Wat je even kwijt wil #41

Ik kreeg gisteren bericht dat mijn vader bijna overleden was door een fout van het ziekenhuis. Blijkbaar hebben ze te vroeg bepaalde dingen verwijderd na zijn operatie. Hij mocht naar huis en daar is het fout gegaan. Zijn lichaam begon te trillen en hevige koorts te maken en ging uiteindelijk ook in shock.
Gelukkig was er iemand thuis op 112 te bellen. Ik durf niet denken wat er anders gebeurd zou zijn.

En nu voel ik me gewoon zo machteloos en verdrietig sinds ik het nieuws gekregen heb. Ik dacht altijd dat mijn ouders er altijd zouden zijn en dat ze overal wel doorheen zouden komen maar die illusie is nu opeens brutaal weggerukt. De gedachte dat een van hen er niet meer zou zijn maakt me zo verdrietig

Bij mij is het nog wel (android).

Oh bah, dat is echt schrikken inderdaad! Ik vond het ook moeilijk te beseffen dat je ouders geen vanzelfsprekendheid zijn.

1 like

Het REGENT wat lekker!

giphy (11)

2 likes

Wat heftig! Hopelijk knapt het snel weer op. Ik vind het inderdaad ook lastig om te zien dat mijn ouders steeds ouder worden en verder aftakelen.

1 like

Ah bah, dat is echt heftig :frowning:

Mijn oor zit weer eens dicht, zo irritant. Geen zin om naar de huisarts te gaan.

1 like

Oh wat een ontzettend naar nieuws en heftig hoe je alles zo ineens realiseert. Heel veel sterkte :heart:

1 like

Jeetje wat schrikken en heftig zeg! Sterkte daar :four_leaf_clover:

1 like
Vertaling

Oh no Google. Translate werkt niet helemaal optimaal. Het gaat hier om puppy’s.
Niet dat ik wat wil kopen hoor, kijk soms gewoon even naar wat voor een soort hondjes geboren zijn.

Jeetje @Kerselaar wat heftig. Hopelijk gaat het snel beter met je vader <3

16 likes

Hahahahahaha :joy: ja ik heb de humor van een 12-jarige

3 likes

Zo kut als niks lukt en je de tijd maar een beetje weg moet kijken, lukt beetje lezen of tv kijken ofzo? Beterschap, ik hoop dat je snel wat opknapt en morgen gewoon weg kunt!

@Kerselaar wat heftig! Gaat het weer beter met je vader? Sterkte!

Kan niet wachten tot binnenkort mijn winter dekbed weer aan mijn dekbed kan. Ik hou van veel deken. :heart:

5 likes

Ja ik heb er al een paar keer iets van gezegd en alleen 1 persoon zei iets terug (ik heb het warm. -.-) maar de rest negeert me dan :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat je werkgever jou dit het beste kan vertellen, ipv wij

11 likes

Inderdaad zoals @Xiomara zegt, even navragen! Of ze hebben een foutje gemaakt of je krijgt dit bijvoorbeeld een maand later uitbetaald (bij mij is dat bijvoorbeeld zo met onregelmatigheidstoeslag).

Bij mijn oude bijbaan werkten ze met plus en min uren. Ik kreeg dus alleen mijn contract uren uitbetaald en moest mijn leidinggevende mailen wanneer ik plus uren uitbetaald wilde krijgen. Ik denk dat je je leidinggevende even moet contacteren.

Ik gooide gister tijdens het uiteten m’n rode glas wijn om en daar voel ik me nog steeds stom over? Like whyyy, kan toch gebeuren en het viel niet over iemand heen ofzo. Maar dan voel ik me zo’n domme kluns.

Super kleine kans dat de juiste persoon dit leest, maar is hier iemand die verstand heeft van auteursrechtelijk materiaal en onderwijs?

Wel een beetje, heb als student assistent gewerkt en daar moest ik ook auteursrecht dingen aanvragen

Ik heb pas mijn batterij voor €35 laten vervagen. Geen originele, maar hij doet het echt prima. Misschien heb je bij jou in de buurt ook iemand die dat doet. Dit was binnen een half uurtje gedaan.

1 like