Dit is een fijne hoor! Nadeel van lichtgewicht is dat er vaak geen fatsoenlijk rugpand inzit dus dat je alles er doorheen voelt prikken.
Ik heb dit ook weleens geprobeerd maar als (1 van) de collega’s de mail al via voorvertoning in Outlook of telefoon heeft geopend, lukt het niet helaas (bij geen van alle )
Je krijgt dan juist vage berichtjes als “verzender probeert bericht in te trekken: poging mislukt” en dan wordt juist verder aandacht gevestigd op de “fout”
Wel fijne optie als het gewoon lukt!
Dan kom je denk ik een beetje in deze categorie:
(Die laatste is veel te duur maar ik ben een sucker voor het design van Thule)
Het fijnste is om ze even in een winkel uit te proberen, kan ook bv bij de Decathlon, maar dat moet maar net in je mogelijkheden liggen!
@visual ben wel benieuwd naar die training, wil je delen waar die gegeven wordt / door welk bedrijf?
Deze paar dagen weg doen me wel echt goed ondanks het kutnieuws dat ik vandaag kreeg. Je zou denken “het is maar een vogel” maar heb er wel een paar keer om moeten huilen vandaag.
Sterkte
Ik was bijna te laat(ze ging in 25 minuten van 6 cm ontsluiting tot kind in haar armen, voor de noobs: dit is heel snel), maar ik heb vandaag mijn nichtje geboren zien worden
Het viel me trouwens echt alles mee, geen geschreeuw, chaos of gehuil! Het was echt heerlijk relaxed en nuchter
Waaauw wat bijzonder! Gefeliciteerd tante!
Gefeliciteerd!!!
Proficiat! Klinkt als een droombevalling!
Aw nee wat stom! Om je een hart onder de riem te steken; in bijna alle polls gingen de ‘leuke’ stemmen naar de meest bekende forummer. En dan de stomme naar diegene die je het minst kende (merkte het ook in de poll waar ik in zat).
Ik vind het in ieder geval leuk dat je er weer bent, heb je foto’s en aanwezigheid gemist!
Aaah eindelijk met vriend even van huis, lekker chillen in een hotel en roomservice Na zoveel maanden thuis zitten, was ik hier echt aan toe.
Zonde van mijn geld dit, wordt echt net ongesteld maar nu heb ik ze straks in ieder geval voor als ik weer een keer laat ben en ga twijfelen
Ah wat mooi. Bedankt voor de tip!
Ik vind dit wel een prettige, lichte rugzak! Zijn ook bijna alleen maar neutrale kleuren. Ze hebben ook een 10 liter variant, voor als je nog minder wilt meenemen.
Ik heb sinds dinsdag nogal keelpijn, gisteren al gekeken voor een coronatest maar via het online systeem was nergens plek. Dus ik dacht ik kijk het nog een dagje aan, heb verder ook geen klachten ofzo. Maargoed lig nu dus wakker door die keelpijn en nu waren er opeens wel verschillende mogelijkheden qua testocaties voor zaterdag. Dus misschien een tip om snachts even te kijken Anyway, wel balen want had allemaal leuke afspraken staan de komende dagen
Nog 2 uur en dan is deze vreselijke nachtdienst weer voorbij. Gelukkig nog maar 1 nachtdienst en dan weekend!
Mijn dienst duurt ook ongeveer tot die tijd. Helaas gebeurt er hier helemaal niks tijdens deze diensten . Als ik jou was zou ik lekker wachten op je kluis spullen. Kan je kluis slotje niet doorknippen.
Het weer is echt omgeslagen, love it. Net even heerlijk gewandeld en uitgewaaid. En nu ga ik maar beginnen met werk, dingen waar ik overdag niet aan toe kom omdat iedereen me lastig valt