moeten retour

Iemand tips voor eten in den Bosch?

Ik heb laatst een grotere gekocht bij de intratuin, maar die ja gewoon simpel zwart.

@GEEZ tante Pietje of lekkere pizza stefano’s

2 likes

Hier staan tips.

1 like

Ik zie ook vrijwel nooit grote potten bij de kringloop. Intratuin of een ander tuincentrum? Ik ga daar binnenkort maar heen aangezien ik niks bij de kringloop kan vinden.

Thnx @Lula

1 like

Zaher!

1 like

Ik haal meestal bij het tuincentrum of een iets grotere bloemenwinkel van die terracotta potten. Kosten geen drol en die hebben ze in alle soorten en maken. Ook als je niet van terracotta houdt zou ik sowieso bij een tuincentrum kijken!

1 like

Ik moest zelfs een beetje janken voor jouw moeder
Dan stel ik me voor dat mijn moeder met een klein budget toch heel hard gaat zoeken naar iets leuks
En dan kei blij is :sleepy:totdat zo’n kutwijf alles verpest
:sob::sob::sob: misschien moet je mee naar de bruiloft en taart morsen op de trouwjurk

2 likes

Ik heb de Reinvent, heb ze halve maat kleiner gekocht dan mijn schoenmaat (net als bij Nikes normaal) en ze zitten perfect! Dus ik vind ze eerder groot uitvallen.