Oh wat een ontzettend naar nieuws en heftig hoe je alles zo ineens realiseert. Heel veel sterkte
Jeetje wat schrikken en heftig zeg! Sterkte daar
Oh no Google. Translate werkt niet helemaal optimaal. Het gaat hier om puppy’s.
Niet dat ik wat wil kopen hoor, kijk soms gewoon even naar wat voor een soort hondjes geboren zijn.
Jeetje @Kerselaar wat heftig. Hopelijk gaat het snel beter met je vader <3
Hahahahahaha ja ik heb de humor van een 12-jarige
Zo kut als niks lukt en je de tijd maar een beetje weg moet kijken, lukt beetje lezen of tv kijken ofzo? Beterschap, ik hoop dat je snel wat opknapt en morgen gewoon weg kunt!
@Kerselaar wat heftig! Gaat het weer beter met je vader? Sterkte!
Kan niet wachten tot binnenkort mijn winter dekbed weer aan mijn dekbed kan. Ik hou van veel deken.
Ja ik heb er al een paar keer iets van gezegd en alleen 1 persoon zei iets terug (ik heb het warm. -.-) maar de rest negeert me dan
Ik denk dat je werkgever jou dit het beste kan vertellen, ipv wij
Inderdaad zoals @Xiomara zegt, even navragen! Of ze hebben een foutje gemaakt of je krijgt dit bijvoorbeeld een maand later uitbetaald (bij mij is dat bijvoorbeeld zo met onregelmatigheidstoeslag).
Bij mijn oude bijbaan werkten ze met plus en min uren. Ik kreeg dus alleen mijn contract uren uitbetaald en moest mijn leidinggevende mailen wanneer ik plus uren uitbetaald wilde krijgen. Ik denk dat je je leidinggevende even moet contacteren.
Ik gooide gister tijdens het uiteten m’n rode glas wijn om en daar voel ik me nog steeds stom over? Like whyyy, kan toch gebeuren en het viel niet over iemand heen ofzo. Maar dan voel ik me zo’n domme kluns.
Super kleine kans dat de juiste persoon dit leest, maar is hier iemand die verstand heeft van auteursrechtelijk materiaal en onderwijs?
Wel een beetje, heb als student assistent gewerkt en daar moest ik ook auteursrecht dingen aanvragen
Ik heb pas mijn batterij voor €35 laten vervagen. Geen originele, maar hij doet het echt prima. Misschien heb je bij jou in de buurt ook iemand die dat doet. Dit was binnen een half uurtje gedaan.
Ik heb net een mail gekregen waarin iemand ‘welleswaar’ heeft geschreven. Nu wil ik ‘nietes’ in mn antwoord verwerken maar dat is zeker flauw he
Pls doe
Ik ga eerst nog een keer overleggen met communicatie, maar mag ik je toch een PB sturen met wat vragen
Ik heb noodgedwongen (oogontsteking) voor het eerst in een miljoen jaar mijn bril weer op. Het is verschrikkelijk. Het montuur is oud en lelijk en ik heb het gevoel alsof ik rondloop in een vissenkom.
Vrijdag een afspraak gemaakt om een nieuwe bril uit te zoeken, zodat ik in de toekomst weer met een gerust hart oogontstekingen kan krijgen.
@Rozevarken bedankt voor je link voor de Fletcher hotels! Ik heb een hotel geboekt in Den Haag centrum want mijn vriend heeft nog nooit het strand van Nederland gezien en ook Den Haag niet en wordt altijd boos als ik betaal. Maar dit was heel betaalbaar! Ik hoop dat hij Den Haag en het Nederlandse strand leuk vindt haha.
Na een jaar studievertraging kan ik bijna gaan afstuderen. Een jaar flink in een dip gezeten en niet kunnen afronden wat ik wilde en nu net voor de vakantie een fijn telefoontje gekregen van mijn SLB’er. Zodat ik toch nog verder kon. Gisteren dan eindelijk het project ingeleverd wat ik nog in moest leveren en nu is het afwachten.
Wat is dit enorm raar. Het gevoel nooit te gaan afstuderen en nu ben ik misschien over een paar weken afgestudeerd.
Nu hopen dat ik het project gehaald heb, mijn eindgesprek knallen en dan kan ik eindelijk zeggen dat ook ik ruim een jaar na dato een juf ben. Nu duimen dat ik het gehaald heb en op gesprek mag