Ik heb geld teruggekregen van een vlucht die natuurlijk niet doorging en nu heb ik de neiging om het direct allemaal weer uit te geven. Het gaat om bijna 700 euro, dat slaat nergens op.
Maak er een potje van voor een toekomstige vakantie
Groetjes van iemand met een gat in de hand die nog 4 euro over heeft van haar geannuleerde vakantie
Øh øh
Heel veel sterkte!
Vasculaire dementie is echt een bitch… Verandert ook vaak iemands persoonlijkheid, althans versterkt bepaalde trekken. Las dat hij deze zomer is overleden… Treurig zoiets.
Ja hij is 1 augustus overleden. Dus echt pas heel recent! Je zag die man ook continue vloeken en schelden op die vrouw en het lijkt me als partner zo lastig om mee te leven.
Mijn opa werd ook precies zo en dezelfde ziekte. Hij had in het begin ook echt nog het besef dat hij aftakelde, had het idee dat deze man dat ook had. Dat gun je echt niemand…
Vreselijk, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Erg veel sterkte
Heb dan altijd het gevoel dat heel NL denkt: jezus christus wat is dit voor een taal. Moest vet huilen op het einde, wat hartverscheurend zeg.
Wat voor programma/documentaire was het? Ik ga het even terugkijken
godver ik vind die willemijn van Op1 zo vervelend
Volwassen zoon heeft zijn vader gevolgd/gefilmd die dementie heeft en steeds slechter wordt en eigenlijk afscheid neemt van zijn dagelijkse leven, waaronder zijn wei (vandaar de naam).
Ik zat ook te snikken op de bank hoor! Vooral dat laatste stuk waar ze naar dat verzorgtehuis gingen en het einde waar vader en zoon voor de camera stonden…
Sommige momenten zou ik best wel weer willen tekenen voor een intelligente lockdown maar dan zonder meer coronapatienten/werkdruk voor de zorg etc. en oversterfte. Ik zou echt even 3 weken gewoon binnen willen zitten om weer aan te sterken.
Ja een versterking van wat er ergens wel in zit. Maar kan je zeggen dat het voor mij als naaste haast als gedaanteverwisseling voelde destijds. Opa werd aanvankelijk best agressief en op het laatst juist heel geëmotioneerd terwijl je hem vroeger noooooit zag huilen en ook niet bekend stond om woede-uitbarstingen oid.
De laatste tijd word ik in de ochtend wakker met buikpijn en een overvolle blaas, lijkt echt alsof mijn lijf zegt “hahaaaaa je bent bijna 30 dus nu ga je aftakelen, om te beginnen bij je blaas.” Snap ook echt niet waarom, heb dit echt nooit gehad en nu ineens wel, ook al ga ik voor het slapen nog 10 keer plassen. Ik wil gewoon doorslapen ja.
Dat opvliegende had hij heel erg naar oma toe, een van de hoofdredenen dat hij toen naar een gesloten afdeling is verhuisd. Heeft voor mij niks veranderd, hij kon daar zelf ook niks aan doen eigenlijk. Ben hem heel regelmatig blijven bezoeken ook. Zijn lijdensweg heeft in totaal wel een jaar of 12/13 geduurd? Waarvan zo’n 9 jaar op de gesloten afdeling, had echt de hele familie gegund dat dit korter had mogen duren.
Fijn dat je toch nog hechter bent geworden met je oma dan je al was! Lach en traan gaan echt hand in hand in zo’n periode. Heb nu nog een oma over (van de demente opa) en die is 90 en nog kraakhelder dus koester haar nog elke week.
Ben ook oma’s lievelingetje (can relate met je op dat vlak!) dus we zijn nog heel blij met elkaar
Ik voel me zo kut door meerdere sterfgevallen en stress op mijn werk. Heb het gevoel dat ik er gewoon een soort van hartslag overslagen door heb ofzo.
Waar ik uiteraard ook weer onrustig van word.
Eerlijk, zonder oversterfte zou ik het ook zo graag weer willen. Ondanks dat het mentaal niet het beste is, het is wel het beste voor de buitenwereld.
Ik heb besloten dat ik mijn rondjes lopen voor werk weer eens ga oppakken en ook tussen de pauze. (Met afstand als ik mensen tegen kom uiteraard)