Wat je even kwijt wil #41

You smart-ass gurl, kan zoveel van je leren Karl :sob:

1 like

Ik voel me niet meer thuis waar ik woon en ik wil zo graag verhuizen maar ik weet niet waar naar toe. Had me er zoiets anders bij voorgesteld…

Pff ik ben ook een beetje nerveus voor komende week. Ik werk hier nu sinds april en heb maar 1 collega die hetzelfde doet als ik. Nu is hij 1 week op vakantie en moet ik dus alles in mijn eentje doen.
Vind het toch best spannend hahah.

1 like

Oeh ja lijkt me ook spannend, altijd maar weer afwachten wat voor klas je aantreft. Succes!!

1 like

Ja ik moet misschien maar een handboek gaan opstellen

1 like

Ik ben ook echt helemaal klaar voor de herfst eigenlijk. Heb een waterafstotende regenjas gekocht bij de zara en ik ga morgen op zoek naar pepernoten

14 likes

Buh, ik ben een beetje verdrietig om mijn verjaardag. Ik word over twee weken 30 en heb in mijn hoofd dat mijn vriendinnen het gaan vergeten (ik zit in een vriendengroepje, maar ben het vijfde wiel aan de wagen). Vriend en ik zouden het weekend ervoor naar Parijs toe rijden, maar dat kan sinds vorige week niet meer. Ik kan niets anders vergelijkbaars vinden.

Ik heb gewoon het gevoel dat 30 worden speciaal is en dat het nu allemaal in het niet gaat vallen.

Oh ik ben er nog helemaal niet aan toe. Ik wil nog lange zomeravonden buiten enzo. Maar misschien helpt het als ik ook pepernoten haal!

@Panda was het dit nummer nou eigenlijk?

Ik begin morgen ook weer na 3 weken vrij. Bluh het is echt voorbij gevlogen. En deze week begint onze verbouwing en vind het best wel spannend allemaal!

1 like

jullie reacties op mijn moeders jurk. lief <3

en ahhh het begint langzaamaan weer sneller donkerder te worden 's avonds. love it <3 kan mijn jassen weer bijna aannnn #lovejassen

11 likes

Jeeeeemig ik word echt een bejaarde. Twee wijntjes hebben het effect van 1,5 fles. Holy moly :exploding_head: wel lekker goedkoop trouwens :thinking:

3 likes

overigens denk ik wel dat ik gisteravond mijn laatste terrasavondje heb gehad voor 2020! aangezien ik niet binnen wil zitten nu, maar in de buitenlucht op afstand van anderen dat wel chiller vond. volgens mij wordt het vanaf volgende week namelijk weer steeds frisser (love it). hoelang hebben we die kut hittegolf nu gehad? 9 dagen?

1 like

Iemand anders heeft op m’n werk waarschijnlijk een fout gemaakt, waardoor er nu allemaal problemen zijn. Niet mijn schuld maar ik ben de contactpersoon voor dit soort problemen dus krijg nu allemaal appjes :sob: laat me met rust op zondagavond, voel me al schuldig genoeg ja. Overigens kan morgen pas bepaald worden of het echt een probleem is maar mensen zijn al in paniek omdat de kans er js

Ik heb ineens fucking veel zin in oliebollen.

8 likes

Jaa, dit is zo’n fantastische ~lifehack, ik heb dit nu ook een paar keer gedaan en het is echt fijn om met een kortere week te beginnen

1 like

Wow 9 dagen klinkt zo kort. Het voelde aan als twee ellendige weken of zo. Ik weet nog dat ik iedere dag vol hoop naar het weerbericht keek op zoek naar teken van koelere temperaturen, op een dag was ik er zo klaar mee dat ik begon te janken nadat ik het teleurstellende weerbericht weer had gezien :joy:

Het valt wel op dat het sneller donker wordt en 's avonds is het ook best koud nu buiten dus ik vrees dat een terrasje hier buiten 's avonds ook niet voor snel zal zijn.

2 likes

Sorry dit ligt waarschijnlijk super voor de hand, maar kan het via de zoekfunctie en de FAQ niet vinden: hoe scherm je je profiel af?

Dan woon je hopelijk in een van de drie steden waar de oliebollenkramen een maand eerder al open mogen ivm corona

2 likes