Waarschijnlijk zo’n gezondsheidonderzoek, QR code voor een vragenlijst over je algemene gezondheid. Die sturen ze altijd in september naar een groep mensen in elke stad om een beeld te krijgen van de algemene gezondheid van mensen.
Die kreeg ik laatst ook een en dat was een onderzoek over de gezondheid in NL. Niks persoonlijks
Ik heb net een uitnodiging voor een etentje afgeslagen omdat ik die avond wil sporten. Bel 112
Ik ben zo blij met de antwoorden hierboven over de GGD post! Ik heb die brief dus ook gekregen en ben op vakantie dus kon niet kijken wat erin stond maar ik was zo nieuwsgierig. Dus bedankt haha.
Ik heb een massage geboekt. Kan in het weekend. Ben benieuwd, het gesprek ging niet soepel. Ze sprak ook gebrekkig Nederlands maar ik fiets er vaak langs en ziet er wel oke uit.
Het ging ongeveer zo:
Voor je hoofd en nek?
Nee nek en rug, ik heb last van mijn rug.
Nek en arm?
Nee nek en rug
Oke gezicht en nek.
Nee rug, juist mijn rug.
…
Ik zeg als ik er ben wel nog keer RUG en wijs ernaar zover dat lukt.
Nou het is een dag later nadat ik allemaal mee-eters heb laten verwijderen en nu ziet mijn gezicht er een beetje uit alsof ik op een stoeprand ben gevallen ofzo. Is dat normaal? Mijn huid voelt wel weer helemaal glad.
Jaren met bultjes rondgelopen en nu helemaal niks meer omg wat een genot.
Ben ik de enige die als hij gaat verhuizen direct naar Thuisbezorgd gaat om het aanbod te bekijken? Hahaha
Was ook eerste wat ik deed toen ik vaker bij mijn vriend (toen nog date) over de vloer kwam haha. Woont heel stuk verderop in het land dus tja nieuwsgierig haha.
Hahaha ik zou dat ook doen.
Aanbod is niet teleurstellend maar de minimum bedragen zijn wel aan de hoge kant. Misschien dat ik mijn aandelen in Thuisbezorgd dan toch eindelijk een keer kwijt raak.
Waar blijft mn eetlust?! Zo kut, sinds dat het uit is tussen mij en mn ex (een maand, plus bijna een maand pauze) krijg ik dus geen hap meer door mn keel. De eerste weken vond ik dat oke want voelde me ook echt klote. Alleen ik voel me de laatste weken best wel goed, alleen wil mn eetlust maar niet terugkomen. Ik heb wel honger maar nergens zin in? En zodra ik eet staat het me zo tegen dat ik alsnog veel te weinig eet. Voel me er niet energieker door, mn huid is dof en er is 8 kilo af
Ik vind dat minimum bedrag (bijna) altijd maar hoog eigenlijk als je alleen bent. Zoveel plekken waar ik niks bestel om deze reden. Snap ook wel hoor dat ze niet voor bijv. 1 bakje patat heen en weer rijden maar toch wel balen als je even voor paar euro wat wil eten haha.
@sunmoonstars een paar weken geleden hadden we het over lang niet naar de tandarts gaan, ik ben gisteren geweest! En ben meeega opgelucht, 1 gaatje en tandsteen verwijderen, maar kon gelijk gebeuren dus hoef pas over een half jaar weer (en ja dan ga ik wel netjes haha, gelijk afspraak gemaakt). Thanks nog voor het steuntje in de rug toen!
Hou eens op ons lastig te vallen met jouw mannetje Gerne
Yes het grootste biotechbedrijf kan deelnemen aan mijn event. Na twee maanden eindelijk, ik was bereid om mijn ziel aan de duivel te verkopen
Lol dit is echt dom, maar iemand van het forum zit op mijn spotify-family account. Ik weet je username niet meer, je echte naam begint met de S. Kan je mij een pm sturen? Het adres moet opnieuw bevestigd worden
oh hey ik kreeg ook een adres dinges van spotify. dacht heel even dat het spam was.
ja ik eerst ook maar ben gewoon ingelogd in mn eigen account en toen kreeg ik meteen de melding dat ik mn adres moest verifiëren!
Oh, ik kreeg er echt mail van. al werkt het nu niet. iedereen gaat dat natuurlijk gelijk doen. urhg xD
Mijn vriend ging vandaag voor het eerst thuis werken (ik al sinds maart).
Hij: om 7:30 uur gedoucht met koffie en headset aan tafel met pc van werk
Ik: in mn onderbroek op de bank met laptop op schoot