Wat je even kwijt wil #41

Ik heb vandaag kattengras gekocht om mijn oude kat te helpen haarballen op te kotsen.

Het werkt heel erg goed :unamused:

9 likes

Ik ben een beetje aangeschoten en moest broodjes uit de oven halen. Dat ging een beetje te lomp en nu heb ik echt zo’n ovenburn op m’n arm.

Verbrand koppie, in een flinke regenbui terecht gekomen maar wel lekker door Leiden gevaren vandaag :slight_smile:
En uiteraard een ijsje gescoord

4 likes

Wat een bitch. Heb zin om precies op die dag een feest te geven waar jouw moeder mag shinen in die jurk! Fuck die vrouw en haar skijt bruiloft.

11 likes

Jezus ben vandaag bij @Oprah langsgereden in Urmond, ben naar Aken gegaan. Heb de longen uit mn lijf Duits gepraat, wat een hel, maar wel goeie oefening voor mn minor straks. En je moet daar winkelen met een mondkapje op, heel anders

16 likes

Oh bah krijg hier ook echt een naar gevoel van in mijn buik, dat je moeder dan trots is op haar jurk en dat dan appt en dat iemand dan zo lullig doet. Wat een trut ben je dan zeg.

4 likes

Ik heb vandaag echt zo’n pechdag. Geen echt grote dingen gelukkig, maar allemaal van die kleine dingen:

  • banaan afbreken van een tros in de supermarkt en dat die niet mooi afbreekt en nu dus open staat.

  • bijna aangereden worden door een lesauto op de rotonde (hoorde haar ook echt oepsie zeggen).

  • In de kledingwinkel iets willen pakken van het hoogste haakje en daarbij op het onderste gedeelte gaan staan wat vervolgens omvalt en nu heb ik een bloeduitstorting van 10cm op mijn arm omdat ik naast een haakje schampte. Ik viel niet, dus dat was wel fijn :crazy_face:

  • Saus pakken, ermee schudden en dan erachter komen dat de dop er niet goed opzit :no_mouth: (ja ik zat onder). Ok op dat punt moest ik gewoon lachen door deze stomme dag

En nog allemaal andere kleine dingen en allemaal dus vandaag. Ik ga maar vroeg naar bed ofzo vanavond :expressionless:

Heb echt al de hele dag dikke hoofdpijn. Linker slaap, links achter in de nek, denk dat het komt door het lange slapen van gisteren. Hele dag paracetamol genomen maar lijkt maar niet te helpen. Ondertussen ben ik dan ook wel zo eigenwijs om sochtends te sporten, smiddags naar de stad te gaan en nu nog even een kast in elkaar te gaan zetten. :roll_eyes:

Dit is echt een inkoppertje voor je moeder om te zeggen: “Nu je het zegt, nee, ik ga liever op zoek naar een leuker feestje om hem te dragen. Doei!”.

Maar goed, zo werkt het natuurlijk niet :frowning_face: Wat een stom mens zeg. Hopelijk komen er nog veel leuke feestjes waarop je moeder kan shinen in haar jurk!

27 likes

Weet niet of je basic potten zoekt, maar ik had een tijd terug een mooie grote pot bij de Jumbo gescoord. (Maar weet niet of dat groot genoeg is natuurlijk)

Ik kijk via youtube de liveset van de foo fighters op pukkelpop 2012 (ok herinner het me livelive beter :rofl:) en ik zie Taylor helemaal loos gaan op de drums en dan ben ik gewoon weer geĂŻrriteerd dat ik vroeger niet op drumles mocht van mijn moeder :sob:

2 likes

Nergens, om 16:00 waren we kapot dus we zijn lekker teruggereden!

Ik voel me betrapt/ aangesproken :joy:. Ben dan wel niet nieuw, maar mijn voornaamste bijdrage hier is het invullen van die polls.

2 likes

Ik ben op hetzelfde 1,5 meter feestje als een forummer maar ik weet haar forumnaam niet dus ik post dit zodat je weet wie ik ben!!!

1 like

En het is echt zo droog iedereen in z’n eigen cirkel :rofl:

Update: die plant is hier 4 uur in huis en de kat heeft 6 keer gekotst incl op het kleed dat mijn opa zelf heeft gemaakt :rage::rage: ik heb de plant weggehaald en de kat gezegd dat hij de verantwoordelijkheid duidelijk niet aankan.

24 likes

Ik ben vergeten wijn te halen en nu vind ik mijn avond al saai. Maar vroeg naar bed denk ik

Jaaa iemand reageerde onder een video van Whitney dat ze er anders uit ziet nu. Dus ik kijken op Instagram maar echt niet te herkennen gewoon!

1 like

Ik lig in bed met een kater en een full face makeup (want ben net nog even met vriendinnen weggeweest) en mijn date wilde vanavond misschien nog afspreken ookal hadden we allebei deze avond ook andere plannen, dus nu wacht ik maar een beetje op hem maar eigenlijk denk ik waar de fuck ben ik mee bezig. Ik zit echt in een tweestrijd tussen ‘fuck hem ik haal mn makeup eraf bh uit en I call it a night’ en ‘hij is toch wel heel leuk en we hebben elkaar al een tijdje nier gezien dus ik moet afwachten’

1 like

Mijn vriend heeft paar vrienden over de vloer, echt gouden jongens maar WAT EEN GESCHREEUW. Meiden zijn er niks bij.

4 likes