Wat je even kwijt wil #42

En zelf pannenkoeken bakken haha

3 likes

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige instagramlurkers zonder account :nerd_face: maar weet toevallig iemand of het vanaf vandaag niet meer mogelijk is om zonder account de posts op openbare accounts te bekijken? Misschien moet ik er toch maar aan geloven en een account aanmaken

In maart is onze mijn kappersafspraak afgezegd, en nu vanavond is mijn haar eindelijk weer geknipt!

4 likes

Wow zo snel ook! Echt fijn!

1 like

Whut? Geen klachten meer over niet schoonmakende, dan wel pannenkoek bakkende huisgenoten? End of an era! Nee, gefeliciteerd, fijn voor je! Wat vond je vader ervan?

2 likes

Badaboom!

1 like

Ja ehh 1 ruimte, met een riant dakterras! Als er iets is wat ik nu mis…

1 like

Ik heb vandaag zo’n domme fout gemaakt tijdens het rijden en elke keer als ik er weer aan denk krijg ik het weer helemaal heet. Gelukkig ging het goed, maar als ik iemand zo’n capriool zou zien uithalen zou ik denken wtf is er met hem aan de hand. Ik had ineens een soort brainfreeze ofzo

2 likes

Ahhh kan iedereen overkomen joh

2 likes

Sterkte ermee. Ik zie ook elke keer tegen werk op, ik slaap slechter voor werkdagen. Je bent niet de enige met twijfels over je werkplek. Ik blijf ook vooral voor het geld.

1 like

Meh, knuffel voor jou <3

1 like

Ligt er ook aan waarvoor je in het ziekenhuis lag (meeega late reactie dit, maar goed)
Een infuus klinkt sowieso heftig, en vier dagen is lang. Ik zou de komende tijd nog niet van je lichaam verwachten dat ze het weer normaal doet. Misschien zitten er ook bijwerkingen bij de medicatie die je hebt gekregen? Heel veel sterkte in elk geval!

Ik ben een tikkie aangeschoten en heb nu zin om cadeautjes voor al mijn vriendinnen te bestellen, maar kom niet verder dan freddie de fruitvlieg voor een vriendin met baby en brownies per post voor vriendin met liefdesverdriet.

17 likes

Dan begin je daar toch mee! De rest van de inspiratie komt later wel

2 likes

Ha ja dat is al onderweg! Maar nu denk ik, ja, nu wil ik voor iedereen iets leuks! @Printemps Ahh lief! <3 Maar ga ik doen als ik echt iets heel graag wil. En gelukkig krijg ik de laatste tijd genoeg cadeautjes, as we speak staat er weer een bossie rozen op de eettafel.

3 likes

Pff ik zat op het terras met mn vriend en een goede vriend van hem. Hoewel ik die vriend echt mag is hij altijd mega druk, over enthousiast of juist heel down. Hij houd weinig rekening met anderen. Toen zei hij tegen zo’n jonge serveerster echt heel bot en naar tegen haar waar onze snacks bleven. Het is ook nog eens echt een enorme vent dus ik zag dat ze schrok en het heel vervelend vond. Ik zei sorry namens hem en maakte haar hopelijk wat minder nerveus. Hij verstaat dat toch niet wat praat alleen engels. Ik zei dus dat hij echt ff moest dimmen. Hij vond dat ze dan maar niet daar moest werken als ze daar niet tegen kon. Ik snap soms niet dat mn vriend daarmee bevriend is want die is heel kalm en beleefd. Gatverdamme, ik weetniet. Ik vond dat echt sneu. Lompe hork. Doe normaal man.

4 likes

Rustig aan! Alles in het ziekenhuis is heftig, dus geef je lichaam en geest even de tijd om bij te komen.

Ik snap echt niks van kledingmaten. Ik heb een broek aan van maat 42 (oke, een beetje los, had kleiner gekund) en een shirt van maat 34. Allebei H&M en mijn lichaam is keurig in proportie

Stroomstoring :weary: Ben meteen onthand en weet niet wat ik moet doen

De maten van H&M slaan sowieso nergens op heb ik het idee, ik heb dit ook wel eens haha

2 likes