M’n contract wordt niet verlengd… Was te verwachten, maar toch. Ik zie zo op tegen het solliciteren en de onzekerheid dalijk weer.
Oh en geen recht op WW.
Oh nee wat erg! hugs
Ik snap echt niet dat ze zoooo moeilijk doen, je wilt toch juist nu gewoon veel mensen aannemen en een bak werk verzetten?
Nee via andere uitzendbureau’s voor dezelfde functie zie ik dat ze wel duidelijk zijn in fulltime beschikbaarheid voor die training. En ik ga gewoon geen werkgroepen missen hiervoor, veel te bang dat ik een vak niet haal en dan mn hele premaster kan wegflikkeren
Jaaa hoor. Mn moeder kwam thuis en dat ding stond er blijkbaar nog. Maar mn moeder wou eerst koffie en facking lang treuzelen. Gaan we kijken is ieh weg.
Dus nu ga ik mn moeder op markplaats zetten.
Duimen jullie even met mij mee dat ik een rustige dienst heb vanavond waarin ik gewoon kan Netflixen
Die heeft zijn eigen insta:
ja, nu ben je weer te laat, maar vragen mag via pb
Ik heb Stitch gelijk gevolgd, heb je foto’s gemist!
Bahhhh ik heb al een uur geen zin meer maar moet tot 5
Heb honger en ga een sicke pasta maken met m’n nieuwe staafmixer mmmmm
Dit maar ik heb het nog nooit eerder gemaakt want ik had geen staafmixer lol
En denk dat ik er ui doorheen gooi want ik doe overal ui in
Leuk dat je er weer bent!
Ja dat is waar! Ik ga alleen door een lastige periode qua paniekaanvallen dus we hebben wel vaker momenten waarbij het met mij even niet zo lekker gaat, en zijn daarnaast nog niet zo lang samen… Maar waarschijnlijk heb ik te vroeg en te emotioneel gereageerd, hij komt vanavond gewoon hierheen en dan gaan we wel zien.
Thanks voor je lieve reactie trouwens, moest het even in perspectief zien
Omg ik had dit net nodig. Ik stuurde net een mail naar iemand maar had de naam verkeerd getypt. Toen heb ik diezelfde mail gewoon nog maar een keer gestuurd maar dan met de naam juist geschreven, alsof dat helpt maarja
Ohh op maandag eet ik vroeg omdat ik na het eten ga sporten. Op woensdag eet ik vroeg omdat ik tussen 17:50 en 18:40 pauze heb van college. En ik love het echt. Who am i. Dit tatta leven voelt veel te comfortabel
In gmail kan dit ook! Vertraging instellen met verzenden en dan kun je het nog terughalen tot die tijd. Heeft me een hoop emails zonder bijlage bespaardhaha
Ik vind vroeg eten ook fijn. De avond voelt dan ook lekker lang
Ben zo blij dat ik ga dansen. Mn mood is so nicht good en ik heb even extra energie nodig.
Fenna Plant is wel echt een goeie naam zeg
Hoewel de kans dat ik zwanger ben echt minimaal is, heb ik net toch een zwangerschapstest besteld op internet
Hopelijk is hij morgen binnen zodat ik kan testen en weer stres vrij door het leven kan
Ik stelde net voor aan mijn vriend om straks te gaan zwemmen (baantjes). Maar nu heb ik spijt. Hopelijk is het rustig bij de sauna