Half jaar later en eindelijk doet mijn licht het weer op mijn fiets. Ik ben verder niet lui hoor.
(En stiekem was ik het ook niet echt nodig in de zomer)
Half jaar later en eindelijk doet mijn licht het weer op mijn fiets. Ik ben verder niet lui hoor.
(En stiekem was ik het ook niet echt nodig in de zomer)
o jeetje Henk <3 doe het rustig aan <3
Ik heb een winterjas voor heel weinig op Vinted gekocht en hij is echt zo fijn. Echt blij met mijn aankoop!
Ew ik vind de medewerkers bij de toiletten in de hema vaak zo onvriendelijk. Ik begrijp best dat het vast niet je droombaan is maar sommige word je gewoon bang van. Vet bot en chagrijnig. Zitten soms wel lieverds tussen maar zeldzaam. Of ze gaan je helemaal zo uitchecken dat je denkt dat je misschien iets heel raars draagt ofzo.
Net te horen gekregen middels notulen dat de klanten niet super tevreden zijn en dat ze de meer waarde van mij niet zien omdat het niet snel genoeg afgehandeld word. Voelt wel even als een na trap op de afgelopen maanden en als de figuurlijke druppel. Probeer alles zo goed mogelijk af te handelen en zo snel mogelijk. (Negen van de tien keer komen de problemen die er ook zijn door de klant zelf, dus ik ruim hun troep op) En het is ook niet zo dat ik niet al sinds mei aan geef dat er iemand bij moet komen. echt ik ben er zo klaar mee, voelt echt even als een klap in mijn gezicht. Wil wel janken maar het mag niet van mezelf.
Oh yes, kreeg net te horen dat ik een appartement toegewezen heb gekregen. Eindelijk van studio naar een volwaardige woning!
Met vaatwasser, oven en balkon. Hoeft mijn bed nooit meer perse netjes opgedekt te zijn als er bezoek komt!
Fuck hun en hun moeders!
allemaal een spikey D in hun oor.
Wat vervelend :(. Trek het je niet te veel aan, klanten zeiken ALTIJD. Ook al zou je je werk 100% perfect doen.
Staat je baas er ook zo in of ziet hij/zij jouw toegevoegde waarde wel?
Ja mijn manager staat er bij in, die was bij dat overleg. stond verder alleen dat hij āOnderzoekā ging doen. Nou, we weten allemaal wat daar uit gaat komen. Dat hij (manager) zijn werk niet heeft gedaan.
E inderdaad klanten zijn nooit te vreden, maar het voelt wel echt als een trap gewoon. Inhoudelijk doe ik mijn werk graag, maar ik kan gewoon niet meer.
Snap ik. Juist als je wel degelijk hard gewerkt hebt, is dit inderdaad echt een schop na. Als die manager dat niet inziet, doet hij inderdaad zān werl niet goed. Vooral ook omdat je zei dat je meerdere keren hebt aangegeven waar je tegenaan liep. Als daar niks mee gedaan wordt, is het logisch dat het beoogde resultaat niet behaald kan worden. Ligt zo te horen dus echt niet aan jou.
Hopelijk kun je vanavond je gedachten een beetje verzetten! Misschien jezelf trakteren op je lievelingseten in de supermarkt/thuisbezorgd? Heb je wel verdiend vind ik!
Eindstand: het is nu bijna 17:00 en ik heb tot nu toe non stop zitten werken. Echt zo kut dit
Mijn man had net een lot voor de grote clubactie gekocht bij zoān jochie dat aan de deur kwam. Komt dat kind net terug, dat zān trainer boos op hem was geworden omdat hij 5 euro had moeten vragen ipv 3 euro. Dus mijn man had gezegd dat zān trainer dan maar moest mailen als het niet goed was, maar dat hij niet zomaar 2 euro extra ging betalen. Even nagezocht op de website en er staat indd 3 euro voor een lot, ik snap er niks van. En arm jochie die dan teruggestuurd wordt.
Mijn god.
Ben al een half uur aan het wachten bij de notaris.
Had om half 5 de afspraak.
Over 3 minuten ga ik toch eens vragen hoe of wat
Dankjewel, het is fijn om dat toch even te horen en te realiseren dat ik niet (compleet) gek ben. Vriend gaat nu koken dus dat scheelt alweer. Ga vanavond maar denk ik borduren en even me time doen. Of even gamen. Vandaag was mān begin van de week en ben er nu alweer klaar mee. Nog 10 dagen tot het weekend is
Ik keek even uit het raam en wtf er liep echt een mega grote spin met dikke poten over de stoep heen, zelfs van een paar meter afstand was het verschrikkelijk groot :ā)
Ik ben nog steeds zo zo woest dat mijn fiets gewoon voor de tweede keer gestolen is. Blijf met je tengels van andermans fiets af. Zo moeilijk is het niet.
Ik heb besloten toch een nieuwe fiets te kopen ipv een swap fiets. Dan maar een barrel van 50 euro. Ik ga hem ook gewoon felgeel spuiten en voortaan echt aan de drukke straat zetten ipv het portiekje waar je wat meer ongeziene activiteiten kunt uitvoeren.
Maar echt waarom zou dit moeten?? Dat is toch belachelijk, dat mensen gewoon 's nachts rondgaan en eigendom van andere mensen in hun auto gooien en vervolgens weer verkopen. Leuke manier om je geld te verdienen joh.
No worries, ik was niet de hele dag woest want ik moest het uitzetten op werk, maar op de terugreis werd ik steeds bozer.
Nope. Mijn man weet het niet meer maar ook niet of hij het überhaupt aan dat jochie gevraagd had. Had zelf ook al zoān gevoel dat die trainer de boel probeert te flessen eigenlijk, verwacht niet dat er een mailtje komt.
Als je het had geweten had ik een mail gestuurd zo kut dat dit soort dingen gebeuren