Wat je even kwijt wil #42

Oeh ik heb op marktplaats een groot roze vloerkleed gevonden die nog nieuw is en dat voor een 10tje. :partying_face: Soort-van warme voeten in de winter tijdens het computeren. :heart: En mijn computerkamer ziet er dan tenminste wat gezelliger uit haha.

Hoop alleen dat het niet gruwelijk vloekt met mijn groene bureaulamp (zit vast aan de muur).

7 likes

Nee roze en groen is leuk samen! Nostalgie naar vroeger, haha

3 likes

Ok dankjewel. Die zool is inderdaad ook nog een goede om mee te nemen in de overweging.
Dat de Virginia’s zachter zijn lijkt mij ook wel fijn. Al vraag ik me wel af of dat ook invloed gaat hebben op hoe lang ze meegaan. Denk wel dat je minder snel beschadigingen ziet in dit leer dan dat gladde

@ZusjevanJoost
Leuke modellen heb je gekozen! Ik twijfel nog steeds haha. Misschien dat ik ook maar 2 paar ga bestellen en er dan eentje kies.
Ik wil ze dus ook al jaren maar had er nooit geld voor. Had altijd maar neppe van Van Haren oid. Wil nu eindelijk eens echte

Ja, zo duur :pensive: Bij Zalando ontvang je een 10% kortingscode als je je aanmeldt op hun nieuwsbrief, scheelt weer wat.

Ben benieuwd welke je uiteindelijk kiest!

1 like

Herken dit heel erg. Het kan me ook heel echt benauwen dat ik niet van de een op andere dag m’n spullen kan pakken en voor onbepaalde tijd naar het buitenland kan gaan. Dit is geen horeca baan meer met een 0-uren contract, dit gewoon serious business met veel verantwoordelijkheden en langdurige contracten (werk, huis etc)

Ja echt he :pensive: het is zaterdag Glamourday en wil dan gaan zoeken naar een goede aanbieding

O ja, dat kan ook schelen!

1 like

Met Glamourday krijg je 20% korting volgens de site… of (weet niet of je nog studeert) maar shoppen met je studentenpas. Je krijgt dan standaard 15% korting bij dr Martens in de winkel!

1 like

Let wel op dat de korting van Glamour Day niet op alle modellen geldt. Je kan op de site zien welke uitgesloten zijn en dat was best een heel lijstje viel me op.

1 like

Vorige week kregen we het goede nieuws dat mijn vriends primaire tumor volledig verwijderd zou zijn (op kwaadaardige cellen na want die zijn nauwelijks op te sporen) maar sinds eergisteren heeft hij dus een wit vlekje op zijn oog.

Hij maakt zich geen zorgen maar na een rondje google ben ik er vrij zeker van dat het kanker is (zijn primaire tumor zat in de sinonasale holte).

Het begint heel moeilijk te worden om nog hoopvol te zijn en ik ben zo bang dat ik hem op heel korte termijn ga verliezen.

7 likes

Ik had vannacht zo’n grappige droom dat ik mezelf wakker lachte. Ben nog steeds vrolijk :slight_smile:

19 likes

Oh gadsie, wat verschrikkelijk naar. Hoop dat het niet verkeerd overkomt, maar zal voor jou/jullie bidden! En ik stuur veel positiviteit jullie kant op.
Ik hoop dat het meevalt! En dat je één dag tegelijk kan leven en dat je je omgeving ervaart als steun en je niet bezwaard voelt om hulp te vragen.
DM is altijd open, evenals insta en ik wil je adres wel beheren zodat we je een kaartjesregen kunnen bezorgen.

11 likes

Wat heftig weer, sterkte!

Heel veel sterkte.

Heel veel sterkte :heart:

Ben benieuwd haha. :smile:

Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte

Wat killing steeds weer die onzekerheid en angst :pensive: Lijkt me echt megazwaar. En ik hoop heeeel hard voor jullie dat het geen kanker is. Sterkte :sunflower:

Ik ga helemaal stuk om Mark Rutte die over de voetbalsupporters zegt: ‘je moet gewoon je bek houden als je er zit, die wedstrijd kijken en niet schreeuwen’

23 likes

Veel sterkte !! Hopelijk heb je het mis en is het toch iets anders… Kan hij het wel snel laten nakijken?