Ik heb trouwens een een bejaardetehuis gevonden waar wij heen kunnen later.
Het heet Het forum!
Sterkte!
Ik ga morgen weer naar mn nieuwe favo kringloop en ik ben zo exited alsof ik morgen mn kinderfeestje heb. Als ik weer een vaas of kaarsenhouders vind ga ik janken van geluk.
Ik heb sinds gister verkoudheidsklachten, en ik heb er de hele dag stress van gehad. Sta nu in de wacht voor een coronatest, maar vrees dat het wel even duurt voordat ik mag komen. Zie er vooral ook tegenop werk af te zeggen en ik heb 0-uren dus ben bang dat ik niks ga vangenā¦
Ja zeker wat zoek je ?
Ik ben ook elke week zo blij als een kind om weer naar de kringloop te gaan! Ga 1 keer per week en ik kom vaak met de leukste dingen thuis.
Oh goed dat je het zegt! Zal dat even goed gaan uitzoeken
Edit: omg gewoon geen enkel model dat ik wil doet mee?! Ze hadden beter die ene schoen die wel meedoet in het lijstje kunnen zetten zeg. Hoop nu dat een andere webshop evt een actie doet. En anders is er wel nog 10% welkomstkorting
Aangenomen! Binnenkort sta ik in een bakkerij in de weekenden echt zin in!
Ze had het trouwens nog niet eerder meegemaakt dat er iemand āvoor de lolā naast haar fulltime job kwam solliciteren, haha.
Mān smartwatch is weer geüpdate dus nu telt hij ineens weer sicke kcal. Slaat nergens op natuurlijk maar het motiveert veel meer dan toen hij zo weinig telde
Net weer bloed gedoneerd, alleen viel in dit keer bijna flauwš . Maar ben wel trots op mezelf want haat aan naalden.
De hond van de ouders van mijn beste vriend is ingeslapen (15 jaar oud). Is het vreemd om een kaartje naar zijn ouders te sturen? Met zijn moeder heb ik heel af en toe instagram contact, voor de rest ken ik ze niet super goed.
Zulke dingen zou ik nooit zeggen nee niet doen. Denk dat iedereen zowat het echt zou waarderen
Die pascals met dat soort leer zijn het makkelijkst qua inlopen maar als je brede voeten hebt is dat model niet de beste optie. Dan kan je beter voor de 1460 gaan.
Als het je eerste / enige paar is zou ik minder gauw gaan voor de Jadons. Die zijn zwaar en dan laat ik ze op sommige dagen toch liever staan.
Ik heb Pascals, 1460 en Sinclairs en draag die laatste het meest!
Ah super! Dankjewel!
Dan denk ik dat ik voor die Pascal Virginiaās ga. Ik heb geen brede voeten en vind een patroontje in het leer denk ik ook mooier dan dat gladde.
Het wordt mijn eerste paar en voor nu vind ik het dan inderdaad zonde als de Jadons teveel in de kast blijven staan. Kan die er dan eventueel ooit bij nemen als deze bevallen want ze zijn wel erg mooi
@Alchemy en @Santeria zie nu ook jullie posts. Bedankt! Dat helpt bij de beslissing om voor de Pascal Virginiaās te gaan
@Alchemy Die sinclairs zijn ook heel tof inderdaad dus ik snap dat je daar zoveel op loopt. Ze zijn wel minder āmijā dus voor mezelf kies ik liever een ander paar
En @anon44347600 . Bedankt, ik dacht dat dat misschien raar of overdreven was. Ik ga morgen een kaartje zoeken en het gewoon op de post doen!
Jezus, wat een onzekerheid. Veel sterkte!
ik heb me voor een taalcursus (deens) bewust op een hoger niveau ingeschreven dan ik daadwerkelijk denk te hebben - omdat ik vermoed dat de andere cursisten allemaal traaglerende boomers zijn
ik laat over een week weten of dit een vet dom idee was
Ik kijk de documentaire wei op npo2 en vind het zo raar om mijn dialect op tv te horen! Haha
Wel heftig om te zien hoe iemand zo snel achteruit kan gaanā¦