Ik heb na vandaag weekend en ga vanavond naar Henry van Loon. Perfect begin van mijn vrije dagen.
Fruits de pieplul!
Ik ben het er niet mee eens dat mijn vakantie bijna is afgelopen.
Het staat wel mooier, maar die van inventum werkt ook top die mat zwarte
Een lekkere massage nemen binnenkort?
Ik had een mandarijntje gepakt voor bij het ontbijt, maar ben hem vergeten en heb nu mijn tanden al gepoetst
Ik heb de mijne met een blackfriday actie gratis bij mn apparaat gekregen. Ik weet niet wat de acties dit jaar zijn maar misschien zou je daar op kunnen wachten.
Lijkt me heerlijk om dit 1 dag per week te doen en dan 4 dagen mijn andere werk.
Die van Nespresso zijn ook gewoon de beste, dus wel een goede uitgave!
Hopelijk! Ik snap nu echt zo goed waarom verhuizen stressvol is, moet er ook niet aan denken hoe ik alles er weer uit krijg als ik over een jaartje of twee groter ga wonen.
Weet niet of je het budget hebt of een geschikt raam oid, maar een verhuislift lijkt me echt de droom.
Schoot net door mijn rug met sporten, ik was squats aan het doen? 2 maanden geleden op werk ook door mijn rug gegaan en kon toen amper naar het toilet en mijn bed uit komen. Feest. Ik ben officieel oud
Ik zit te wachten tot mn laatste twee verstandskiezen eruit worden gehaald. God sta me bij, zo geen zin in
Dat is een goed idee. Meteen naar de fysio vindt ik ook zo overdreven.
Ik draai echt helemaal door, we hebben nog steeds last van muizen ik hoorde en zag vanmorgen weer eentje onder de deur door naar de trap schieten en nu ben ik bang dat ze dus ook boven zitten.
Heb je al ze met chocola geprobeerd te lokken? Klinkt heel raar, maar die beesten vraten op mijn werk alleen de chocoladerepen
@lightbox Succes, komt goed!!
â
Echt niks leukers dan op de eerste dag van je ongesteldheid om een beker warme melk op de grond te laten vallen zo lekker over je been heen en de mok in stukken
Kreeg net ook tranen in mân ogen van het zien van een stuk grillworst met kaas maar dat kan ik niet eten want ik eet al (een half jaar ) geen vlees meer, i love being a hormonal wrak
Ik krijg een brief van de GGD volgens de post app, ben nu echt benieuwd wat daar in staat.
Wat zijn sommige mannen toch creeps!
Ik stond net bij het stoplicht te wachten. Er stond een jongen voor mij van mijn leeftijd (+/- 25 jaar). Hij draait zich om en blijft naar mij staren en zegt niets. Na een minuut zegt hij âhey, hoe is het?â. Waarop in antwoord âgoedâ en daarna blijft hij maar staren totdat het groen wordt. Ik ben bij het stoplicht blijven wachten, want ik was bang dat hij me zou volgen ofzo.
Ik zal alvast even het nieuws van vanavond voorspellen : Jongen die dom aan het stampen en keihard aan het zingen was op het station is vermoord.
Ik ben de dader.
Volgens mij is de GGD bezig met een soort enquĂȘte, dus tenzij je iets van ze verwacht (maar neem door je post aan van niet) zou dat het kunnen zijn