Ik vind broeken bij h&m eigenlijk wel kloppen. Maar shirtjes/truien tegenwoordig echt voor geen meter. Heb ook het idee dat dit overal erger wordt. Bij monki kan ik verzuipen in een xxs bijv. En bij de h&m is dat dan ineens een s of een m. Ik kijk nu maar gewoon naar de pasvorm.
Ik wil een hond. Maar dat is echt een slecht idee. Maar ik wil zo graag een hondje. Ik ben mega allergisch. Ik wil er eeeennnnn, lijkt me zo zo zo gezellig. Maar echt het slechtste idee dat ik in tijden hebben gehad. Kan het alleen niet loslaten. I want iiiiiitt
Ugh ik deed een avondwandeling. Ik loop gewoon ergens, komt er zo’n dronken man helemaal me tegen houden en in mijn aura terwijl ik om iedereen met een boog heen loop ik kan er zo gvrdmm boos om worden dat mannen (oké te generaliserend even I know) denken dat ze je gewoon aan kunnen raken en intimideren. Donder op??
Goed dat je hem hier op aangesproken hebt!
Oei, sterkte! Ik heb ervaring haha. Maar ik kon de eerste dagen thuis net de trap op lopen voordat ik moest liggen. Douchen lukte, maar afdrogen pas na een kwartier liggen. Duurde een week of 1/2 daarna werd t beter.
Edit: hiervoor gingen wel 6 maanden chemo, een week koorts en 1,5 week antibiotica (infuus) aan vooraf dus hopelijk gaat t bij jou vlugger beter
Full time een hond hebben is helemaal niet leuk joh, moet je ook naar buiten als het keihard regent. Je kunt nooit spontaan eens weg, want je moet altijd oppas vinden of ergens heen waar het beest mee mag.
Dus vrienden met honden zoeken, zodat je daar soms eens op kunt passen (en ze ook weer af kunt geven ). Of jezelf op een hondenoppas facebookpagina oid aanbieden.
Ik moet even van deze gelegenheid gebruik maken om dan ook deze versie waarin ze dit liedje live zingt neer te zetten. Ben hier altijd zo van onder de indruk
Heb de laatste tijd zo’n pessimistische bui, dat het leven alleen maar bestaat uit eten, schoonmaken, slapen, werken, on repeat. Ben zo moe en ik denk dat de pandemie naar mijn hoofd stijgt. Ook allemaal stomme kut shit zoals oven schoonmaken, vriezer ontdooien en dan moet ik weer een nieuwe gloeilamp kopen en dan is er weer iets kapot. Ik wil hier niet mee dealen, haat volwassen zijn.
Dit heb ik ook heel erg! Vind het ‘normale’ werk leven niet veel aan en ervaar veel stress en een sleur.
Maar ik ben nu op vakantie en besef me echt dat dit de momenten zijn wat het leven het waard maakt! Dus probeer meerdere keren per jaar momenten te creëren waar je naar uit kunt kijken en waar je kunt opladen, al is het maar een dagje weg in Nederland.
vanochtend kreeg ik het briljante idee om onder de pleisters (waar het nog drukt met de martens) om er een watje tussen te doen. Zodat daar die druk op komt. Ik voelde me echt even deze meme deze ochtend.
Van de twintig auto’s die ik vanmorgen geteld heb, zaten er twintig mensen alleen in de auto. Dat is toch eigenlijk belachelijk…
Corona?
Hahaha true, maar het is niet alsof het voor corona anders was
Huh? Maar mensen moeten toch naar hun werk en kunnen niet altijd carpoolen?
Er zit echt een MEGA spin in de woonkamer.
Nou, ik denk dat we wel meer zouden kunnen carpoolen (in niet Corona tijd). Heel veel mensen rijden op ongeveer hetzelfde tijdstip naar ongeveer dezelfde plaats.
Ik wil een ah bestelling plaatsen. Maar echt niks is leverbaar ?
Voor mij is het vooral dat ik dan afhankelijk ben van de ander. Mijn uren zijn redelijk flexibel maar als ik zou meerijden of iemand rijdt mee ben je afhankelijk van elkaar.
Wekker om 7u gezet zodat ik rond 9u zou kunnen gaan wandelen. 3x raden wie er nog in bed ligt
Er is idd heel veel uitverkocht, heel gek. Zijn mensen weer gaan hamsteren nu de besmettingen toenemen?