Ik ging ff goed kijken maar hij is toch een beetje te krakkemikkig meh.
Plus er fietste pubers voorbij en als ik een volk haat zijn het pubers haha. Dus om dan in mn eentje dat ding mee te sleuren…
Miss als mn moeder vanmiddag thuis komt
gooi er webbing op. dan is het vintishh
Ik zou hem of mooi beitsen en luxe gouden handgrepen doen of zo of mintkleurig verven met tankleurige of witte handgrepen.
Als hij er nog staat als mn moeder vanmiddag thuis komt dan ga ik hem opknappen. Anders zegt het lot " Soy don’t"
@Clancy dat ze nog geen toiletbrillen en -deksels verkopen met webbing snap ik niet. Kan je in stijl je behoefte zien wegvaren.
Ah maar zoiets kan gebeuren toch? Ik weet natuurlijk niet precies waar het gesprek over ging, maar het zou wel raar zijn als je vriend er opeens klaar mee is wanneer je een keer onnodig boos reageert. Dat doet iedereen wel eens denk ik.
Is een gat in de markt (pun intended).
God mijn vriend heeft tegen een collega van hem die een visagie opleiding doet en modellen nodig heeft gezegd dat ik dat wel een keertje wil doen (omdat ik ook weleens mascara op doe dacht hij dat ik dat wel leuk zou vinden).
Nou appt zij mij om een afspraak te maken maar blijkt het alleen doordeweeks te kunnen, een heel dagdeel te zijn én aan de andere kant van het land? Ik wil haar best helpen (en het lijkt me ook best leuk) maar zou er gewoon een dag vrij voor moeten nemen en dat wordt me toch iets te gortig voor een meid die ik niet eens ken Voel me nu toch een beetje schuldig naar haar toe en een beetje geïrriteerd dat mijn vriend in zijn enthousiasme al half dingen toezegt aan haar
Pfff ik ben echt niet vooruit te branden vandaag
Ik volg mijn lessen nu via Zoom, omdat mijn huisgenoten mogelijk besmet zijn en ik dus even bij mijn ouders blijf, maar voor vandaag (volle lesdag) heeft niemand me een link gestuurd. Voor geen enkel college. Dus ik mailen, bellen, en toch de hele dag klaarzitten. Grrr.
Wij hebben de MUIS GEVANGEN!
(man was zo happy dat die er zelfs een insta story aan richten

Gisteravond hoorde ik hem, mezelf als een idioot op de grond gegooid en kon nog net zien waar hij omhoog sprong, achter de ijskast. Daar allemaal bakken met water ondergezet en een paar vallen en vanmorgen was het eindelijk raak! Yesyes. Ik hoop echt dat dit de laatste was.
Aww zie hem daar zitten.
Omdat we zó klaar waren met dat beest en hem niet te pakken kregen met vergif, vallen en weet ik veel, en toen dachten we dan valt die misschien in het water en verdrinkt. Sorry ben normaal echt diervriendelijk maar dit sloeg echt alles.
Ja ik stelde het gif ook steeds uit, totdat die aan kabels begon te knagen toen heb ik alle denkbare spullen gekocht om hem te vermoorden ik heb gewoon slapelozen nachten gehad daardoor.
Weet iemand of je ook de barcode op een retourbewijs uit je mail kan laten scannen bij het pakketpunt, zodat ze dan vervolgens dat label kunnen printen? Op zo’n sticker?
Ik moet iets retouren en heb retourlabel in mn mail maar een millennial zoals ik heeft natuurlijk geen printer en net vergeten te doen op werk. Ben daar pas maandag weer.
Jaaa in een mooie kleur verven en dan met van die leuke hangrepen
Edit: lees nu je andere berichten, ben benieuwd of hij er vanmiddag nog staat!
Ja kan! Wij hebben zelfs een zelfscan en dan vraagt ie of je wel of niet wilt printen!
Je moet hem wel een aantal KM verder op vrij laten anders is de kans groot dat hij weer terug komt.
Als het goed is wel ja (bij postnl iig)
Daar moet je wel mee oppassen haha. Want soms gaan de muizen zich dan op een stil plekje verstoppen om te sterven en dan heb je weken lang een stinkgeur in je huis.
Bij mijn schoonouders hebben we weleens het hele huis op zn kop gehad hierom, lag de muis uiteindelijk in de koof van de afzuiging…