Ik werk nog geen maand bij een nieuw bedrijf, maar eigenlijk vind ik het nu al niet leuk en heb ik ook het gevoel dat ik er niet ga aarden. Zo lastig, ik voel me veel te jong vergeleken met de rest van het team (qua levensfase) waardoor ik totaal geen aansluiting kan vinden en de werkzaamheden zijn ook niet wat ik ervan gehoopt had. Het valt me gewoon een beetje tegen en ik heb iedere week geen zin om aan het werk te gaan. Stoppen is geen optie vanwege geld en ervaring, maar wat ben ik blij als de zes maanden er op zitten.
Stiekem hoop ik dat er een omslagpunt komt en ik het opeens naar mijn zin krijg, maar tot nu toe zie ik er iedere week gigantisch tegenop en tel ik iedere keer af tot het 17u is zodat ik naar huis kan.
Sorry voor de dagboekpost

heb nu 3kwart fritata over en eigenlijk nog honger maar geen zin meer in die smaak. Ga denk ik maar een zak chips open trekken
maar weet toevallig iemand of het vanaf vandaag niet meer mogelijk is om zonder account de posts op openbare accounts te bekijken? Misschien moet ik er toch maar aan geloven en een account aanmaken