Wat je even kwijt wil #42

Ik hoor nu dat er een storing is

1 like

Ik ben nu aan het bedenken of je “gepakt” zou worden als je met een grote pop of knuffel op de bijrijdersstoel zou rondrijden op die baan. :joy:

1 like

Dikke faal.
We kregen een presentje van de organisatie gister.
Nu zit daar een cadeaubon in, maar ik wilde de waarde checken en nu blijkt dat die niet geactiveerd is.
Zo maar even de baas mailen

Yes,
Zo zijn er wel eens mensen gepakt en een boete kregen.
Vrienden van mij die daar wonen doen dat ook absoluut niet, want je kan een flinke boete verwachten

Ik vind het altijd zo ongemakkelijk om mensen te vragen voor mn verjaardag? Ben altijd bang dat ze me “afwijzen” haha, dat mensen dus niet kunnen ofzo.

1 like

Hoe gĂȘnant ook als je dan aangehouden wordt en je zit daar met zo’n cardboard cut-out van Obama of Harry Styles naast je. :joy::joy::joy:

26 likes

De diamond lane :raised_hands:t2:

1 like

Ik heb wel eens op een driedaagse nascholing een halve dag zulk soort onderwijs gehad en ik denk daar nu drie jaar later nog wel eens aan - en ik ben al een vrij gestructureerd persoon die goed kan prioriteren. :nerd_face: Denk dat je daar echt wel veel uit kan halen!

2 likes

Hahaha ja.
Al zou ik dan Donald Duck ofzo doen.
Lijkt me ook geinig

1 like

Ik vind mezelf vandaag zielig dus ik wil iets heel lekkers eten vanavond, mag best ongezond zijn en niet te veel moeite om te maken. Wie heeft de gouden tip? :grinning:

1 like

Zelgemaakte kapsalon, melanzane of soep met zo’n kruidenboter afbak broodje.Oh off, je koopt een pak ravioli van de Appie en maakt er een boter-salie-walnoot saus bij.

2 likes

Ik zou het doen, je haalt er altijd wel iets uit. Ik heb ook wel eens een training gedaan van een aantal dagen waarvan ik niet per se zou zeggen dat het trainingsdoel ‘gehaald’ is, maar waardoor ik wel aan het denken ben gezet. En hele simpele kleine dingen heb meegekregen die echt wel invloed hebben gehad op de manier waarop ik werk en hoe ik tegen dingen aan kijk.
Plus ik was ook niet zo van het hele groepsding en herkenning bladiebla, ben dan meer van het niet lullen maar poetsen zegmaar. Maar vond dat achteraf eigenlijk wel heel verhelderend.

2 likes

Thanks! Maar ben er al uit: pannenkoeken! :yum::yum:

2 likes

Ohhh hier heb ik nu ook heel veel zin in

1 like

Help, snelle wenkbrauw vraag
 ben echt een noob maar okĂ©; heel binnenkort moet ik gaan starten met die klote chemo’s waar ik enorm tegenop zie. Ook vanwege de uiterlijke veranderingen. Nu zit ik er nog over te denken om onbre powder brows te laten zetten, MAAR de twijfel zit erin dat ik maar 1 behandeling kan laten doen en niet de touch up na 6 weken ivm wondjes. Iemand ervaring met (laten) zetten daarvan en met het resultaat met maar 1 behandeling? Snap dat het per persoon anders is en lastig te beantwoorden misschien, maar wellicht kan ik nog snel wat ervaringen vergelijken ofzo.

Wauw die laat zich echt kennen zo. Maar goed dus dat je het niet hebt gedaan!

Wij hebben dit in het washok gedaan, werkte echt chill. Zat geen vloer in zoals tegel (enkel beton van nieuwbouw) dus hebben we wel random laminaat ondervloer gelegd en daarop het vinyl super strak kunnen leggen. Hebben ook niet hoeven lijmen ofzo (maar staat dus wel een wasmachine en droger op aan een hoek en aan de andere hoek een zwaar gevulde kallax kast). Denk wel dat je de vloer moet egaliseren voor je er vinyl op legt, omdat je wel makkelijk doordruk ziet.

1 like

Oh dat is wel een super goed initiatief! Jammer dat het niet zo goed werkt.
Ik denk echt dat mensen het niet willen. Hier op kantoor komen mensen uit dezelfde plaats uit dezelfde stad toch ook met eigen auto’s. Ze vinden het al snel te veel gedoe denk ik.

1 like

Pff wat stom zeg! Maar heel goed dat je gewoon bij je antwoord nee gebleven bent, weet je gelijk wat je aan haar hebt. Niks.

1 like

Jemig! Nou, weet je ook waar ze het voor deed. Typisch zeg.

1 like