Jezus sorry maar wat een stomme meid
Zo, dan laat ze zich wel even goed kennen zeg. Goed dat je voor je zelf bent opgekomen dus!
Ik helemaal naar de markt voor knopen enzo. Geen enkele fornituren kraam. Pod jan 3
Dat je een boek leest, deze zeker goed vind maar echt niet snapt waar al die lyrische omschrijvingen op de achterkant vandaan komen. Wat mis ik?!
âIk weet nu al dat ik nooit zal stoppen met denken aan de verhalen van deze vrouwenâ
âDit is een van de meest meeslepende, trefzekere en verzengende debuten die ik ooit heb gelezenâ
âNooit eerder las ik zoân nauwgezet portret van begeerteâ
Ik zit daar dan en dan vind ik veel opdrachten kut en kinderachtig en vanzelfsprekend, maar de tijd erna denk ik dan toch aan die kinderachtige kut-schemaâs die ik met tegenzin zat in te vullen. Succes alvast!
Dat hebben we ook nog heel even in nederland gehad op de A1!
Ff googlen⌠1993 en in 1994 afgeschaft omdat carpoolen volgens de verkeerswet niet bestaat.
Toen werd het een wisselstrook
Verschilt echt per persoon, bijv mijn huid pakte het pigment of hoe zeg je dat heel snel. De 2e behandeling zat in de prijs dus ben er geweest maar was in principe niet nodig. Mijn moeder heeft er 3 gemoeten voordat het echt gelukt was.
Durf het je daarom niet te adviseren wat te doen. Misschien is het het beste dat die pmu artist even naar je huid kijkt en dan kan inschatten of 1 keer genoeg zal zijn?
Ik zag vanochtend bij ons aan de straat een gratis bureau staan. Beetje antiek achtig. Heb geen bureau nodig maar ik dacht wat als ik hem leuk opknap en verkoop⌠ben alleen bang nu ik dat idee heb dat dat ding straks weg is.
Ja dat idd! En ik vraag me stiekem ook altijd wel af hebben ze dit boek echt gelezen of krijgen ze er gewoon voor betaald om hun naam te laten gebruiken voor een lyrische tekst? Maar misschien is dat wel heel wantrouwend, haha.
Hoe verzorg je je bloemen? Ik heb alleen standaard tips zoals de eerste keer 1cm afsnijden, elke 2 dagen vers water en als ze er verlept bij hangen weer een stukje afsnijden. Misschien je vaas een keer goed schoonmaken?
Hmm, ja ik heb deze kennis van mijn carrière bij Bloo. .mon van 2 weken haha. Maar als het uitdroogt lijkt me dat het niet voldoende water kan opnemen, dus misschien nogmaals een stukje afsnijden?
Meh volgens mij heb ik net mijn eigen relatie lopen saboteren door pissig te reageren op Whatsapp op iets wat helemaal niet zo bedoeld is en waar vriend zijn excuses al voor heeft aangeboden. Vriend reageert nu ook even helemaal niet meer op WhatsappâŚ
Maar even goed afkoelen, mijn excuses aanbieden en maar hopen dat vriend er niet ineens helemaal klaar mee isâŚ
Ik heb eindelijk weer energie na een paar dagen brak zijn door een nacht doorhalen (hello ouder worden!). Heb al super veel in huis gedaan, ga zo nog studeren en ik heb nu helemaal zin om me flink op te maken.
Soms helpt een beetje suiker in het water doen ook, als krachtvoer voor de bloemen
Ah heerlijk samen chillen op je verjaardag, gefeliciteerd! En lief dat anderen zo aan je denken.
En inderdaad, echt heel fijn om veel energie te hebben!
Soms zou ik willen dat ik op websites direct zowel het vrouwen- als mannenaanbod kan zien. En hoewel ik een andere maat heb per categorie, zou het mij wel veel zoekwerk schelen om in een oogopslag het aanbod te zien wat betreft schoenen of truien.
Jongens⌠help a girl out. Zal ik dit opknappen felle kleur verven nieuwe handgreepjes en op markplaats verkopen?
.
Ja. Minus de felle kleur. Ik zou hem donkerblauw verven ofzo.
Edit: als je hem nou heel mooi maakt wil ik hem misschien welđ
Ik wilde heel enthousiast zeggen; gelukkig zitten we halverwege de werkweek, maar ik heb stand-by. dus mijn eerste beste weekend (en tevens week vrij) is volgend weekend pas.
@Soy.peor oik zou hem wellicht schuren en dan in beits (of hoe heet dat olie spul) zetten. En dan verkopen als Vintage want dit is helemaal mensen hun vibeee
Oohja donkerblauw is ook tof!