Wat je even kwijt wil #41

Centro.

1 like

Even nagekeken, inderdaad bij Centro.
Eromheen was de kerstmarkt gebouwd.

1 like

Jaaa deze film is inderdaad echt leuk! Echt een film waar je happy van word.

1 like

Wat naar allemaal. Snap dat je gesloopt bent en even een vriendin om je heen wil. Ik zou je toch aanraden om het gewoon te vragen aan die vriendin. Daar zijn vrienden voor en soms heb je dat hard nodig. Ik herken de gedachtes heel erg die je omschrijft, vooral jezelf niet willen opdringen en hun humeur niet willen verpesten. Toch merk ik ook dat door dit soort dingen je vriendschap ook weer verdiept en versterkt. En alleen al je verhaal kwijt kunnen, kan voor opluchting zorgen.

En wat je verder schrijft over dat je merkt dat er meer moeite van jouw kant komt, dat is ook echt naar. Geen advies, maar hoop dat je iemand vindt bij wie je terecht kan en je je snel wat beter voelt!

Net druifjes gehaald voor m’n lieve hondje, zodat ie nog een keer zijn favoriete eten kan eten :sob::sob::sob:

17 likes

Ik heb nu een chromebook en ik ben echt niet zo’n sukkel met technologie maar dit is me een gepuzzel, jemig de pemig. Ik heb drie onedrives, een van mezelf, een van studie en een van werk. Dan heb ik ook nog google drive. Maar ik snap nergens iets van en ik heb office via studie maar documenten die dan opmaak mag ik niet ergens anders opslaan ā€˜van de it-groep’. Wie de fuck is die groep en leave me alone. Volgens mij moet ik office zelf ff downloaden, niet via studie, want dit is geen doen zo.

2 likes

Hoi! Ik leef nog hoor, ben op vakantie!

@Flopsyunicorn @anon50301661 @Acculader wat mij betreft moet Leve Boerenliefde! op 1. Hebben jullie die gezien?

2 likes

Oh die was erg ja maar Verliefd op Cuba moet er ook bij hoor dat was me ook om te janken

Groene curry verspakket is wel een win

1 like

@boemboem ben blij dat je toch bent gegaan! Wel echt naar van je tandarts dat ze je zo hebben weggestuurd. pfff. Hopelijk heb je nu minder pijn en kan je van de week de tweede behandeling hebben <3 Beterschap!

Had vandaag nog een soort waas van de hoofdpijn van gisteren en nu begint het toch weer op te hopen. vanochtend paracetamol genomen, smiddags niet (Mijn fout) en nu maar weer wel. Hopelijk is het morgen echt weg. :sweat_smile:

Nope, gaat op het lijstje dus!

1 like

Mijn laatste vakantiedag en de zondagblues zijn erger dan ooit. Not ready for work yet :sob:

5 likes

Ik had geen zin om boodschappen te halen, dus net van de laatste dingen in de koelkast avond eten gemaakt. Smaakte echt prima en weer geld bespaart en de teleurstelling van eten bestellen dat dan weer mwah smaakt

9 likes

Thuis blijven in je vakantie is eigelijk helemaal niet goed voor me (of juist wel, net hoe je het bekijkt) maar ben steeds aan het poetsen / opruimen / klussen. Heel fijn voor het huis, maar krijg hier echt geen vakanrie gevoel van…

Ik heb ook last van Sunday scaries vandaag :sob:. Komende week volle bak, week erop 27 uur werken en nog 2 weken vol en dan heb ik een week vrij! Denk dat ik nog wel een dag of wat extra opneem voor die week, dat ik anderhalve heb? Nu al zin in!

OkƩ als we straks bellen?

3 likes

Ik wil niet opscheppen; maar ik wist een half jaar geleden dat ik daar ook last van zou hebben en heb dus de maandag na mijn vakantie (morgen) dus ook nog een dag vrij genomen. zo chill

19 likes

Ik heb sinds twee maanden een nieuwe baan die nog heel erg wennen is. Maar nu heb ik elke keer als ik weer moet werken na een tijdje vrij te zijn geweest, dat ik de dag ervoor al zenuwachtig ben. Ik hoop dat dat snel weggaat want het is best kut :sweat_smile:

3 likes

Laatste dag van de vakantie :expressionless:
Heb wel zin om weer te werken morgen, alleen wil eigenlijk ook nog wel even vakantie. Over 12 uur is het gedaan met de rust :joy::joy:

3 likes

Ik heb dit ook :see_no_evil::sweat_smile:
Morgen nieuwe klas, dus dan helemaal. Ieder jaar opnieuw haha :sweat_smile:

2 likes