Wat je even kwijt wil #42

Yes!! Hoop ook echt dat dit de laatste was!
Ga je hem nu heel ver weg uitzetten ofzo?

Wat een lieverd is het wel vergeleken met mijn rat :laughing:
Ook even een update hier dan maar:
De gemeente is vandaag eindelijk gekomen met 4 zakjes rattengif. Die hebben we in de kruipruimte gegooid. De rat had zich ook weer laten zien in ons keukenkastje met zwarte peper, er zat een nieuwe pootafdruk haha, maar hij is niet verder gegaan. Gelijk weer gevlucht.

4 likes

Hoi! Ten eerse, wat enorm klote!

Ik heb dit bij diana (dfine clinic) gedaan, en na de 6 weken was het resultaat nog heel erg mooi. Mijn natuurlijke wenkbrauwen zijn absoluut nooit zichtbaar geweest dus was wel bang voor een onnatuurlijk effect, maar die angst was niet nodig. Zij kijkt ook naar je ondertoon van de huid en weet precies hoe bepaalde kleuren genezen in de huid. Heel veel sterkte! & een dikke knuffel

Edit : Mocht het minder ā€œgoedā€ genezen is het overigens wel een fijne guideline om zelf een poedertje op te zetten ipv om zelf eerst een wenkbrauw te creĆ«ren.

1 like

Ja. Helaas wel nodig als de ratten letterlijk onder je bed kruipen en op je keukentafel. :weary: (gelukkig was dat maar 1 nacht maar meer is ook niet gewenst)

Net allemaal mee-eters laten verwijderen, mijn gezicht voelt echt mishandeld nu.

Ze was echt 40 minuten bezig ongeveer en ik moest maar 10 euro betalen. :open_mouth:

5 likes

Ik was net voor het eerst sinds 6 maanden weer op kantoor en ā€˜t was geweldig

10 likes

Ik heb zin om alle koekjes in huis op te eten

1 like

@ferris ligt dus aan de ontvanger, bij Zara kan het niet :expressionless:

Hebben jullie ook dat wanneer je een stukje tekst o.i.d. kopieert dat je het gevoel hebt dat je echt iets vast hebt en dat je het niet kwijt moet raken?

Ik betrapte me er net voor de 100ste keer weer op toen ik een mailadres kopieerde en weer ergen plakte. :woman_facepalming:t3:

8 likes

Verdomme… ben 2 nachtjes weg met mijn vriend en mijn moeder zou vanmiddag naar mijn huis gaan om de vogel gezelschap te houden. Even laten vliegen en schoon water etc geven.

Belde ze me op toen ze bij mij was dat de vogel dood in z’n kooitje lag :sob: ik was al een emotioneel wrak de afgelopen dagen en dit maakt het ook echt niet beter…

2 likes

Oh wow ik was net bij een kerkdienst voor een huwelijk van een vriendin. Bij de preek ging ie de reen opeens een mentos nemen? Ik moest echt inwendig een beetje lachen. Ik ging alleen naar de kerk met opa en oma met kerst dus ik ken dit echt niet maar zat iedereen daar al snoep etend naar de preek te luisteren :sweat_smile:

6 likes

Hahaha, dat is wel vrij gebruikelijk ja, meestal pepermunt/mentos/fruitella/dropjes achtige dingen

1 like

Hahaha ja maar dat dit 1 zo’n afgesproken moment was wist ik niet! Al kan ik me voorstellen dat een beetje suiker wel helpt focussen tijdens zo’n preek.

Ja precies! En het gaat al het gehoest en gekuch tegen (al mag dat nu sowieso niet meer natuurlijk) :smile:

1 like

Even een lange rant

Samenvatting

Ik zou aan de slag gaan bij de GGD via Young cap ital voor data entry. Aangenomen, moest binnen 3 uur een Windows laptop met ethernetverbinding regelen en een VOG aanvragen en allerlei dingen ondertekenen. Nou helemaal gelukt, daarna werden de trainingen die maandag zouden beginnen verschoven naar verderop in de week, kan gebeuren. Toen werden de trainingen gecanceld. Ja vervelend want ik had inmiddels m’n hele week vrijgehouden, maar kan gebeuren. Toen hoorde ik een week niks, en werd daarna gebeld door iemand van buiten YC die zei dat de functie was gecanceld maar dat ik wel bron- en contactonderzoek kon doen, als ik vanaf 27 sept een week beschikbaar was voor training (zo’n 45 uur). Dus ik zei ja, op 1 werkgroep uur na. Zou hij nog ff checken of dat kon, en me terugbellen.

Nooit teruggebeld, eergisteren nog de GGD afdeling van YC geprobeerd te bellen en mailen, geen gehoor. Dus vandaag een andere afdeling gebeld, blijkt dat ik niet dat werk kan doen omdat ik niet 1 uur van die training mag missen (wordt verder ook niet naar mij gecommuniceerd). Dus na 3 weken aan het lijntje gehouden te zijn zit ik nu officieel weer zonder werk.

Sowieso irritant om te verwachten dat ik fulltime beschikbaar ben voor een training als ik solliciteer op 16-24 uur. Dus, als iemand nog een thuiswerkBIJbaan weet (ik ben heel goed met tekst, ervaring in klantenservice, HBO-diploma op zak, liefst iets met data entry) PLEASE let me know

4 likes

Aww, wat sneu. Was het totaal onverwachts? Zo rot :purple_heart:

Ahww wat ontzettend rot zeg, sterkte! :sunflower:

Matig, Zara zal het je eens makkelijk maken…

Ooh nee…sterkte!

jezus echt irritant. Een vriendin van mij had een soort zelfde ervaring, eerst was ze niet aangenomen want geen medische achtergrond, toen was ze uiteindelijk toch nog gebeld met de vraag of ze nog beschikbaar was. Zij aangegeven ja graag, GGD had gezegd oke we gaan het proces opstarten, alleen ze mocht niet beginnen voordat ze een formulier voor akkoord had ondertekend alleen dat formulier werd maar niet doorgestuurd? En ze heeft echt 2 dagen lang lopen bellen naar die mensen en steeds kreeg ze niet de juiste persoon aan de telefoon. Uiteindelijk formulier niet gekregen, is ze wel gegaan naar haar eerste dag, toen deden ze alsnog vet moeilijk terwijl zij echt zoiets had van huh hoeveel moeite wil je dat ik doe. Anyway, tldr; je bent dus niet de enige met zo’n ervaring

Ik snap echt niet dat ze in deze tijd zo moeilijk doen. Maargoed. Kan je misschien voor een andere regio werken, of via een andere uitzendbureau?

1 like

Ik had net 19,54 euro bonus, winner winner chicken dinner

24 likes