Even een lange rant
Samenvatting
Ik zou aan de slag gaan bij de GGD via Young cap ital voor data entry. Aangenomen, moest binnen 3 uur een Windows laptop met ethernetverbinding regelen en een VOG aanvragen en allerlei dingen ondertekenen. Nou helemaal gelukt, daarna werden de trainingen die maandag zouden beginnen verschoven naar verderop in de week, kan gebeuren. Toen werden de trainingen gecanceld. Ja vervelend want ik had inmiddels mān hele week vrijgehouden, maar kan gebeuren. Toen hoorde ik een week niks, en werd daarna gebeld door iemand van buiten YC die zei dat de functie was gecanceld maar dat ik wel bron- en contactonderzoek kon doen, als ik vanaf 27 sept een week beschikbaar was voor training (zoān 45 uur). Dus ik zei ja, op 1 werkgroep uur na. Zou hij nog ff checken of dat kon, en me terugbellen.
Nooit teruggebeld, eergisteren nog de GGD afdeling van YC geprobeerd te bellen en mailen, geen gehoor. Dus vandaag een andere afdeling gebeld, blijkt dat ik niet dat werk kan doen omdat ik niet 1 uur van die training mag missen (wordt verder ook niet naar mij gecommuniceerd). Dus na 3 weken aan het lijntje gehouden te zijn zit ik nu officieel weer zonder werk.
Sowieso irritant om te verwachten dat ik fulltime beschikbaar ben voor een training als ik solliciteer op 16-24 uur. Dus, als iemand nog een thuiswerkBIJbaan weet (ik ben heel goed met tekst, ervaring in klantenservice, HBO-diploma op zak, liefst iets met data entry) PLEASE let me know