Wat je even kwijt wil #42

Had ik vanochtend alleen een verkoudheidje en rook ik wat minder, heb ik nu wel pijn in mijn spieren en hoofdpijn. Ik dacht vanochtend nog wel dat ik morgen een belangrijk gesprek kon laten doorgaan via Teams. Nu heb ik toch maar ook die afspraak gecanceld. Wel jammer want het is iets voor een bedrijfje dat ik wil opzetten, althans als bepaalde dingen haalbaar zijn.

De nieuwe manager worden van Famke-Louise. Twee dagen per week bezig zijn met onderwijs vind ik voorlopig voldoende. Ik heb in het verleden marketingdingen gedaan voor bedrijven en dit zou een leuke samenwerking kunnen zijn.

8 likes

Ik weet dat het niet kies is, maar ik vind het wel chill dat de politie in Dubai Redouan Taghi compleet in elkaar heeft gemept.

Hier gebeurt dat niet en nu heeft ie alsnog even een mooi pak rammel gehad.

26 likes

Telfort heeft nog steeds storing. Duurt wel lang.
Gelukkig mobiele abbo ergens anders.

Ik werk nog geen maand bij een nieuw bedrijf, maar eigenlijk vind ik het nu al niet leuk en heb ik ook het gevoel dat ik er niet ga aarden. Zo lastig, ik voel me veel te jong vergeleken met de rest van het team (qua levensfase) waardoor ik totaal geen aansluiting kan vinden en de werkzaamheden zijn ook niet wat ik ervan gehoopt had. Het valt me gewoon een beetje tegen en ik heb iedere week geen zin om aan het werk te gaan. Stoppen is geen optie vanwege geld en ervaring, maar wat ben ik blij als de zes maanden er op zitten.

Stiekem hoop ik dat er een omslagpunt komt en ik het opeens naar mijn zin krijg, maar tot nu toe zie ik er iedere week gigantisch tegenop en tel ik iedere keer af tot het 17u is zodat ik naar huis kan.

Sorry voor de dagboekpost

1 like

Aaah ik ga morgen een baby knuffelen van een vriendin :blush::blush:

10 likes

Ik heb weer schoenen besteld ik moet echt kappen met spullen kopen :sob::sob:
Maar ze waren met 30 euro korting en mijn maat was de enige die er nog was

2 likes

Zo jammer als je iets nieuws kookt en het niet zo lekker is als je had gehoopt :joy: heb nu 3kwart fritata over en eigenlijk nog honger maar geen zin meer in die smaak. Ga denk ik maar een zak chips open trekken

3 likes

enfin je moest wel

1 like

ik zit in een saaie meeting pff

Zoals het er nu naar uit ziet overleef ik de (eerste) reorganisatie bij mijn werk.
Zo fijn!

33 likes

In bijna elke kerstafspeellijst op Spotify staat “somewhere only we know”. Wat is er kersttig aan dat liedje?

Nou het is een kut lied en kerst muziek is kut. Et voilla

11 likes

Misschien is de platenmaatschappij het aan het pluggen? Komt er een extra zeikerige kerstversie binnenkort op de markt of bestaat het nummer precies X aantal jaar.

Ik heb wel eens curated playlists van spotify gezien met allemaal metalnummers en dan opeens een slechte ballad van een singersongwriter tussen twee nummers. Ik kon dan echt de link niet vinden met de rest van de playlist.

Ik word opeens de hele tijd misselijk van mijn eigen parfum en nu ben ik bang dat ik zwanger ben.

Ik zal mijn barf richting Brabant mikken en mijn eerstgeborene naar jou vernoemen omdat je zo’n kinderliefhebber bent.

7 likes

@monkeyslut weet jij al meer over die studio? Kon het zo snel even niet terug vinden

1 like

Er kwamwater uit mijn neus :joy: hahahaha

5 likes

Och wat verschrikkelijk schattig! Dat verklaart het ja hahaha

1 like