Wat je even kwijt wil #42

Ik dacht dat een training die om 10:00 begint niet door zou gaan, maar nu kom ik erachter dat hij wel doorgaat. Jammer.

1 like

Ik wil zo graag een leuke nieuwe bijbaan maar ik heb overal hetzelfde als @vitaminwater. Baan voor twee dagen in de week maar wel een fulltime training en bij heel veel andere dingen word ik niet aangenomen omdat ik te duur ben… bah

2 likes

Hmmm, dat is ook een optie :thinking:. Ik ga gewoon een schietgebedje doen en ze heel zielig aankijken.

Er is een nieuwe collega en hij eet en drinkt zo goor en vaak :nauseated_face:

3 likes

Ik heb vandaag voor het eerst sinds ±5 maanden weer een strakke zwarte skinny jeans aan en dat moment voelt elk jaar weer als een soort afscheid :broken_heart: maar vind de outfits die ik met dit weer aan kan wel veel leuker dan als het warm is dus ben toch wel blij

11 likes

Ik deel je leed.
En vandaag was er ook stinkkaas :face_vomiting:

1 like

Echt IRRITANT
Het liefste zou ik gwn bij de albert heijn kassa draaien maar daar ben ik sowieso te duur voor

1 like

Ik heb na vandaag weekend en ga vanavond naar Henry van Loon. Perfect begin van mijn vrije dagen.

9 likes

Fruits de pieplul!

5 likes

Ik ben het er niet mee eens dat mijn vakantie bijna is afgelopen.

2 likes

Het staat wel mooier, maar die van inventum werkt ook top die mat zwarte

1 like

Een lekkere massage nemen binnenkort?

1 like

Ik had een mandarijntje gepakt voor bij het ontbijt, maar ben hem vergeten en heb nu mijn tanden al gepoetst :frown:

Ik heb de mijne met een blackfriday actie gratis bij mn apparaat gekregen. Ik weet niet wat de acties dit jaar zijn maar misschien zou je daar op kunnen wachten.

1 like

Lijkt me heerlijk om dit 1 dag per week te doen en dan 4 dagen mijn andere werk.

1 like

Die van Nespresso zijn ook gewoon de beste, dus wel een goede uitgave!

Hopelijk! Ik snap nu echt zo goed waarom verhuizen stressvol is, moet er ook niet aan denken hoe ik alles er weer uit krijg als ik over een jaartje of twee groter ga wonen.

Weet niet of je het budget hebt of een geschikt raam oid, maar een verhuislift lijkt me echt de droom.

1 like

Schoot net door mijn rug met sporten, ik was squats aan het doen? 2 maanden geleden op werk ook door mijn rug gegaan en kon toen amper naar het toilet en mijn bed uit komen. Feest. Ik ben officieel oud

4 likes

Ik zit te wachten tot mn laatste twee verstandskiezen eruit worden gehaald. God sta me bij, zo geen zin in

1 like

Dat is een goed idee. Meteen naar de fysio vindt ik ook zo overdreven.

1 like