Wat je even kwijt wil #42

Hahha doet me er aan denken dat ik vanmorgen van een organisatie een mail kreeg met onderaan: We hopen van je te hoeren. :joy:

Zo flauw maar ik moest er wel om lachen, lekker kinderachtig

15 likes

Hehehe. Zo had ik vanochtend de letter h in mijn klas aangeboden en dacht ik: ‘nu kunnen ze ook het woord hoer maken’. Soms is dat even grappig. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ben blij dat je er nog (weer) bent!

1 like

HAHAHA zoooo herkenbaar! Wat moet dat inderdaad raar zijn voor iedereen die dat niet gewend is. Ja, het is best gebruikelijk in de meeste kringen. Wordt meestal meegenomen voor de kinderen, maar volwassenen eten het ook. Zorgt altijd voor ongemakkelijke dilemma’s als je een snoepje krijgt aangeboden: geef je het rolletje door, of terug aan degene die het gaf?
Oh memories, heerlijk deze kneuterige kerkelijkheid. Ik mis het echt en ik word hier zo enthousiast van, terwijl ik bijna nooit in een mentoskerk kom. Ik word er wel dominee later.

6 likes

Ik wil vanavond wat doen maar vrienden kunnen sowieso niet of te ver weg… Uiteten nah zondag nog gedaan dus niet nodig. Bios meh. Wandelen meh. Misschien naar een gamehall. Ben zo rusteloos de laatste tijd.

Ik heb net zoiets bizars meegemaakt.

Ik was bij de Zara en de vrouw die me hielp was

1. vriendelijk
  2. lachte constant
  3. maakte grapjes
  4. gaf me een compliment

Dacht even dat ik in de verkeerde winkel was

86 likes

ze is een meelezer.

4 likes

Dat lijkt me sterk. Zoveel leden hier. Ik heb ook trouwens het gevoel dat ze tegen mannen vriendelijker zijn dan tegen vrouwen.

1 like

:joy:

:frowning:

afbeelding

8 likes

Hahaha ik hoopte al dat jij zou reageren <3. Zo gaaf wat jij doet en gaat doen. Lijkt me mooi als je voortaan dan ook even de mentos benoemt voordat je begint met de preek, misschien heeft iemand wel een aanrader.

Vond het in ieder geval fascinerend! Ik vond de preek ook, hoewel de dominee lang van stof was, best interessant.

2 likes

Haha lol. Ik was gister toevallig in de zara met een vriend die wél fan is van zara. Hij werd vet goed geholpen en ze belde nog naar een ander filiaal voor hem. Ik dacht voor mij wil je nog niet eens iets van de paspop halen. Weet dat dat niet mag maar toch.

1 like

“De schriftlezing van vandaag is uit Mattheüs 25, na de schriftlezing zullen we lied 530 zingen. De collecte is voor de gemeente, en de mentos voor vandaag is dropmentos. Amen”
Ik zie het voor me, helemaal geweldig.
Sprak de preek en de dienst je aan?

16 likes

Hoe zou een meelezer je moeten herkennen? Ik ben een meeposter en ik zou je niet eens herkennen als je er niet precies zo uitziet als je ava

7 likes

Ik word altijd zo nerveus als marktplaats mensen op bezoek komen om iets op te halen. Hopelijk komen ze een beetje op tijd :sweat_smile:

10 likes

Heeft iemand een tip voor een fijn fletcher hotel?

Heeee :heart::kissing_heart:

1 like

Phoe, mijn ogen zijn in een korte tijd flink achteruit gegaan en dus maar een nieuwe bril uitgezocht. Toch wel een duur grapje elke keer :sleepy:

Iemand ook ervaring met Cha.rlie Te.mple?

1 like

Argh wat moet ik eten. Heb al 2 keer warm gegeten vandaag maar geen zin in brood/yoghurt. Zeurkous.

Ik heb as we speak een bril van dat merk op mijn snoet. Het is niet de beste kwaliteit, heb een dun frame en met een beetje kracht zou ik hem kunnen breken. Maar de glazen zijn goed en het scheelde me €150 dus ik ben blij.

1 like