Nope helaas
Oh my god we zaten net 30 min met een dronken man in de bus en we kwamen niet van zijn gelul af, zo vermoeiend. Vriend vond het wel grappig en heeft een beetje met hem zitten geinen maar ik vond m bloedirritant. Ben in 30 min te weten genomen dat hij bouwvakker was, zou willen trouwen met bier, ooit op een drankfestival was waar hij 35 literflessen bier heeft gedronken (??) en zijn vrouw 15 en zijn vrouw Surinaams is en een hoog libido heeft. Ok thanks voor de info.
Neee neee nee er komt nog een nazomer aan ik voel het
Net gewoon een dik half uur bezig geweest om mijn lijst op Netflix op te ruimen. Er moet echt een functie komen dat je van alles aan kan klikken en in 1x eruit kan gooien.
Ik ga ook één nachtje weg in NL dit jaar, REGEN. Die twee dagen krijgen gewoon een 2 en 3 qua cijfer
En heb ik voor 2 dagen 4 outfits klaar liggen? Oh jazekerrrrrr.
Ik wilde al een tijdje weer een gezichtsbehandeling doen maar had geen zin om veel geld uit te geven… net via Groupon een bon voor eentje met goede reviews gekocht voor maar €16 (met extra korting die nog een uurtje geldt, tip), chilllllllllll
Het is bij mir acle skin cli nic uit 030
Haha, ik heb een collega die steevast met 15 graden al een korte broek aantrekt. Zijn antwoord: ‘Dat komt omdat het in Engeland altijd koud is en anders kunnen we er nooit 1 dragen.’ (Hij is een Brit)
Gisteren voor het eerst in m’n leven met een jongen gezoend en nu wil ik niet anders meer hahaha. Ik moet er echt al de hele dag aan denken en dan gniffelen, echt doodvermoeiend .
Ik vond dat vorig jaar echt tegenvallen qua grootte. @Karl_Lagerfeld
En ook veel hetzelfde in mijn herinnering.
Ik heb eindelijk vakantie!!
Het is eindelijk weer een beetje afgekoeld in ons huis, dus ik heb zitten smeken of het dekbed weer op bed mocht. Vriend was het echt niet mee eens, toch gedaan.
Vind het nu dus toch te warm maar noway dat ik dit ga toegeven.
Huh wat raar! Was er iets kapot? Of echt zomaar?
Je mag van een keuken toch wel verwachten dat je er kan … koken? Zou er echt tegenin gaan
Gvd weer een nachtmerrie. Laat me gewoon slapen brein
Wtf wat is dat voor een raar iets. Jij moet toch ook gewoon kunnen eten. Hmm ik heb geen idee wat je hier tegen kan doen eigenlijk, ik zal t morgen even googlen voor je.
Ik ben zo’n kneus, de komende tijd wordt echt superzwaar en kut en heftig dus ik wil gewoon echt niet dat het morgen is (of de dagen erna). Dus nu wil ik niet gaan slapen want dan wordt het sneller morgen. Terwijl ik beter uitgerust kan zijn want met niet slapen valt alles nog 10x zo zwaar maar nee ik zit mezelf wakker te houden? Word soms zo gek van mezelf.
Wakker van de regen en de kou. Dr hittegolf is over
Succes
Na 6 weken is 7 uur opstaan wel heel erg vroeg, zeker als je niet kon slapen en tot 2!!! uur wakker lag
Ik heb zo weinig geslapen vannacht
En als ik sliep had ik rare dromen