Wat je even kwijt wil #42

Ik ben heel tevreden met brillen van Charlie Temple. Heb mijn huidige bril al weer ongeveer 3 jaar elke dag op en hij is nog helemaal goed en mooi. Heb er destijds 70 euro voor betaald :rofl:

2 likes

Wow, gisteren plaatste ik hier nog een bericht dat ik een leuk appartementje toegewezen had gekregen en ik stond vandaag op het punt te tekenen toen ik bericht kreeg dat ik voor een andere ook geselecteerd ben :eek:. Moest vandaag binnen een paar uur kiezen en omg zoveel stress gehad. Ik heb uiteindelijk de tweede gekozen want die heeft echt lekker veel ruimte, meerdere kamers en super mooie lichtinval in de woonkamer :biggrin: :biggrin: :smiling_face_with_three_hearts:.

Maar ik vond het wel lastig omdat die eerste al een soort van geaccepteerd was en ik daar het contract al van in handen had en van deze tweede moet het contract nu nog opgemaakt worden. Een stemmetje in mijn hoofd blijft nu zeggen dat er van alles mis kan gaan en ik straks niets heb.

Ik kan gewoon amper geloven dat het dubbeltje (kwartje?) eindelijk eens mijn kant op valt. De afgelopen jaren heb ik zoveel pech gehad en nu heb ik opeens een leuke baan en krijg ik zomaar de keuze uit twee toffe appartementen :confused: :grin:. Een luxe waar ik hopelijk vanaf volgende week ook echt van kan genieten, als de spanning en het ongeloof zijn gezakt.

96 likes

Aaah wat goed! Hopelijk kan je snel genieten op je nieuwe plek :relaxed:

1 like

Doen! Het zijn ergens wel open deuren en zaken die je in theorie kent/kunt maar gewoon fijn om - juist in vrije tijd - uit te zoomen!

Ik heb ook zulke cursussen gevolgd en op lange termijn heb je hier heel veel profijt aan. Denk nog best vaak ā€œahaā€ en kwartjes die later vallen.
Heb zelf ih begin ook wel aversie gehad tegen die coaching vibes/termen maar het is ergens ook wel pakkend/beeldend.
Bovendien klinkt het alsnog als een vrij pragmatische insteek en niet super-zweverig

Edit; lees nu dat je het al ging doen

1 like

Zo 1 a 2 keer per jaar krijg ik (buiten het seizoen) zin om carnavalsmuziek te luisteren, en vandaag is dus die dag. Nu ben ik m’n huishouden aan het doen en een feestje met mezelf aan het vieren, alaaaf

4 likes

Ik kom elke x met vraagtekens terug van salsa.
Dan denk ik oh die man heeft met die vrouw. En dan ohnee hij is single , huh flirt hij nou met mij? En hoort zij nou bij die man?
Plus mijn dans partner lijkt de eerste helft op een hele andere planeet te zijn. En dan de tweede helft flirt hij met een soort dominante daddy vibes…

Ik kom om te dansen maar ik krijg er zoveel gratis entertainment bij.

11 likes

Sowieso is dat de bƩste muziek om schoon te maken vind ik haha!

1 like

@Lilo Oh, dan is dat al helemaal wel prima voor een zonnebril denk ik. Dankje

Ja dan ga je extra snel schoonmaken zodat je die herrie zsm uit kan zetten

8 likes

Hahaha dat kan ook inderdaad :joy:

Bedankt voor het duimen jongens, ik ben niet gebeld :ok_hand:

2 likes

Waar zou je niet welkom zijn? Of had dat met dat ranking the forummer te maken? Ik vond dat sowieso een flop want 90% kent elkaar niet en naja niet entertainment. Of wat het wat anders? Welkom terug!

Ja, dat heeft wel invloed gehad ja

1 like

Ik wilde 't beest echt de nek omdraaien maar m’n man is naar het veld gereden en heeft hem daar vrij gelaten. Hoop echt dat het bij jou ook snel afgelopen is.

1 like

Ah sorry dat vind ik rot voor je. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik altijd denk. Boeiend het is maar een online platform en niemand kent me. Maar dat topic vond ik wel mislukt en niet grappig wat de echte ranking the stars wel is.

1 like

Maar je kon jezelf opgeven, je werd niet zomaar aangepakt.

Als ik geen onaardige dingen wilde horen had ik niet mee moeten doen?

9 likes

WTF er is volgende week een jongen van 15 jaar bij Obese :expressionless: Waaaaarom RTL, waaaaarom ouders, zoveel andere opties om hem te helpen.

1 like

Vind Obese echt een kut programma eerste klas.
" Ga jij maar in een hele korte tijd op een ongezonde manier afvallen voor onze entertainment!"

9 likes

Ben het met je eens. Maar ā€˜aangepakt’? Lol, zo erg was het niet :rofl: Het waren toch gewoon random vragen die de opgegeven forummers niet wisten denk ik? Het is ook dat het niet werkt omdat de helft elkaar niet of nauwelijks kent en de 1 zich het meer aantrekt dan de ander. En dan hadden sommige opgegeven personen het concept denk ik niet goed begrepen. Ik heb zelf vaak met vrienden ranking the stars gespeeld , echt geweldig. Maar zo op een forum werkt het nou eenmaal niet en dan vind ik het wel jammer dat sommigen doordoor verdwijnen van het forum. Het idee is zeker leuk hoor.

1 like

Ja het hele concept is natuurlijk twijfelachtig en absoluut niet meer van deze tijd. Maar normaal zijn het in ieder geval nog volwassen mensen die zelf een afweging maken en hun keuzes kunnen overzien…

1 like