Ik heb zo weinig geslapen vannacht
En als ik sliep had ik rare dromen
Wat is vroeg opstaan kut na 2 maanden uitgeslapen te kunnen hebben
Omg echt hƩ zoveel moeite
Ik heb ook nog liefst wat langer blote benen en open schoenen aan! Lekker fris.
Kan niet wachten tot ik zo mān bed in mag, dit was een lange dienstā¦
Grr heb ik net mān abonnement met een jaar verlengd, begint de batterij van mān iPhone het te begeven
Volgens mij is die optie er in de app wel. Dan kan je op een kruisje klikken en het uit de lijst verwijderen.
Ik stond net even in de tuin en oh wat ruikt het lekker fris, haast herfstachtig. Kon vannacht ook weer voor het eerst onder mn dekbed slapen, echt een feestje
Dit is hoe het bij mij gaat op mijn telefoon:
- Klik rechtsboven op je avatar
- Klik op je username
- Klik op voorkeukeuren
- ga naar het rechter drop-down menu en klik op interface
- Onder het kopje āoverigeā zie je allemaal opties die je kunt aanvinken. Je moet āmijn openbare profiel en aanwezigheidsfuncties verbergenā hebben.
- Wijzigingen opslaan!
Dit zou moeten werken
Mijn vader komt vandaag even stopcontact fixen in mān kamer en dan kan mān bureau en alles weer naar boven. Zooo lekker. Weinig zin om alles weer te verplaatsen maar als het af is dan is het het waard.
Ik woon 100 meter van een basisschool en ik zag net al die ouders met een grijns van hier tot Tokyo die kids afleveren. Eindelijk rust na al die maanden
Ik wil deze maand weer starten met sporten na mān zomerslaap, maar vijf minuten blogilates en ik was er alweer klaar mee
Morgen beter hoop ik
Ik wil langer weekend. Was zo chill, beetje sporten, beetje uitslapen, veel eten.
En @kali door jou kijk ik nu Years and Years. Wow zo aangrijpend. Precies wat je zei, net een stapje verder dan de realiteit maar het zou zo maar net kunnen. Of het gebeurt al. Dat hakt er wel in.
Afl 4:
Ik heb moeten huilen toen Dan dood ging. Zoo zielig. En zo goed op beeld gebracht die wanhoopstocht richting die boot. Echt heel hard. Was weer eens heel dankbaar dat ik in NL ben geboren.
Dat familiale is ook goed in beeld gebracht.
Dus voor de rest die dit leest: aanrader.
maar je hebt het toch mooi gedaan!
Gisteren spijkerjack gekocht en vandaag al aangehad. voelde me echt badass.
Succes!
Echt hoeveel idioten dragen mondkapje niet of onder hun kin in de metro. Alsof het iets stoers is.
Ik had echt chaos op werk, mede ook omdat ik niet zo goed wist wat ik met sommige dingen aanmoest. Maar een collega is terug van vakantie en ik voel gelijk een last van me afvallen, dat ik sommige dingen niet meer in mān eentje hoef te doen
Geen resultaten gevonden.
Website wordt zwaar belast; zoeken is uitgeschakeld, probeer het later opnieuw
Is er weer een rel in (beauty)blog/instagramland ofzo
Dat irritante gedoe van aanbevolen accounts van Instagram is er niet meer of vergis ik me? Dat je dus allerlei accounts krijgt aanbevolen als je al je berichten gelezen hebtā¦
Ik kan wel janken ik lig met zware buikpijn op de bank en we gaan morgen een nachtje weg, voor het eerst sinds 2 jaar weer samen. Ik trek het nu al niet meer en het is pas half 11. Weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet nu. Slapen lukt niet, eten en drinken ook niet.